رپورتاژ

تعمیر کرکره برقی در شیراز

تعمیر کرکره برقی در شیراز به صورت فوری انجام شده تا با رفع سریع مشکل کرکره برقی ، امنیت اموال و سرمایه شما در معرض خطر قرار نگیرد.

مراکز مختلفی در شیراز مانند پارکینگ ساختمان های مسکونی ، مغازه ها ، فروشگاه ها و … دارای کرکره برقی هستند. لذا یکی از خدمات موردنیاز در شیراز ، سرویس و تعمیر کرکره برقی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر کرکره برقی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تعمیر کرکره برقی

برای سرویس و تعمیر کرکره برقی در شیراز در و هر یک از خیابان های این شهر با ایپاکو تماس حاصل کنید. ایپاکو ، نمایندگی رسمی و معتبر تعمیر کرکره برقی در شیراز و شیراز است که خدمات جامع و متنوعی را در این زمینه ارائه می کند.

ویژگی های تیم فنی ایپاکو در شیراز

ایپاکو ، یکی از بهترین مراکز تعمیر کرکره برقی در شیراز است که در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان در این محله می باشد. این مجموعه تخصصی ، جمعی از مهندسان و متخصصان مجرب و حرفه ای است که با همکاری یکدیگر ، یکی از برترین مراکز تعمیراتی کرکره برقی را تشکیل داده اند.

از آنجایی که برای مشتریان دو مسئله ” زمان ” و ” هزینه ” بسیار حائز اهمیت است ، مجموعه ایپاکو به خدمات دهی سریع اقدام نموده و مناسب ترین هزینه ها را برای خدمات خود تعیین نموده است. همین مسئله سبب شده است که بسیاری از مشتریان ، برای دریافت خدمات سرویس و تعمیرات کرکره برقی با ایپاکو تماس حاصل کنند.

ما حتی برای رفع مشکلات جزئی و کوچک به اعزام نیروهای کم تجربه و تازه کار خود اقدام نکرده و بهترین نیروهای فنی خود را برای رفع مشکلات بوجود آمده برای کرکره برقی شما ، درنظر می گیریم. سرعت ، کیفیت ، دقت ، قیمت مناسب و … از اصلی ترین اهداف ما هستند.

بیشتر بخوانید: حفاظ پنجره

کدامیک از مشکلات زیر موجب گلایه مندی شما از عملکرد کرکره برقی شده است ؟

در تعمیر کرکره برقی در شیراز برای رفع هر مشکلی ، راهکار مؤثری درنظر گرفته شده است تا مشکلات ایجاد شده به صورت قطعی رفع شوند. تکنسین ها با توجه به مشکلات بوجود آمده برای کرکره برقی در شیراز می توانند متوجه علت بروز مشکل شوند. مشکلات شایع کرکره برقی در محله دروس عبارتند از :

  • کرکره برقی بالا نمی رود.
  • پس از بالا رفتن کرکره و عبور خودرو ، کرکره برقی پایین نمی آید.
  • تیغه های کرکره برقی ، با تغییر شکل مواجه شده اند و یا برخی از آنها از جای خود درآمده اند.
  • صدای مهیب کرکره برقی موجب برهم خوردن آرامش شما می شود.
  • کرکره برقی تا انتهای مسیر بالا نرفته و حرکت آن در اواسط مسیر متوقف می شود.
  • زمانی که کرکره برقی پایین می آید ، کاملاً بر روی سطح زمین مماس نمی شود و کمی لای آن باز می ماند. تمامی این موارد نیازمند تعمیرات کرکره برقی در دروس است.
  • تیغه های کرکره برقی بسیار آرام بالا و پایین شده و ترددکنندگان را کلافه می کنند.
  • تیغه های کرکره برقی به یکباره از محل نصب خود جدا شده و بر روی زمین سقوط می کنند.
  • و …

تعمیر کرکره برقی در شیراز تعمیر کرکره برقی در شیراز[/caption]

رگلاژ کرکره اتوماتیک در شیراز

سرویس و رگلاژ کرکره برقی ، یکی از خدمات ایپاکو است که برای انواع کرکره برقی ها ارائه می شود. در رگلاژ کرکره برقی ، حد بالا و پایین کرکره به صورت دقیق و میلی متری مشخص می شود. رگلاژ کرکره برقی موجب عملکرد بهتر کرکره برقی می شود. تعمیر کرکره برقی در شیراز به دلیل برهم خوردن رگلاژ کرکره ، برای مدل های مختلف کرکره برقی امکان پذیر است. تنها باید این کار را به تکنسین های حرفه ای و کاربلد واگذار نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر درب اتوماتیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تعمیر درب اتوماتیک

عوامل خرابی کرکره برقی در شیراز

مشکلات مختلفی موجب شده که کرکره برقی نتواند به درستی کار کند. گاهی این مشکلات پیش پا افتاده است و کاربر خود می تواند به راحتی به رفع آنها بپردازد. مانند زمانی که باتری های ریموت تمام شده و یا قفل دستی کرکره برقی به اشتباه بسته شده باشد. در این شرایط نیازی به تماس با تعمیرکاران نیست و خودتان می توانید به رفع مشکل موجود اقدام نمایید.

اما گاهی علت عدم کارکرد صحیح کرکره برقی ، فنی است و رفع مشکلات باید به دست تکنسین های حرفه ای انجام شود. علل فنی کار نکردن کرکره برقی شامل خرابی سنسورها ، تراز نبودن کرکره برقی ، شکستگی فنر ، وجود مشکل در سیستم برق کرکره ، خرابی موتور ، سوختن برد و … می باشد. تعمیر کرکره برقی در شیراز را به تکنسین های خبره و کارآزموده ما بسپارید.

بیشتر بخوانید:‌ درب طلا فروشی

قابل اعتمادترین مرکز تعمیرات کرکره برقی

یکی از نگرانی هایی که مشتریان در ارتباط با انتخاب یک مرکز تعمیراتی کرکره برقی دارند ، قابل اعتماد بودن آنها است. متأسفانه برخی از مراکز تعمیراتی که در این زمینه فعالیت دارند ، اصلاً قابل اعتماد نبوده و به کرات دیده شده که اقدامات غیرحرفه ای و فریبکارانه ای را انجام می دهند. به طور مثال برخی از تکنسین ها به دروغ گفته که موتور کرکره برقی سوخته و باید تعویض شود.

بدین ترتیب هم اجرت نصب موتور را به فاکتور هزینه ها اضافه می کنند و هم ممکن است به مشتریان پیشنهاد خرید موتور سوخته را با قیمت ناچیزی بدهند. در حالی که موتور سالم را با قیمت ناچیزی بدست آورده و از فروش آن هم سودی می برند.

لذا انتخاب یک مرکز تعمیراتی قابل اعتماد که با مشتریان صادق باشد ، بسیار مهم است. مجموعه ایپاکو ، طی سالها فعالیت خود توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند و سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد. شما با خیالی آسوده می توانید تعمیر کرکره برقی در شیراز را به مجموعه ایپاکو واگذار نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر جک پارکینگ

هزینه تعمیرات کرکره اتوماتیک در شیراز معمولاً چقدر می شود ؟

تعمیر کرکره برقی در شیراز

نرخ تعمیر کرکره برقی در شیراز به عوامل مختلفی بستگی داشته و به طور دقیق مشخص نیست. زیرا باید کرکره برقی را کاملاً بازدید نمود و مشکلات آن را شناسایی کرد. پس از مشخص شدن مشکلات کرکره برقی و راهکار رفع این مشکلات ، می توان نرخ دقیق تعمیر کرکره برقی را تعیین نمود. مجموعه ایپاکو بر اساس مصوبه های قانونی به دریافت هزینه سرویس و تعمیر کرکره برقی اقدام می کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا