رپورتاژ

راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد نو و دست دوم

راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد نو و دسته دوم

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در زمینه سلامت و زیبایی، امروزه افراد بسیاری جهت رفع و از بین بردن دائم موهای زائد بدن خود، از انواع دستگاه های لیزر موهای زائد استفاده می کنند. برخی با مراجعه به کلینیک های زیبایی و استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد و برخی با روش ها و دستگاه های خانگی، اقدام به از بین بردن موهای زائد می کنند.

در این راستا کلینیک های زیبایی با خرید بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد، سعی دارند توجه بسیاری از زیباجویان را به خود جلب کنند. این مراکز در زمان خرید دستگاه ها، با توجه به تنوع و نوع کاربری آنها، با چالش هایی همچون برند، تکنولوژی استفاده شده و در نهایت قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مواجه می باشند.

لازم به ذکر است، با توجه به قیمت بالای این نوع از دستگاه ها، بسیاری از کلینیک های زیبایی اقدام به خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد می کنند. جهت خرید دستگاه های لیزر دست دوم و کارکرده، باید به مواردی توجه کرد تا بتوان بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمود.

از این رو قصد داریم در ادامه با بررسی قیمت و نکات مهم در خرید انواع دستگاه های لیزر موهای زائد نو و دست دوم، مراکز و کلینیک های زیبایی را در انتخاب این تجهیزات راهنمایی کنیم.

بررسی قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

مهم ترین فاکتورهای تعیین قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر مو، به منظور حذف فولیکول های مو و جلوگیری از رویش مجدد موهای زائد، مورد استفاده قرار می گیرد. حال با توجه به اینکه در بازار، مدل های مختلفی از دستگاه های لیزر موهای زائد بدن وجود دارد، قیمت هر کدام از این دستگاه ها با توجه به فاکتورهای خاصی، متغیر است. برای اینکه بدانید، چه مواردی بر قیمت دستگاه لیزر موهای زائد موثر هستند، در ادامه چند مورد را ذکر کرده ایم:

کیفیت و نوع لیزر

می توان گفت که نوع لیزر و کیفیت دستگاه، یکی از اصلی ترین فاکتورها در تعیین قیمت دستگاه لیزر موهای زائد تلقی می شود. دستگاه های لیزر مو، با توجه به موارد گوناگونی مانند: فرکانس، طول موج و قدرت، دارای تفاوت هایی هستند؛ بنابراین هر دستگاه، تاثیر گوناگونی روی پوست و موی افراد دارد. برخی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، شامل: لیزر تیتانیوم، دایود، الکساندرایت و غیره می‌ باشد.

برند دستگاه لیزر موهای زائد

برند دستگاه نیز یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت دستگاه لیزر موهای زائد است. هر چه برند دستگاه معتبرتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نواحی تحت درمان

در تعیین قیمت دستگاه لیزر موهای زائد، هر میزان که دستگاه بتواند ناحیه گسترده تری را تحت درمان قرار دهد، قیمت آن دستگاه بیشتر خواهد بود.

نکات مهم در خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد

نکات مهم در خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد

معمولا کلینیک هایی اقدام به خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد می نمایند که بودجه اندکی در اختیار دارند. توجه داشته باشید که دست دوم بودن دستگاه به معنای خرابی یا نیازمند تعمیر بودن نیست؛ هر دستگاهی که از جعبه خارج شود، چه مورد استفاده قرار بگیرد و چه مورد استفاده قرار نگیرد، دست دوم محسوب می شود.

در این بین، ما در ادامه سعی کرده ایم تا مهم ترین نکات، حین خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد را به شما شرح دهیم تا با اطلاعات کامل تری اقدام به خرید این دستگاه نمایید.

  • توجه داشته باشید که دستگاه تقلبی نباشد.
  • قیمت های مختلف را مورد بررسی قرار دهید.
  • توجه کنید که مصرف کننده قبلی، سال تولید دستگاه و یا تعداد شات و کانتر را دستکاری نکرده باشد؛ چراکه این موارد به راحتی قابل تغییر هستند.
  • حتما از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد نمایید تا خیال تان بابت خرید محصول مد نظر، راحت باشد.
  • در صورت نداشتن دانش کافی در این باره، حتما با یک کارشناس حرفه ای مشورت کنید.
  • بررسی تمام ویژگی های جزئی و کلی نیز حائز اهمیت است؛ مثلا برخی دستگاه ها، فقط مخصوص نوع خاصی از پوست و مو هستند.
  • مشخصات فنی دستگاه، مانند کیفیت هد لیزر، هندپیس ها، فایبر و غیره را مورد بررسی قرار دهید.
  • به مواردی همچون شناسنامه سلامت دستگاه، کیفیت قطعات و اصالت کالا، گارانتی و ضمانت نامه توجه کنید.

خرید انواع دستگاه لیزر دسته دوم از اسکان پویا طب

خرید انواع دستگاه دست دوم و نو لیزر موهای زائد از اسکان پویا طب

اسکان پویا طب، یک مجموعه بسیار معتبر در زمینه فروش انواع دستگاه های لیزر موهای زائد، دستگاه های جوانسازی پوست و در مجموع انواع تجهیزات مورد نیاز کلینیک های زیبایی است. این شرکت با داشتن بیش از 2 دهه سابقه در زمینه فروش تجهیزات کلینیک های زیبایی، توانسته است اعتبار زیادی را در میان تمام رقبا به دست آورد و همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد.

گفتنی است که شرکت اسکان پویا طب، خدمات فراوانی را به مشتریان خود ارائه می دهد که برخی از آن ها، شامل موارد زیر می باشند:

  • خدمات تجهیز کلینیک زیبایی
  • فروش انواع دستگاه جوانساز پوست
  • فروش انواع دستگاه دست دوم و نو لیزر موهای زائد
  • فروش انواع دستگاه های زیبایی زنان
  • تعمیر انواع دستگاه لیزر موهای زائد

مجموعه اسکان پویا طب، انواع دستگاه های لیزر موهای زائد دست دوم و نو را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش، خدمت کلینیک های زیبایی عرضه می کند. این شرکت، سابقه ای درخشان در این زمینه داشته و توانسته با ارائه بهترین خدمات، اعتماد بسیاری از کلینیک های زیبایی را به خود جلب کند.

شما عزیزان به منظور دریافت این قبیل خدمات و خدمات بیشتر، می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با متخصصان اسکان پویا طب در ارتباط باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا