رپورتاژ

معرفی قوی ترین هدلایت های ایران

در هنگام رانندگی در جاده های پرپیچ وخم وقتی هوا رو به تاریکی می‌رود، چراغ های جلو خودرو را روشن می‌کنید و به رانندگی خود ادامه می‌دهید، اما متوجه می‌شوید که آنها پتانسیل کافی برای روشنایی جاده و دید کافی را به شما نمی‌دهد! حس وحشتناکی دارد، اینطور نیست؟ نور کم دیدن موانع غیر منتظره، خط کشی‌های جاده و دیدن علایم رانندگی را غیر ممکن می‌کند. . استفاده از قویترین هدلایت ها از نظر ایمنی و دید کافی شمارا تامین می‌کند.

در قرن بیست و یکم استفاده و خرید هدلایت به دلیل مصرف کمتر، ایمنی بیشتر، قدرت نوردهی و طول عمر بیشتر رواج یافته است؛ از این رو برخی از شرکت ها و برندهای هدلایت در تلاشند که در این بازار رقابتی عنوان قویترین هدلایت دنیا و پرنورترین هدلایت را کسب کنند.

اگر به دنبال قوی ترین هدلایت ایران، پرنورترین هدلایت و قیمت قویترین هدلایت هستید به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله نگاهی به بهترین و پرفروش‌ترین برندهای هدلایت نگاهی خواهیم انداخت؛ و در پایان خواهیم دانست که پرنورترین هدلایت ها کدامند؟

پرنورترین هدلایت ها کدامند؟

هدلایت کانپکس Conpex

کانپکس یک نام تجاری محبوب برای هدلایت خودرو است. هدلایت کانپکس با ارائه محصولات نواورانه و قیمت مناسب فروش خوبی را در بین پرنورترین هدلایت ها داشته است. مبین لوکس با ارائه محصولات کانپکس با یک سال گارانتی به یکی از بهترین تامین کنندگان این برند تبدیل شده است.

هدلایت مبیکس Mobix

همچنین مبیکس هم یکی از برند های برتر در زمینه تولید هدلایت است که با داشتن کنباس، درایور و فن هییت سینک هوشمند نیز مورد اعتماد خریداران و فروشنگان این برند می‌باشد؛ هدلایت مبیکس با اینکه یک برند جدید در زمینه تولید هدلایت است اما توانسته با تمرکز برروی تولید هدلایت‌های با کیفیت و قدرتمند، قیمت مناسب نسبت به کارایی بالا؛ جایگاه خوبی را در بازار کسب کند؛ در مجموع رضایت مشتریان و تقاضای زیادی برای خرید هدلایت مبیکس را به همراه دارد.

هدلایت Tacpro تکپرو

اگر به دنبال یک برند پرقدرت و مناسب در محیط های خشن هستید پیشنهاد ما هدلایت تکپرو است که مقاوم در برابر آب و دارای فن هوشمند هستند.

هدلایت رویال Royal

برند رویال یکی دیگر از تامین کننده‌های نور خودرو در بین پرنور ترین هدلایت ها می‌باشد که مانند دیگر برند های نامبرده شده از فناوری های جدید CSP و فن خودکار می‌باشد.

هدلایت Zimmer زیمر

و در آخر به هدلایت Zimmer می‌رسیم، قطعا این هدلایت با سیستم خنک کننده، کنباس و فناوری های جدید خود می‌تواند انتخاب مناسبی برای سخت پسندان باشد.

قویترین هدلایت ایران

اکنون که با معروف ترین و پرنورترین برند‌های هدلایت آشنا شدید؛ در ادامه به معرفی قوی ترین هدلایت های ایران می‌پردازیم:

هدلایت کانپکس مدل X8

قویترین هدلایت کانپکس درحال حاضر مدل هدلایت کانپکس X8 می‌باشد. هدلایت کانپکس X8 با شدت نور 20000 لومنس، ضدآب و گردوغبار و دارای فنی بی صدا و پرقدرت است، که باعث شده است یکی از بهترین هدلایت کانپکس و قوی ترین هدلایت موجود در بازار ایران باشد.

ویژگی های هدلایت کانپکس مدل X8:

  • شدت نور 20.000 لومنس
  • 100 وات توان مصرفی برای هر چراغ
  • ضدآب و گردغبار
  • امکان چرخش 360 درجه در کاسه چراغ
  • طول عمرحداقل 50.000 ساعت

هدلایت مبیکس مدل A80 مناسب تمامی پایه ها

هدلایت مبیکس A80 که در پایه های H7، H4و H1 و پایه 9005 در بازار موجود است با بهره گیری از بهترین متریال ها یک هدلایت خوش ساخت و جزو قویترین هدلایت ایران به شمار می رود.

ویژگی های هدلایت مبیکس مدل A80:

  • توان مصرفی 120 وات
  • شدت نور 13.000 لومنس
  • دارای فن خودکار، درایور و کنباس

هدلایت قدرتمند برند smart tacpro مدل Q150

یکی دیگر از پرنورترین هدلایت و قویترین هدلایت ایران مدل Q150 با نور خطی بسیار زیبا و جنس آلیاژ قوی با جعبه ای شیک و خاص است.

ویژگی های هدلایت tacpro مدل Q150:

  • توان مصرفی 150 وات
  • شدت نور 23.000 لومنس
  • مقاوم در برابر آب و گردغبار
  • فن خودکار، کنباس
  • طول عمر حداقل 80.000 ساعت

هدلایت برند رویال مدل 3000 پایه h1

رویال 3000 یک هدلایت قدرتمند با نوری استاندارد و خطی در پایه h1 با قویترین هدلایت های ایران رقابت می‌کند.

ویژگی های هدلایت رویال مدل 3000

  • مقدار مصرفی 80 وات
  • شدت نور 8.500 لومنس
  • فن خودکار، کنباس
  • مقاوم در برابر آب

هدلایت زیمر E9pro

اگر به دنبال یک هدلایت قدرتمند، مهندسی شده و طراحی شیک در پایه های H1، H4، H7 هستید؛ قطعا هدلایت E9pro جزو پرنور ترین هدلایت های بازار ایران است.

ویژگی های هدلایت زیمر E9pro

  • توان مصرفی 65 وات
  • شدت نور 7.000 لومنس
  • دارای فن خنک کننده هوشمند، کنباس و درایور
  • طول عمر بیش از 50.000 ساعت
  • ضد آب

قیمت قویترین هدلایت ایران

در حال حاضر قیمت قوی ترین هدلایت ها هزینه ای حدودی بین 2 تا 5 ملیون تومان دارد. در این مقاله با 5 تا از پرنور ترین و قویترین هدلایت ها اشنا شدید؛ هدلایت‌ها در برندها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند؛به طور کل قیمت قویترین هدلایت بر اساس برند، کارایی، جنس هدلایت تایین می‌شود.

راهنمای خرید هدلایت؛ قبل از خرید هدلایت به این موارد توجه کنید

قبل از خرید به پایه هدلایت توجه کنید

قبل از خرید هدلایت به پایه های هدلایت و چراغ ماشین خود توجه داشته باشید که همخوانی داشته باشته باشد. در برخی از خودرو ها پایه های هدلایت نور پایین و نور بالا متفاوت است؛ برای اطلاع از پایه هدلایت خود می‌توانید چراغ قبل را بررسی کنید یا از دفترچه راهنمای خودرو استفاده کنید. برای اطلاع از پایه هدلایت خریداری شده خود روی بسته بندی و اطلاعات هدلایت خود نگاه کنید و یا از فروشندگان بپرسید.

هدلایت فن دار یا بدون فن

در صورت استفاده طولانی مدت و هدلایت های قدرتمند باعث تولید گرما و حرارت زیادی در کاسه چراغ می‌شود که می‌تواند به کاسه چراغ آسیب بزند و حتی باعث آتش سوزی آن شود. هدلایت های پر نور و قدرتمند برای مهار این حرارت از فن های کوچک، عموما فن های خودکار در پشت چراغ هدلایت استفاده می‌کنند.

هدلایت دو طرفه یا چهار طرفه

عموما در ساخت هدلایت ها در دو یا چهار طرف خود از چراغ SMD یا LED استفاده می‌کنند؛ که قطعا نور هدلایت های چهار طرفه از دو طرفه بیشتر می‌باشد.

سوکت‌های اتصال هدلایت

برای اتصال هدلایت‌ها به سیستم برق خودرو از سوکت‌های تک‌ فیش، دو فیش و سه فیش استفاده می‌شود.

توان مصرفی هدلایت

مورد دیگری که باید قبل از خرید هدلایت به آن توجه شود توان مصرفی هدلایت است، باید این را در نظر داشته باشید که با افزایش قدرت هدلایت مصرف آن هم افزایش می‌یابد؛ شما باید مطمعن شوید که آیا این مقدار توان مصرفی باعث آسیب به برق خودرو شما نمی‌شود.

کنباس خودرو

فاکتور دیگری که باید قبل از خرید هدلایت در نظر داشته باشید این است که هدلایت خریداری شده کنباس دار باشد. اگر خودرو شما مدرن است باید بدانید که ممکن است با نصب هدلایت خطایی در ECU خودرو مشاهده کنید و مانع از کارکرد هدلایت می‌شود. به طور کلی کنباس خطای مورد نظر را رفع می‌کند، میزان مصرف هدلایت را به شیوه ایده‌آل تنظیم می‌کند و باعث افزایش امنیت در برق خودرو می‌شود. معمولا اکثر قویترین هدلایت ایران کنباس دار هستند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی قیمت قویترین هدلایت ایران، راهنمای خرید هدلایت، ویژگی پرنور ترین هدلایت ها پرداختیم، همچنین با انواع برند هدلایت و همینطور با قویترین هدلایت ایران آشنا شدیم.

برای خرید هدلایت با قیمت ارزان میتوانید به فروشگاه مبین لوکس به ادرس https://mobinlux.com/ مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا