رپورتاژ

گزارش عملکردی بهترین آزمایشگاه تهران در سال 1402

آزمایشگاه تهران لب در سال 1402 توانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این آزمایشگاه تهران از تمامی ویژگی‌هایی که بهترین آزمایشگاه باید داشته باشد، برخوردار است. مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار، ارائه خدمات آزمایشگاهی جامع و متنوع نظیر آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش غربالگری، تست DNA، آزمایش HPV، تست دوران بارداری، آزمایش تشخیص هویت و سایر آزمایشات دیگر، از جمله خدمات این آزمایشگاه می‌باشد. در ادامه گزارشی از عملکرد سال قبل آزمایشگاه تهران لب، که به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران شناخته می‌شود، ارائه می‌گردد.

«برای انجام آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش غربالگری، آزمایش تعیین جنسیت، تست DNA، مشاوره ژنتیک و همچنین آزمایش در منزل و محل کار با شماره تلفن 1650 با آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب تماس بگیرید.»

گزارش عملکردی بهترین آزمایشگاه تهران در سال 1402
گزارش عملکردی بهترین آزمایشگاه تهران در سال 1402

گسترش همکاری‌های بین المللی

در سال 1402، ما شاهد افزایش همکاری‌ها بین‌المللی آزمایشگاه تهران لب بودیم. همکاری با آزمایشگاه جینوکس یکی از نمونه‌های آن می‌باشد. آزمایشگاه جینوکس (Genoks) در شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، قرار دارد. این آزمایشگاه از به‌روزترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های ترکیه و قاره اروپا می‌باشد.

آزمایشگاه جینوکس در زمینه ارائه خدمات تحلیل ژنتیکی و تشخیص بیماری‌های ژنتیکی فعالیت می‌نماید و فعالیت اصلی این آزمایشگاه در این حوزه می‌باشد. آزمایشگاه جینوکس از تکنولوژی‌ها به‌روز و پیشرفته دنیا برخوردار است و متخصصین این آزمایشگاه از آنها، برای فرآیند ترجمه، تحلیل و تعمیم ساختار و عملکرد ژنتیکی در افراد استفاده می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهند. این آزمایشگاه در افزایش آگاهی عمومی درباره نقش ارزشمند تحلیل ژنومیک در سلامت و بیماری‌ها، کمک‌کننده ظاهر شده است و در توسعه نوآوری‌های پزشکی و بهبود سلامت جامعه نیز از طریق اعتماد سازی مراقبت‌‌های بهداشتی مبتنی بر ژنوم نقش آفرینی می‌کند.

آزمایشگاه تهران لب با آزمایشگاه جینوکس ارتباط نزدیکی دارد و در زمینه انتقال اطلاعات و دانش با این آزمایشگاه همکاری می‌کند و به این ترتیب، مهارت، توانایی و دانش خود را افزایش می‌دهد. مجموعه تهران لب به دلیل ارائه نتایج دقیق آزمایشگاه وخدمات کامل آزمایشگاهی (مثل آزمایش غربالگری، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش تعیین جنسیت، آزمایش HPV، تست DNA و…)، به عنوان بهترین آزمایشگاه شناخته می‌شود.

ایجاد و راه‌اندازی وب‌سایت مدرن

راه‌اندازی وب‌سایت مدرن و استاندارد توسط آزمایشگاه تهران لب، یکی از اقدامات مهم این آزمایشگاه در سالی که گذشت می‌باشد. ایجاد وب‌سایت برای تهران لب و لانچ کردن آن سبب شناخته شدن بیشتر این آزمایشگاه از جانب مردم و تسهیل دسترسی به اطلاعات مورد نیاز شده است. وب‌سایت این آزمایشگاه تهران، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و به ‌طور موثر اطلاعات مربوط به خدمات آزمایشگاه (مانند مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار و سایر موارد) را ارائه می‌دهد. وب‌سایت آزمایشگاه تهران لب از رابط کاربری کاربرپسند برخوردار می‌باشد و از لحاظ بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (سئو) نیز بهینه شده است.

برای جذب مشتریان از گوگل و بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو، بهینه‌سازی وب‌سایت تهران لب برای موتورهای جستجو (سئو) به بهترین شکل انجام شده است و الگوریتم EEAT به طور کامل رعایت شده است. مهندس خسروی (متخصص سئو) و تیم وی، مهمترین نقش را در بهبود جایگاه سایت این آزمایشگاه داشتند. آنها از طریق بهینه‌سازی محتوا، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، ایجاد لینک‌های داخلی و خارجی، بهبود سرعت بارگیری صفحات و ایجاد محتوای با کیفیت و مفید برای کاربران، توانستند سبب دیده‌ شدن سایت و افزایش جایگاه آن شوند.

با راه‌اندازی وبسایتی مدرن و مطابق با استانداردهای روز دنیا، آزمایشگاه تهران لب توانست بر فعالیت‌های خود موثرتر نظارت کند، جذب مشتریان بیشتری را تسهیل کند و ارتقاء جایگاه خود در عرصه رقابتی افزایش دهد. این آزمایشگاه با ارائه خدمات مختلف از طریق وب‌سایت، از جمله نوبت‌دهی آنلاین و پاسخ‌دهی آنلاین، توانست سبب راحتی مراجعین خود شود. برخورداری از وب‌سایت مدرن و به‌روز، از مهمترین ویژگی‌هایی است که بهترین آزمایشگاه باید برخوردار باشد. بهترین آزمایشگاه تهران با داشتن وب‌سایت به طور حتم نسبت به سایر رقبا برتری خواهد داشت.

منتخب هنرمندان و سلبریتی‌ها

در سال 1402، آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب به دلیل داشتن ویژگی‌های مثبت زیاد نظیر ارائه نتایج دقیق و مورد اطمینان آزمایشگاهی، محافظت از اطلاعات شخصی، برخورداری از محیط استاندارد و بخش VIP، کادر ماهر و مجرب، دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و…، از جانب افراد شناخته شده و سلبریتی‌های زیادی برای انجام تست‌های مختلف انتخاب ‌شد. بنابراین، آزمایشگاه تهران لب منتخب هنرمندان و سایر افراد مشهور بود. آقای مجتبی پوربخش (مجری و تهیه کننده اسبق برنامه فوتبال یک) از جمله کسانی بود که از خدمات آزمایشگاهی این آزمایشگاه استفاده نمود. سرطان خون ایشان توسط آزمایشاتی که در این آزمایشگاه صورت گرفت، تشخیص داده شد و سپس اقدامات لازم جهت درمان ایشان آغاز شد.

منتخب هنرمندان و سلبریتی‌ها
منتخب هنرمندان و سلبریتی‌ها

بهترین آزمایشگاه به طور حتم توسط افراد زیادی و از جمله بازیگران، ورزشکاران و سایرین، جهت انجام آزمایشات انتخاب خواهد شد؛ زیرا جواب آزمایشات را به دقیق‌ترین صورت ارائه می‌دهد و از خدمات گسترده همانند تست DNA، آزمایش HPV، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش غربالگری، آزمایش دوران بارداری، آزمایش تشخیص هویت، مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار و… برخوردار است. آزمایشگاه تهران لب، به دلیل همین ویژگی‌ها، بهترین آزمایشگاه تهران می‌باشد. خدمات مشاوره ژنتیک تهران و آزمایش در منزل تهران و محل کار این آزمایشگاه، توانسته است که کارامد باشد و انجام آزمایشات را آسان‌تر نماید.

داشتن همکاری با سازمان‌های مختلف

در سالی که از آن عبور نمودیم، آزمایشگاه تهران لب از همکاری سامانی زیادی با سازمان‌های گوناگون برخوردار بود، که از جمله آنها می‌توان به شهرداری تهران و بانک مسکن اشاره نمود. این آزمایشگاه در گذشته، همکاری خوبی با سازمان هلال احمر برای انجام آزمایشات و تست‌ها در طرح پایش سلامت داشت و با بهزیستی استان تهران به عنوان آزمایشگاه منتخب جهت انجام آزمایشات ژنتیکی فعالیت می‌کرد.

همچنین، این آزمایشگاه با شرکت‌های مختلف بیمه نیز طرف قرارداد می‌باشد و همکاری‌های زیادی دارد. بیمه شهرداری، بیمه ما (متعلق به بانک ملت)، بیمه کارآفرین و سایر شرکت‌های بیمه، از جمله آنها هستند. از شرکت‌های هواپیمایی نیز می‌توان به شرکت هواپیمایی آتا، آسمان، ایران ایر، زاگرس و دیگر شرکت‌های هواپیمایی اشاره کرد که طرف قرارداد با آزمایشگاه تهران لب می‌باشند.

ارائه خدمات باشگاه مشتریان

ارائه خدمات باشگاه مشتریان به صورت ویژه و آنلاین از جمله مواردی بود که آزمایشگاه تهران لب در سال 1402 به آن توجه نمود. امکان شارژ کارت باشگاهی و ارائه شارژهای شگفت‌انگیز، رزرو وقت مراجعه حضوری به آزمایشگاه، درخواست ارسال نمونه‌گیر (بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه)، دسترسی به آرشیو تمامی مراجعات خود به آزمایشگاه، دریافت جواب و نتایج کلیه آزمایشات خود به صورت آنلاین، همگی بخشی از خدمات ویژه و آنلاین آزمایشگاه تهران‌ لب برای مشتریان عزیز خود بود که در سال قبل ارائه شد. همچنین، باید بیان کرد که مشاوره ژنتیک برای مشتریان این آزمایشگاه، رایگان می‌باشد.

بهترین آزمایشگاه، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار و ارائه تست‌های مختلف مثل تست غربالگری، آزمایش DNA، تست HPV، تست پاپ اسمیر، تست دوران بارداری، تست تشخیص هویت و سایر تست‌ها، باید از خدمات باشگاه مشتریان به صورت ویژه و آنلاین جهت رفاه و راحتی مشتریان خود برخوردار باشد. به دلیل داشتن این ویژگی و سایر ویژگی‌های دیگر، مجموعه تهران لب به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران شناخته می‌شود.

ارائه خدمات آزمایش در منزل و آزمایش در محل کار

ارائه خدمات آزمایش در منزل تهران و محل کار در کنار مشاوره ژنتیک در تهران، از جمله خدمات مهمی بود که در سال قبل، توسط آزمایشگاه تهران لب به خوبی ارائه شد و صورت پذیرفت. خدمات آزمایش در محل کار تهران و خانه، به خصوص برای شهر تهران که از مشکلات ترافیکی رنج می‌برد و از صف‌های طولانی انتظار برخوردار است، بسیار کارایی داشت و از اتلاف وقت افراد به خوبی جلوگیری می‌کرد. خدمات مشاوره ژنتیک و آزمایش در منزل از جمله خدمات مهمی است که بهترین آزمایشگاه جهت رفاه مراجعه‌کنندگان باید از آن برخوردار باشد. آزمایشگاه تهران و سایر مناطق، با داشتن این خدمات، سبب راحتی مشتریان خود خواهند شد. آزمایشگاه تهران لب، به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران، خدمات آزمایش در خانه تهران و محیط کار و مشاوره ژنتیک را به بهترین شکل ارائه می‌دهد.

«برای انجام آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش غربالگری، آزمایش تعیین جنسیت، تست DNA، مشاوره ژنتیک و همچنین آزمایش در منزل و محل کار با شماره تلفن 1650 با آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب تماس بگیرید.»

راه‌اندازی ابزار محاسبه زمان بارداری

ایجاد ابزار برای محاسبه زمان تقریبی بارداری به صورت خودکار، یکی دیگر از اقدمات مفید مجموعه تهران لب در سال قبل (1402) بود. برای محاسبه زمان بارداری از تاریخ اولین روز از آخرین قاعدگی بانوان استفاده می‌شد. تخمین زمان بارداری از جهت سلامت جنین و مادر بسیار مهم می‌‌باشد و با دانستن آن، می‌توان زمان انجام آزمایشات بعدی را مشخص نمود. همچنین، از ابزار محاسبه تاریخ بارداری می‌توان برای تخمین زمان بارداری نیز استفاده کرد.

آزمایشگاه تهران لب با راه‌اندازی و ارائه این ابزار توانست کمک زیادی را در جهت تعیین تقریبی زمان بارداری انجام دهد و سبب رضایت مراجعه‌کنندگان و مشتریان خود شود.

کسب و دریافت اینماد 3 ستاره

اینماد نمادی برای اعتبار بخشیدن به فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد و به کسب‌وکارهای اینترنتی اجازه می‌دهد که به تضمین وضعیت واقعی و شفافیت خود در معاملات آنلاین بپردازند. کسب اینماد سه ستاره توسط آزمایشگاه تهران لب، به این معنا است که این آزمایشگاه در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای میزان خوبی از اعتماد است. دریافت این نماد نشان می‌دهد که آزمایشگاه تهران لب مطابق با استانداردهای مربوطه عمل می‌کند و خدماتی باکیفیتی را ارائه می‌دهد. 3 ستاره بودن اینماد به مشتریان نشان مدهد که عملکرد این آزمایشگاه مطلوب می‌باشد و خدمات خود را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. بهترین آزمایشگاه علاوه بر ارائه خدمات کامل (همچون آزمایش HPV، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش غربالگری، تست دوران حاملگی، آزمایش تعیین جنسیت، آزمایش تشخیص هویت، تست DNA، مشاوره ژنتیک، آزمایش در منزل و محل کار و…)، باید از علامت اینماد نیز برخوردار باشد تا اعتبار و کیفیت خدمات خود را به خوبی نشان دهد. از همین جهت، آزمایشگاه تهران لب بهترین آزمایشگاه تهران می‌باشد.

سوالات پرتکرار از گزارش عملکردی آزمایشگاه تهران لب
سوالات پرتکرار از گزارش عملکردی آزمایشگاه تهران لب

سوالات پرتکرار از گزارش عملکردی آزمایشگاه تهران لب

1. کسب اینماد توسط یک آزمایشگاه پزشکی به چه معنا است؟

داشتن اینماد نشان می‌دهد که آزمایشگاه مطابق با استانداردهای مربوطه عمل کرده و خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهد، که این موضوع می‌تواند اعتبار و اعتماد مشتریان را به آن جلب کند. آزمایشگاه تهران لب از جمله آزمایشگاهایی است که دارای اینماد 3 ستاره می‌باشد. این آزمایشگاه که بهترین آزمایشگاه تهران می‌باشد، خدماتی همچون تست غربالگری، آزمایش DNA، تست تشخیص هویت، تست HPV، تست پاپ اسمیر، تست دوران بارداری و… را ارائه می‌دهد و از خدمات مشاوره ژنتیک در تهران و آزمایش در منزل تهران و محل کار برخوردار است.

2. آیا آزمایشگاه تهران لب از ماشین حساب بارداری برخوردار است؟

آزمایشگاه‌های مختلفی از ابزار محاسبه تقریبی زمان بارداری برخوردارند. آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب، از جمله آزمایشگاه‌هایی می‌باشد که این ابزار را برای محاسبه سن بارداری ارائه می‌دهد. از طریق وب‌سایت این آزمایشگاه تهران، می‌توانید از ابزار محاسبه تقریبی تاریخ بارداری استفاده نمایید.

منابع:

https://eghtesadafarin.com/academy-of-specialized-economic-articles/health-economics-education/303365/

https://tehrankiosk.com/genetics-laboratory/

https://tehranlab.com/estimation-of-pregnancy-time/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا