رپورتاژ

معرفی بهترین مراکز کارشناسی رنگ در تهران

یکی از مهم ترین مواردی پیش از خرید خودروی دست دوم لازم است انجام دهید، کارشناسی خودرو است. کارشناسی خودرو شامل سه بخش بدنه، فنی و اصالت خودرو می شود. البته برخی از مراکز کارشناسی خدمات اضافه تری مثل کارشناسی آپشن های خودرو و یا قیمت گذاری را نیز برای شما عزیزان انجام می دهند. در ادامه این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین مجموعه های کارشناسی رنگ خودرو در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال یک مرکز کارشناسی خودرو معتبر هستید، در ادامه برخی از بهترین مراکز قید شده اند که می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

کارشناسی رنگ کارنامه

یکی از بهترین مراکز کارشناسی رنگ که خدمات کارشناسی خودرو را به شما عزیزان ارئه می دهد کارشناسی رنگ کارنامه است. شما عزیزان اگر قصد فروش خودرو در اپلیکیشن دیوار را دارید می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. امکان اضافه کردن تایید کارنامه در دیوار وجود دارد. به همین منظور برخی از افراد در زمان فروش خودرو، از این اپلیکشن ثبت سفارش کرده و برگه کارشناسی خودرو را دریافت می کنند.

البته لازم به ذکر است که هزینه ی کارشناسی و ثبت تاییدیه کارنامه در اپلیکیشن دیوار بالا است و فروشنده هزینه زیادی را بایستی پرداخت نماید. اگر به پولتان نیاز دارید، استفاده از این اپلیکیشن ممکن است، بهترین گزینه برای شما عزیزان نباشد.

همراه مکانیک

یکی از مجموعه هایی که خرید و فروش خودرو را انجام می دهد، مجموعه همراه مکانیک است. همراه مکانیک در کنار خدمت خرید و فروش خودرو، به شما عزیزان امکان کارشناسی خودرو را نیز می دهد. خودروهای آگهی شده در برنامه همراه مکانیک به صورت کارشناسی شده هستند و این مجموعه از ریز تا درشت خودرو شما را در آگهی به نمایش می گذارد.

اگر خودرو شما دارای ایرادات جزئی مثل لیسه گیری و یا خط و خش است؛ و قصد دارید این مورد را به صورت حضوری و در محل فروش خودرو به خریدار نشان دهید، بهتر است از این برنامه استفاده نکنید. چرا که در این اپلیکیشن تمامی موارد و ضعف های خودرو هرچند جزئی و کوچک قید می شود. اما اگر قصد خرید خودرو را دارید می توانید از اپلیکیشن همراه مکانیک خریدی مطمئن را داشته باشید.

مجموعه حنفی کار

یکی از بهترین مراکز کارشناسی در شهر تهران مجموعه حنفی کار است. این مجموعه با سابقه چندین و چند ساله چه در زمینه خرید و فروش خودرو و چه در زمینه کارشناسی خودرو به یکی از بهترین مجموعه ها در این زمینه تبدیل شده است. از جمله خدمات مجموعه حنفی کار می توان به کارشناسی رنگ و اصالت خودرو، کارشناسی فنی، کارشناسی آپشن های خودرو، قیمت گذاری، واکس و پولیش، دیتیلینگ و سرامیک کردن بدنه خودرو و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

همچنین اگر شما عزیزان امکان مراجعه حضوری به کارشناسی رنگ خودرو در شرق تهران را ندارید می توانید از خدمات کارشناسی در محل مجموعه حنفی کار استفاده کنید. کارشناسان این مجموعه در صورت ثبت درخواست کارشناسی در سریع ترین زمان ممکن در محل شما برای انجام کارشناسی خودرو حاضر خواهند شد. همچنین هزینه کارشناسی خودرو در این مجموعه به صرفه تر از سایر رقبای هم تراز آن است و شما عزیزان می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

یکی از خدمات ویژه تری که مجموعه حنفی کار به کاربران و مشتریان ارائه می دهد، بحث آموزش کارشناسی خودرو است. این مجموعه علاوه بر خدمات خرید و فروش و کارشناسی برای دوست داران کارشناسی خودرو دوره کارشناسی خودرو را تحت عنوان هوش خودرو آماده کرده است.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی سه مورد از بهترین مراکز کارشناسی خودرو در تهران پرداختیم و آنها را به شما عزیزان معرفی کردیم. توجه داشته باشید که حتما پیش از خرید و معامله خودرو اقدام به کارشناسی خودرو کنید تا از خودرو خریداری شده اطمینان کامل حاصل کنید.

و در آخر خبر خوب این است که اگر به موضوع کارشناسی خودرو علاقه مند هستید ولی در حال حاضر امکان هزینه کردن برای یادگیری را ندارید می توانید از آموزش رایگان کارشناسی رنگ خودرو حنفی کار تحت عنوان مینی دوره هوش خودرو استفاده کنید و علاوه بر یادگیری کارشناسی خودرو از دوره رایگان معامله گری بازار خودرو نیز بهره مند شوید. به این ترتیب علاوه بر یادگیری کارشناسی خودرو، مهارت های لازم جهت خرید و فروش خودرو را خواهید آموخت. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا