ورزشی

علت عدم فسخ قرارداد استقلال با اسپانسر جنحالی

  • چرم مشهد
  • اکالا
علت عدم فسخ قرارداد استقلال با اسپانسر جنحالی

رییس انجمن واردکنندگان موبایل با بیان اینکه موبایل موسوی (اسپانسر استقلال) یک گوشی هم وارد نکرده است، توضیحاتی در خصوص چرایی عدم فسخ قرارداد استقلال با این شرکت ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی اسدی رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت ایران امروز در نشست خبری در پاسخ به سوالی در مورد تخلفات شرکت‌هایی مانند موبایل موسوی (اسپانسر باشگاه استقلال) و کوروش کمپانی اظهار کرد: اسپانسر باشگاه استقلال واردکننده حتی یک موبایل هم نیست و مانند کوروش کمپانی همه تلفن‌ها را از فروشندگان موبایل داخلی تهیه و به مردم عرضه می‌کند.

وی درباره جلوگیری از تکرار ماجرای کوروش کمپانی و متضرر نشدن مردم و جامعه با بیان اینکه قوه قضائیه پی‌گیر ماجراست، افزود: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا جلوی تکرار ماجرای کوروش کمپانی گرفته شود و هفته آینده جلسه‌ای میان تیم حقوقی انجمن با وکلای باشگاه استقلال در رابطه با اسپانسر آنها داریم، اما گویا باشگاه استقلال حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از هزینه قرارداد خود را از این شرکت گرفته و معتقد است نمی‌تواند قرارداد را فسخ کند زیرا بار حقوقی دارد.

اسدی گفت: پیرو نامه‌ای که به دستگاه‌های قضائی و نظارتی ارسال شد، موفق شدیم جلوی اینماد اسپانسر باشگاه استقلال را بگیرم و در حال حاضر این ماد آن مسدود است.

ابوالفضل حیدر عضو هیأت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت نیز در این ارتباط تصریح کرد: نهادهای نظارتی تمرکز بالایی بر گرانفروشی دارند اما با ارزان فروشی غیرمنطقی و غیرواقعی کاری ندارند. تاکنون کلاهبرداری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از طریق ارزان فروشی صورت گرفته اما در نهایت قانونی به منظور مقابله با ارزان فروشی غیرواقعی تصویب و اجرا نشده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1881299

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا