ورزشی

تاجری ایرانی خریدار پرسپولیس کیست؟

تاجری ایرانی خریدار پرسپولیس کیست؟

ورزش سه نوشت: این برای اولین بار است که به طور رسمی واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس نسبت به ادعاها و مواضع الکس هادی تقی، نشان داده می‌شود.

در روزهایی که هواداران پرسپولیس بسیار نگران اسکواد تیم‌شان و کمبود مهاجم خارجی به خصوص برای آسیا هستند، یک هوادار متمول به نام الکس هادی تقی حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است.

البته ماجرای این هوادار پولدار به تابستان امسال معطوف نمی‌شود. زمستان ۱۴۰۱ بود که پیشنهاد خرید پرسپولیس به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار حسابی در فضای فوتبالی ایران سر و صدا کرد. پرسپولیس که سال گذشته به بورس واگذار شد، با یک خریدار ایرانی مقیم کانادا مواجه شد.

او با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، خود را تاجری ایرانی که ساکن کانادا است معرفی کرد و با اشاره به علاقه دوران کودکی و ۴۰ ساله‌اش به این تیم، خواهان مذاکره برای خرید آن و هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری شد.

الکس هادی‌تقی با معرفی خود به عنوان یک کارآفرین که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مالی در کانادا را بنیانگذاری کرده، به این شکل از علاقه خود برای مذاکره با مدیران تیم پرسپولیس برای در اختیار گرفتن تیم خبر داد.

البته بعد از آن هیچ خبر جدی‌ دیگری در خصوص پیشرفت مذاکرات این تاجر پولدار مطرح نشد تا اینکه در زمان نقل و انتقالات امسال، او بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

پرسپولیس که با محدودیت زیادی برای تیم بستن مواجه است و همچنان جای خالی یک مهاجم تراز اول خارجی را حس می‌کند بار دیگر با پیشنهادات الکس هادی مواجه شد. البته او با انتشار یک تصویر فتوشاپ ابتدایی از امباپه با پیراهن پرسپولیس حسابی خبرساز شده بود. همچنین شنیده می‌شود او پیشنهاد کمک ۱ میلیون دلاری برای جذب مهاجم خارجی را داده است.

حالا برای اولین بار یک عضو مدیریتی باشگاه پرسپولیس در مورد این قضیه اظهار نظر کرده است. حسین شهریاری، در خصوص اینکه گفته می‌شود این هوادار حاضر به دادن پول هنگفتی برای خرید مهاجم خارجی است، بیان کرد: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. اگر هواداری پول بدهد باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد از حساب خارج شود. اینکه پول غیر متعارفی از بیرون بدهند را قبول نخواهیم کرد و خلاف قانون است.

او در حرف‌هایش درخواست او مبنی بر خریدن این باشگاه را تایید کرد و گفت: این آقای الکس پارسال هم نامه‌ای داده بود که من می‌خواهم کل باشگاه را بخرم که اتفاقی هم نیفتاد.

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1799085

  • اپلیکیشن خبرآنلاین
  • پرسپولیس – آلومینیوم بدون تماشاگر شد

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در اولین بازی لیگ

  • AFC کل لیگ ایران را تعلیق می‌کند؟

  • مشکل بزرگ پرسپولیس برای شروع لیگ حل شد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا