ورزشی

اسب وزارت ورزش برای فدراسیون سوارکاری زین نیست! 

  • چرم مشهد
  • اکالا
اسب وزارت ورزش برای فدراسیون سوارکاری زین نیست! 

انتخابات فدراسیون سوارکاری قرار است به زودی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان که از همان بدو بازگشت به چرخه مدیریت ورزش یکی از مهمترین بندهای منشور مدیریتی‌اش را منع حضور مدیران وزارتخانه در راس فدراسیون‌ها اعلام کرده بود، درباره انتخابات فدراسیون سوارکاری، رفتاری خلاف آنچه از او انتظار می‌رفت را بروز داد، تا مشخص شود هنوز اسبش را برای گذراندن یک دوره وزارت کم چالش زین نکرده است.

به گزارش جام جم آنلاین، با اعلام رسمی گزینه‌های ریاست فدراسیون سوارکاری مشخص شد رضا زندی سرپرست پیشین فدراسیون که تا پیش از این درباره سابقه مدیریت مرتبطش در این رشته تردید وجود داشت، تایید صلاحیت شده است. در شرایطی که زندی نفر دوم معاونت حقوقی وزارت ورزش است، این پرسش بوجود می‌آید که چطور وزارت ورزش بر خلاف منشور رسمی منتشر شده تصمیم دارد عنان فدراسیونی را که بیشتر سرمایه‌اش را بخش خصوصی تامین می‌کند، این‌گونه در اختیار یک کارمند میانی دولتی قرار دهد که نه تنها تجربه مدیریتی مرتبطی با این رشته ندارد که در دوران قبلی حضورش در این فدراسیون هم هیچ دستاوردی نداشته. در بازیهای آسیایی هانگژو شاهد ناکامی مطلق سوارکاران اعزامی بودیم که در اعزام آنها شبهات زیادی وجود داشت. در بحث مدیریتی نیز تنها توشه زندی بدهی میلیاردی بابت اجاره بهای ساختمان فدراسیون بود و آقای سرپرست حتی از پرداخت اجاره بهای ساختمان عاجز بود و همین سبب شد که سرپرست بعدی یعنی اکبری بخش اعظم انرژی خود را برای حل و فصل این مشکل و پرداخت بدهی فدراسیون هزینه کند که حداقل حکم تخلیه موجر اجرایی نشود.

با این مدل مدیریتی مشخص نیست چرا و چگونه زندی برای صندلی ریاست دورخیز کرده و چرا در وزارت ورزش می خواهند صندلی ریاست به فردی برسد که هیچ تخصص و آشنایی با مقوله سوارکاری و اسب ندارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1882748

  • اپلیکیشن خبرآنلاین
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا