رپورتاژ

تاثیر اسانس عطر بر روابط شخصی و کاری انسان ها (قسمت دوم)

تمام افراد موفق و تاثیرگذار دنیا میدانند که عطر و رایحه‌ای که از آنها ساطع میشود، تاثیر بسیار مهمی روی ذهنیت و نگرش دیگران میگذارد. به همین دلیل است که اغلب آنها از برندهای خاصی استفاده میکنند و خرید عطر برای آنها بسیار مهم است. تحقیقات زیادی روی این موضوع انجام شده که یکی از موثق‌ترین آنها در مجله Discover Magazine منتشر شده و تاثیر عطر روی احساسات و عواطف افراد را تائید میکند.

منبع: Discover Magazine

عطر اسنتریک مولکولز مولکول 02

این عطر مردانه و زنانه یکی از محصولات منحصر به فرد و نوآورانه برند اسنتریک مولکولز است که در سال 2008 به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه خنک و شور دارد که باعث ایجاد حس تازه و متفاوت می‌شود. این عطر فقط از یک ماده بویایی به نام امبروکسان تشکیل شده است که یک ماده مصنوعی است و بویی شبیه به عنبر، چوب و مشک دارد. این عطر از گروه بویایی چوبی-شرقی است و طبع آن خنک و شیرین است.

بررسی رایحه Escentric Molecules Molecule 02

هرم بویایی این عطر به شرح زیر است:

نت اولیه، میانی و پایه: امبروکسان

این عطر فقط از یک نت بویایی تشکیل شده است که امبروکسان hsj. این بو با تغییرات دما، رطوبت و پوست فرد تغییر میکند و برای هر فرد یک بوی منحصر به فرد ایجاد می‌کند.

این بو باعث ایجاد حس خنک، شور، شیک و مدرن می‌شود. این عطر برای شرایط و مناسبت‌هایی که نیاز به تفاوت، جذابیت و ابتکار دارید مفید است. برای مثال، می‌توانید از این عطر در محیط‌های کاری خلاقانه، مهمانی‌های دوستانه، سفرهای ماجراجویانه یا قرارهای عاشقانه استفاده کنید.

عطر اورتو پاریسی مگاماره Orto Parisi Megamare

این عطر مردانه و زنانه یکی از محصولات جدید و متفاوت برند اورتو پاریسی است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه آبی و شور دارد که باعث ایجاد حس تازه و پر انرژی در شما می‌شود. این عطر از گروه بویایی معطر آبزی است و طبع آن خنک و تلخ است.

این عطر الهام ‌گرفته از دریا و موجودات زیر آب است و بویی شبیه به نمک، گیاهان دریایی، چوب و مشک دارد. خرید عطر اورتو پاریسی مگاماره برای کسانی که به دنبال عطری با ماندگاری بالا و رایحه‌ای جادویی هستند بسیار ایده آل است.

بررسی رایحه Orto Parisi Megamare

هرم بویایی این عطر به شرح زیر است:

نت اولیه: آب دریا، پرتقال، بنفشه، فلفل، آب

نت میانی: آب دریا، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، جلبک دریایی، چای، نمک

نت پایه: مشک، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، عنبر

نت اولیه این عطر با رایحه‌‌ای شور و خنک و دریایی شروع می‌شود که ایجاد حس تازگی و آزادی میکند.

در نت میانی، آکوردهای دریایی به حداکثر میرسند با اضافه شدن رایحه‌‌های گیاهی چای و جلبک‌های دریایی، به خوبی حس یک روز ساحلی را به تصویر میکشند.

نت پایه این عطر با رایحه مشک و چوب ختم می‌شود که باعث ایجاد حسی گرم و دوستانه میشود.

این عطر برای شرایط و مناسبت‌هایی که نیاز به حس سرزندگی، ماجراجویی و زیبایی دارید، بهترین گزینه است است. برای مثال، می‌توانید از این عطر در سفرهای دریایی، مهمانی‌های ساحلی و دورهمی‌های دوستانه استفاده کنید.

عطر ابرکرومبی اند فیچ فییرس

Abercrombie and Fitch Fierce یکی از محصولات مشهور و پرفروش برند ابرکرومبی اند فیچ است که در سال 2014 به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه میوه‌ای و مُشکی دارد که باعث ایجاد حسی جذاب، مرموز و ماجراجو می‌شود. این عطر مدرن و خاص، ماندگاری متوسطی دارد و برای فصل‌های گرم و خنک مناسب است.

بررسی رایحه عطر ابرکرومبی اند فیچ فییرس

عطر ابرکرومبی اند فیچ فییرس نیز تنها دارای یک نت اصلی است که البته در این نت، انواع مختلفی از روایح به مشام میرسد. این عطر جذاب شامل مشک، آب دریا، سالویا، هندوانه، کشمران و گندم است.

تلاش سازنده عطر این بوده که یک هارمونی بی نظیر از انواع روایح مختلف را کنار همدیگر بچیند و یک طر دریایی، میوه‌ای، عطری در کنار گیاه‌های خوش‌بو ایجاد کند و صاحب آن را به یک مرد جذاب، جنتلمن و پرانرژی تبدیل کند.

عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540

این عطر مردانه و زنانه یکی از محصولات لوکس و گران ‌قیمت برند میسون فرانسیس کورکجان است که در سال 2015 به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه شرقی و گلی دارد که باعث ایجاد حس لوکس، حس برانگیز و فریبنده می‌شود.

این عطر الهام ‌گرفته از شیشه باکارات است که در سال 1764 توسط شاه لویی پانزدهم سفارش داده شد و بویی شبیه به طلا، گل‌، چوب و مشک داشت. این عطر از گروه بویایی شرقی-گلی است و طبع آن گرم و شیرین است.

بررسی رایحه Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

هرم بویایی این عطر به شرح زیر است:

نت اولیه: زعفران، گل یاس

نت پایه: سدر ، درخت نراد

نت اولیه این عطر با رایحه تند وگلی زعفران و یاس شروع می‌شود که باعث ایجاد حس جذابیت می‌شود. سپس در نت میانی این عطر با رایحه چوبی و گلی ادامه می‌یابد که باعث ایجاد یک آرامش عمیق و رضایت میشود.

این عطر برای شرایط و مناسبت‌هایی که نیاز به جذبه و لوکس‌گرایی دارید، بسیار مفید است. برای مثال، می‌توانید از این عطر در مراسم‌های مهم، مهمانی‌های لوکس یا سفرهای گران‌ قیمت استفاده کنید و از تاثیر آن متعجب شوید.

دیجی بوم، مرجع خرید عطرهای خاص

در این مقاله، تاثیر اسانس عطر بر روابط شخصی و کاری انسان‌ها را بررسی کردیم و سه نمونه از عطرهایی را معرفی و بررسی کردیم که برای محیط‌های کاری مناسب هستند و تاثیر خوبی روی اطرافیان میگذارند. همچنین گفتیم که عطرها می‌توانند بر روی احساسات، خاطرات، شخصیت و رفتار ما تأثیرگذار باشند و بر روی اعتماد به نفس، جذابیت و ارتباطات ما نیز اثر بگذارند. بسیار مهم است که برای انتخاب عطر مناسب در محل کار، به طبع و مزاج خود، رایحه و ماندگاری عطر، فصل و مناسبت توجه کنیم.

اگر شما هم به دنبال خرید عطر و اسانس عطر اورجینال با قیمت مناسب هستید، ما به شما فروشگاه دیجی بوم را پیشنهاد می‌کنیم. دیجی بوم بهترین فروشگاه عطر و اسانس عطر اورجینال کشور است که با کیفیت بالا، قیمت اقتصادی و ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور خدمات می‌دهد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت https://digibom.com/ یا اپلیکیشن دیجی بوم به راحتی عطر و اسانس عطر مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

مطالعه بیشتر:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا