رپورتاژ

چطور می‌توانم گوشی‌ام را ردیابی کنم؟ بهترین روش ردیابی گوشی دزدیده شده یا گمشده

گوشی‌ات دزدیده شده؟ نگران نباش! در این مقاله به بهترین روش‌ها و ابزارهای ردیابی گوشی‌های دزدیده شده پرداخته‌ایم. از اپلیکیشن‌های مفید تا ترفندهای قانونی، همه چیز را اینجا پیدا خواهی کرد. با ما همراه شو تا قدم به قدم گوشی‌ات را دوباره بیابی!”

ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی

روشهای زیادی برای ردیابی میتوانیم به شما معرفی کنیم اما تنها روشی که به شما در پیدا کردن موبایل گمشده‌تان کمک خواهد کرد؛ روشی است که جامع باشد و از نظر قانونی مشکل نداشته باشد.

به همین منظور همیاب24(سامانه ردیابی کالاهای دیجیتال) بستری برای ردیابی گوشی های سرقتی یا مفقودی فراهم کرده است که به عنوان جامع ترین، ارزان ترین و سریع ترین روش ردیابی در ایران انتخاب شده است.

همیاب 24 سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ سرقتی/ مفقودی در کشور می‌باشد. این سامانه با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری‌ها، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است. سامانه همیاب 24 با ارایه قابلیت “استعلام رجیستری گوشی” و “استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ‌تاپ” گامی موثر در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال برداشته است.

چطور با همیاب24 گوشی خود را پیدا کنم؟

برای ردیابی  گوشی خود تنها کافی است شماره سریال گوشی را یادداشت کرده و وارد سامانه همیاب24 به آدرس https://hamyab24.ir/ شوید و از قسمت ثبت ردیابی گوشی مورد نظرتان را  ثبت نمایید.

جالب است بدانید که با فعالسازی ردیابی همیاب24، ردیابی گوشی گم شده از طریق شماره تلفن ایرانسل ، ردیابی گوشی از طریق همراه اول، ردیابی با رایتل نیز فعال خواهد شد. بنابراین دیگر نیازی به فعالسازی جداگانه برای ردیابی اپراتورهای مختلف نمی‌باشد.

همچنین همیاب برای گوشی های ثبت شده ردیابی هایی را انجام میدهد که منحصر به فرد است.

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور نمونه ای از فعالیت‌های همیاب24 است.

به این نکته توجه داشته باشید که حتما باید سیم‌کارت‌های موجود در گوشی سرقتی خود را بسوزانید در غیر این صورت در روند ردیابی شما اختلال ایجاد شده و ردیابی شما بی‌نتیجه خواهد شد

 و همچنین توجه داشته باشید که مسئولیت هرگونه ارتکاب جرم از جمله کلاهبرداری، مزاحمت، تهدید و… با سیم‌کارت بر عهده صاحب سیم‌کارت است.

همیاب24 چه گوشی هایی را ردیابی می‌کند؟

سامانه کشوری همیاب24 تمام گوشی های سرقتی یا مفقودی را در برندهای مختلف ردیابی میکند. اگر برای ردیابی گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و حتی ردیابی آیفون دنبال روشی می‌گردید بدون شک همیاب24 بهترین گزینه می‌باشد. برای اطلاع بیشتر میتوانید متن ردیابی گوشی را مطالعه نمایید.

اپلیکیشن ضد سرقت همیاب24

درنهایت

سامانه دانش بنیان همیاب24 با جامعترین روش‌های ردیابی در سریعترین زمان ممکن گوشی شما را پیدا خواهد کرد درنتیجه وقت را از دست ندهید و همین حالا گوشی خود را ثبت نمایید تا ردیابی آغاز شود. همچنین همیاب24 اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد که به عنوان دزدگیر گوشی معروف شده است. با کمک این برنامه علاوه بر ردیابی گوشی و گرفتن استعلام رایگان میتوانید از سرقت گوشی خود جلوگیری نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا