فرهنگی و هنری

همسر کوروش زارعی در سریال کیمیا وفا طرفه

آقای زارعی سالهاست با همسرش خانم وفا طرفه ازدئواج کرده که ثمره آن آن یک پسر میباشد این ازدواج در سریال کیمیا در کنار هم ایفای نقش کرده بودند.

وفا طرفه همسر کوروش زارعی
وفا طرفه همسر کوروش زارعی

زوج بازیگر سریال “کیمیا”، کوروش زارعی و همسرش، به دلیل بازی در این سریال به عنوان مهمانان برنامه شبانه “سلام به مهتاب” تلویزیون مرکز قم دعوت شدند. زارعی در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از این دیدار منتشر کرد و در پیامی نوشت: “من و همسرم به دلیل بازی در سریال کیمیا (همسرم در نقش خانم محمدی مدیر مدرسه کیمیا و من در نقش خسروی) به عنوان مهمانان برنامه شبانه سلام به مهتاب تلویزیون مرکز قم حضور داشتیم. اینجا لوکیشن برنامه است.”

کوروش زارعی، بازیگر و کارگردان، در سال ۱۳۸۳، وقتی ۳۲ ساله بود، با بازی در سریال “یوسف پیامبر” در نقش لاوی، برادر بزرگ حضرت یوسف، به طور ویژه درخشید و چهره‌اش بیشتر شناخته شد. او در تئاتر آغاز کرده و پس از فارغ التحصیلی از رشتهٔ هنرهای نمایشی، به عنوان یک بازیگر وارد عرصهٔ هنر شد. امروزه، علاوه بر بازیگری، به فعالیت در زمینهٔ کارگردانی نیز می‌پردازد.

این هنرمند، کوروش زارعی، در اوایل اسفند ۱۴۰۱ به علت فشارهای روحی در سفر یک‌روزه به شیراز، متأسفانه دچار یک سکته مغزی شد و بستری در بیمارستان نمازی شیراز شد. پس از مدتی در بیمارستان، برای ادامه درمان به قم بازگشت و پس از استراحت، به فعالیت خود در عرصهٔ هنر بازگشت. وی در سال جاری به عنوان دبیر جشنواره‌های متعددی از جمله چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر مشغول به کار بود.

آقای زارعی سال‌هاست با همسرش، خانم وفابه، ازدواج کرده‌اند و ثمرهٔ این ازدواج یک پسر است. این زوج در سریال “کیمیا” نیز در کنار هم ایفای نقش کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در یک پیام تسلیتی، درگذشت هنرمند موسیقی تئاتر کشور، ابراهیم اثباتی، همسر نسیم ادبی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

“تئاتر از همان ابتدای پیدایش در یونان باستان با موسیقی همراهی می‌شد. در طول تاریخ، موسیقی و تئاتر همیشه با هم بوده‌اند و از این رو می‌توان مدعی شد که موسیقی زبان دوم تئاتر است و جایگاه و کارکرد ویژه‌ای در این هنر دارد.

بدون شک موسیقی یکی از عناصر اصلی و بنیادین هنر تئاتر است که نه فقط شریک جنبه احساسی و عاطفی متن و اجراست، بلکه در کنار آن سرشار از تفکر و تحلیل است. از این رو آهنگسازان و هنرمندان موسیقی تئاتر نقش مهمی در رشد و تعالی هنر تئاتر دارند. یکی از این هنرمندان موسیقی تئاتر کشور ابراهیم اثباتی عزیز بود که روز گذشته بار دیگر طی یکسال گذشته تئاتر ایران داغدار کرد.

به نمایندگی از هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درگذشت این هنرمند موسیقی کشور را به جامعه هنری کشور به ویژه اهالی تئاتر و خانم نسیم ادبی همسر ایشان تسلیت می‌گویم. از خداوند منان برای آن عزیز تازه سفر کرده طلب مغفرت و برای بازماندگانش صبر جمیل مسئلت دارم.

کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری

این پیام با اشاره به اهمیت موسیقی در تئاتر و نقش آهنگسازان در توسعه و تعالی هنر تئاتر، به تسلیت درگذشت ابراهیم اثباتی، هنرمند موسیقی تئاتر، و همسر او، نسیم ادبی، پرداخته است.

ابراهیم اثباتی، نوازنده تنبور و دیوان و آهنگساز موسیقی تئاتر ایرانی بود که بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری، در سن ۴۹ سالگی درگذشت. او در زمینهٔ موسیقی تئاتر فعالیت می‌کرد و تا سال ۱۳۹۲، بیش از ۴۳ موسیقی تئاتر و چندین موسیقی فیلم ساخته بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا