ورزشی

بیانیه PSG در واکنش به تجمع هواداران افراطی و شعار علیه مسی

واکنش به سفر جنجالی لیونل مسی به عربستان همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به هواداران پاری سن ژرمن رسید تا علیه او تجمع کنند.

هواداران افراطی باشگاه پاری سن ژرمن جلوی این باشگاه تجمع کردند و علیه مسی شعار سر دادند.

هواداران پاری سن ژرمن با شعار «از مزدوران خسته شدیم، مسی را اخراج کنید» اعتراض خود را به سفر غیر قانونی مسی به عربستان نشان دادند.

باشگاه پاری سن ژرمن در بیانیه ای رسما به این رفتار هواداران افراطی خود واکنش نشان داد. در بیانیه این باشگاه پاریسی آمده است: به شدت چنین رفتاری را محکوم می کنیم. چنین رفتارهای زشتی از تعداد افراد اندکی قابل پذیرش نیست. اختلاف با یک بازیکن هر چقدر هم شدید باشد نمی توان چنین رفتارهایی را توجیه کرد. باشگاه حمایت کامل خود را از بازیکنان و کادر فنی اش در برابر چنین رفتارهای زشت اعلام می دارد.

لیونل مسی بعد از شکست برابر لوریان، فرانسه را ترک کرد و در سفری برنامه‌ریزی شده راهی عربستان شد.

این سفر مسی بدون هماهنگی با سرمربی پاری سن ژرمن و مدیر ورزشی باشگاه بود و اعتراض بازیکنان و کادر فنی را به دنبال داشت.

باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که با مسی به خاطر این سفر غیرضروری برخورد کند؛ تا جایی‌که محرومیت دو هفته‌ای را برای او در نظر گرفت.

مسی در این دو هفته محرومیت نه می‌تواند در تمرین حضور یابد و نه در بازی‌های تیم شرکت کند؛ تا جایی که حتی حقوق او هم پرداخت نخواهد شد تا این‌گونه جریمه شود.

مسی روزهای خوبی را در پاریس سپری نمی‌کند و انتقادها از او بعد از حذف تیم از لیگ قهرمانان اروپا بسیار بالا گرفته است. با این شرایطی که مسی دارد بسیار بعید است که قراردادش با تیم پاریسی تمدید شود. از لیگ عربستان به عنوان یکی از مشتریان جدی او یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | خوش‌گذرانی خانوادگی مسی در عربستان/نابغه عاشق خاور میانه شد!

  • عکس | رستوران‌گردی پیکه و پسرانش در میامی بدون شکیرا

  • رونالدو به سیم آخر زد: عربستان یا جای من است یا مسی!

۲۵۱۲۵۴

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا