رپورتاژ

انتخاب بهترین باربری بین شهری

باربری بین شهری، در واقع حمل باری است که اثاثیه از یک شهر به شهر دیگری منتقل شود. پس باید این کار، با بهترین روش ممکن انجام گیرد. امروزه شرکت‌های حمل و نقل بسیاری، حمل اثاثیه و بار را با کیفیت مطلوبی انجام می‌دهند.

در باربری‌های برون شهری، به طور کلی باید از افراد بسیار مجرب، برای انجام کارها استفاده شود. زیرا به هنگام استفاده از ماشین‌های سنگین و کامیون، برای حمل بار و اثاثیه، رانندگان باید تسلط کافی بر رانندگی را داشته باشند تا بارها را بدون هیچ مشکلی به مقصد برسانند. انتخاب بهترین باربری بین شهری، چند دلیل بسیار مهم دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

هزینه بهترین باربری بین شهری

یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از افراد قبل از هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل پیش می‌آید، این است که هزینه بهترین باربری بین شهری چقدر است؟

هزینه‌های باربری به عوامل مختلفی بستگی دارد، این عوامل عبارتند از:

  • نوع خودروهای باربری شامل کامیون، تریلی، نیسان وانت و غیره
  • ارزش بیمه نامه
  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • نوع خدمات شامل کارگر، بسته‌بندی و غیره
  • نرخ کرایه از طرف اتحادیه و نوسانات بازار

باربری بین شهری با کامیون تک و جفت

کامیون یکی از ماشین‌های حمل و نقل بین شهری است که برای انتقال کالا از مکانی به مکان دیگر، استفاده می‌شود. یکی از خدمات، حمل بار با کامیون تک و جفت است که برای انواع مختلف بارها استفاده می‌گردد.

کامیون‌های تک و جفت یکی از قدیمی‌ترین ماشین‌هایی هستند که عموما توسط کمپانی بنز ساخته شده که برای باربری شهری و بین شهری استفاده می‌گردد. به صورت کلی کامیون‌هایی که تک هستند تا 10 تن و کامیون‌هایی که جفت هستند تا 15 تن را به خوبی حمل می‌کنند.

البته یکی از مهم‌ترین بارهایی که به وسیله این ماشین‌ها جابه‌جا می‌گردد، گچ و سیمان، ضایعات فلزی، کاغذ، میوه و تره بار و غیره است. در صورتی که تمایل دارید هزینه انواع باربری بین شهری با کامیون را با قیمت مناسب تهیه نمایید، شرکت حمل و نقل فشارکی بار می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

تریلی جهت حمل بار بین شهری

از ماشین‌های بسیار پرطرفدار برای حمل بارهای بین شهری، تریلی‌های 18 چرخ است. این ماشین، معمولا برای محموله‌های آهن آلات، رول، میلگرد و غیره استفاده می‌شود.

این ماشین‌ها قابلیت کفی و چادری را دارند. اما مدل‌های کفی آن، اصولا برای حمل بارهای غیر حساس و مدل‌های چادری آن برای حمل محموله‌های بسیار حساس نظیر کالاهای صادراتی استفاده می‌گردد. این ماشین‌های باری به خوبی می‎توانند تا 22 تن بار را با خود جا به جا کنند.

فشارکی بار یکی از قدیمی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین باربری‌هایی است که برای ارسال بار به سراسر کشور، با قیمتی مناسب و بیمه نامه، به شما توصیه می‌شود.

بیمه نامه و بارنامه دولتی برای باربری بین شهری

یکی از موارد بسیار مهمی که برای حمل و نقل، باربری‌های بین شهری باید به آن توجه نمایند، ارائه بیمه ‌نامه است. این بیمه با توجه به ارزش محموله‌، هزینه‌اش معین می‌شود. ارائه، بیمه‌‎نامه معتبر، برای پوشش خدمات باربری بین شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیمه‌نامه‌ها به عبارتی، یک تامین کننده حمایتی هستند که برای حمل و نقل بارها استفاده می‌شوند، تا آسیب‌های احتمالی حمل بار را کاهش دهند. این بیمه‌ها برای جبران هرگونه خسارت وارد شده بر اثر تصادف، سرقت، آتش سوزی و غیره استفاده می‌شود.

باید این نکته را توجه کنید که قیمت بیمه‌نامه‌ها، با توجه به ارزش محموله، کاملا متفاوت است. در صورتی که ارزش بار شما بیش‌تر از مقدار محموله باشد، میزان پوشش بیمه، با هزینه اندک افزایش می‌یابد. برای هرگونه مشاوره می‌توانید با شرکت باربری فشارکی بار در ارتباط باشید تا همکاران ما بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند.

به صورت کلی بارنامه‌های دولتی، یک سند رسمی و حقوقی هستند که در حمل و نقل بارها از آن استفاده می‌شود. این بارنامه‌ها از مدارک بسیار مهم در صنعت حمل و نقل بارها به شمار می‌آیند که اهمیت حقوقی بسیار بالایی دارند.

اطلاعاتی که در بارنامه موجود هستند، عبارتند از:

اطلاعات خودروها: اطلاعات خودرو نظیر شماره پلاک، نام راننده، مشخصات خودرو، ثبت می‎شود.

مبدا و مقصد ماشین حمل بار: آدرس مبدا و مقصد حمل بار در بارنامه‌های دولتی، ثبت می‌گردد.

تاریخ، زمان حمل، تحویل بار: حتما باید تاریخ، زمان حمل، تحویل در بارنامه نوشته شود.

اطلاعات بار: اطلاعات بار شامل مشخصات بار، وزن، تعداد بار، ویژگی‌های خاص بار خواهد بود.

امضا و مهر باربری مورد نظر: بارنامه‌های دولتی حتما با امضا راننده و صاحب بار تایید شده و مهر رسمی شرکت حمل و نقل بر روی آن قرار گیرد.

جمع بندی بهترین باربری بین شهری

یک شرکت باربری بین شهری معتبر باید به مولفه‌های زیادی توجه داشته باشد. از مهم‌ترین موارد می‌توان به بیمه نامه و بارنامه اشاره کرد که از اهمیت زیادی برخوردار هستند. بهتر است در مورد رانندگان و پشتیبانی آن شرکت باربری هم با دیگران مشورت کنید تا با خیالی راحت ارسال انواع بار خود را انجام دهید.

منبع: https://fesharakibar.com/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا