اجتماعی

اتمام زیرسازی مترو هشتگرد تا تیر ماه

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد بابیان اینکه زیرسازی مترو هشتگرد تا تیرماه امسال به پایان می رسد، گفت: 4 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل در هشتگرد وجود دارد.
احمد غلامی بابیان اینکه این شهر در 65 کیلومتری تهران واقع شده است، گفت: متاسفانه به دلیل کم توجهی به زیرساختها و حمل و نقل این شهر، علیرغم پیش بینی 500 هکتاری محدوده شهری فقط در 19 درصد شهر ساخت و ساز شده بود.
وی بابیان اینکه ارتباط هشتگرد با کلان شهرهای اطراف پیگیری می شود، افزود: با شروع ساخت مسکن مهر حمایتهای جدی در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها احداث مترو است که تکمیل عملیات زیرسازی آن در حال انجام است.مدیرعامل شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: این خط مترو ادامه مترو تهران – کرج است که زیرسازی تا پایان سال مالی 1391 به پایان می رسد.وی با اشاره به ساخت مسکن مهر در این شهر، اظهار داشت: بیشترین تعداد ساخت مسکن مهر در استان تهران پس از شهر جدید پرند به هشتگرد با 55 هزار واحد مسکن مهر اختصاص دارد که در حال حاضر آمادگی تحویل 4 هزار واحد مسکن مهر را در این شهر داریم.

غلامی با اشاره به ساخت تصفیه خانه فاضلاب در این شهر، گفت: با حمایت وزارت نیرو، اعتبارات خوبی برای تامین آب و فاضلاب این شهر صورت گرفته است که 15میلیارد تومان برای تصفیه خانه جدید هشتگرد هزینه شد و در اختیار وزارت نیرو قرار گرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا