رپورتاژ

هواپز نینجا بهتره یا فیلیپس؟ کدام را بخرم؟

نینجا و فیلیپس هر دو از برندهای موفق و پرفروش سرخ کن بدون روغن هستند که از ویژگی‌های خاص و منحصربفردی در ساخت سرخ کن‌های خود استفاده کرده‌اند. یکی از سوالاتی که کاربران بسیاری از ما پرسیده‌اند این است که: “سرخ کن فیلیپس بهتره یا نینجا؟” ، “تفاوت سرخ کن فیلیپس با نینجا در چیست؟”. در ادامه با ما باشید تا با آین دو برند سرخ کن بیشتر آشنا شوید.

هواپز نینجا بهتره یا فیلیپس
هواپز نینجا بهتره یا فیلیپس

سرخ کن نینجا یا فیلیپس؟

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید بهتر است تا با تفاوت این دو برند سرخ کن بیشتر آشنا شوید.

بدنه نینجا مقاوت‌تر است

طبق بررسی‌هایی که Kitchen garden zone در Youtube انجام شده است؛ نینجا در ساخت بدنه سرخ کن‌های خود از ترکیب پلاستیک و استیل ضدزنگ استفاده می‌کند که همین مورد باعث افزایش مقاومت آن شده است. اما فیلیپس در ساخت بدنه سرخ کن‌های خود از ترکیب پلاستیک استفاده می‌کند که نسبت به سرخ کن نینجا مقاومت کمتری دارد. همچنین سرخ کن فیلیپس معمولا در دو رنگ سفید و مشکی طراحی می‌شوند در حالیکه سرخ کن نینجا به صورت تک رنگ مشکی است.

قدرت سرخ کن نینجا بالاتر است

یکی از معیارهای اصلی در تعیین قدرت هر دستگاه برقی، میزان توان مصرفی آن است. توان مصرفی دستگاه با وات سنجیده می‌شود و هرچه این عدد بالاتر باشد، یعنی قدرت دستگاه بیشتر است. توان مصرفی سرخ کن‌های نینجا تا 2470 وات در نظر گرفته شده که نسبت به سرخ کن فیلیپس، قدرت بیشتری دارد.

تنوع مدل در فیلیپس بیشتر است

برند فیلیپس سرخ کن‌های متنوعی را با طراحی و عملکرد مختلف تولید کرده است. بنابراین فیلیپس از نظر طراحی و محدوده قیمت نسبت به برند نینجا از تنوع بیشتری برخودار است.

برند نینجا دارای سرخ کن دوقلو است

یکی از تفاوت‌های برند نینجا و فیلیپس در ارائه و تولید سرخ کن دوقلو است. نینجا از معدود برندهایی است که اقدام به تولید سرخ کن دوقلو کرده است. در حالیکه برند فیلیپس سرخ کن دوقلو ندارد و تمام مدل‌های آن به صورت تک سبد هستند. از مهمترین ویژگی‌های سرخ کن دوقلو نینجا می‌توان به افزایش سرعت آشپزی، پخت دو غذای مختلف به صورت همزمان و برنامه پخت پیش فرض اشاره کرد.

فناوری متفاوت

در ادامه بررسی سرخ کن نینجا بهتره یا فیلیپس، سایت ردکارت در صفحه خود به آدرس https://redcart.ir/ninja-vs-philips-airfryer/ به تکنولوژی‌های متفاوت این دو دستگاه پرداخته است. سرخ کن نینجا از فناوری Max Crsip استفاده می‌کند در حالیکه که سرخ کن فیلیپس از فناوری‌ RapidAir استفاده کرده است. قابلیت MaxCrisp در سرخ کن نینجا باعث می‌شود تا مواد غذایی به صورت کامل مغز پخت شوند و لایه بیرونی آن‌ها ترد و طلایی شود. به عنوان مثال می‌توانید با این تکنولوژی سینه مرغ را کاملا مغز کرده و سطح بیرونی آن را ترد و طلایی کنید. قابلیت RapidAir در سرخ کن فیلیپس با حرکت سریع جریان هوا در محفظه سرخ کن از ایجاد و پخش بود جلوگیری می‌کند.

حال که با تفاوت سرخ کن نینجا و فیلیپس آشنا شده‌اید در ادامه با شباهت این دو برند سرخ کن آشنا خواهید شد.

پنل تنظیمات لمسی و دیجیتالی

در دو برند سرخ کن نینجا و فیلیپس از پنل تنظیمات دیجیتالی و لمسی استفاده شده است که به کمک آن قادر هستید تا دما و مدت زمان پخت را تنظیم کرده و حتی از بین برنامه‌های پخت پیش فرض یکی را انتخاب کنید. همچنین زمان باقیمانده از فرآیند پخت و دمای فعلی دستگاه بر روی این پنل قابل مشاهده است.

برنامه‌های پخت پیش فرض

در هر دو برند فیلیپس و نینجا از برنامه پخت پیش فرض استفاه شده است که علاوه بر افزایش سرعت آشپزی، با انتخاب هر کدام دما و مدت زمان پخت به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود. این برنامه‌ها عبارت‌اند از:

  • پخت و پز: از این برنامه برای پخت انواع برنج، کیک، نان، شیرینی، بیکوییت و کوکی می‌توانید استفاده کنید.
  • کبابی کردن: این تنظیمات به شما اجازه می‌دهد تا هر نوع ماده غذایی از جمله مرغ، ماهی و گوشت را به راحتی کبابی کنید.
  • ترد کردن: قابلیت MaxCrsip استفاده شده در برند نینجا این امکان را به شما می‌دهد که سطح ماده غذای را کاملا ترد و طلایی کنید. این تنظیمات بافت داخلی ماده غذایی را نرم و پخته نگه می‌دارد و سطح آن را ترد و طلایی می‌کند.
  • خشک کردن: با این برنامه به راحتی در منزل انواع میوه و سبزیجات را خشک خواهید کرد.
  • سرخ کن بدون روغن: سرخ کن نینجا به دلیل استفاده از سیستم کانوکشن قادر است تا مواد غذایی را با چرخش هوای گرم و بدون نیاز به روغن سرخ کند.
  • گرم کردن مجدد: این برنامه برای گرم کردن غذاهایی مانند پیتزا، لازانیا، پاستا و .. به کار می‌رود.

جمع بندی

سرخ کن نینجا و فیلیپس هر دو از برندهای معروف و پرفروش بازار لوازم خانگی هستند. اما اگر قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید پیشنهاد ما به شما سرخ کن نینجا است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا