رپورتاژ

فرق بین چرخ خیاطی کاچیران مدل d5000 با c5000 چیست

اکثر افراد در هنگام خرید چرخ خیاطی کاچیران مدلd 5000 با مدلی مشابه به نام c5000 روبرو می شوند. این تشابه موجب سردرگمی زیادی در خریدارها می شود و سوالات زیادی را در ذهن آنها به وجود می آورد. اما به راستی تفاوت این 2 مدل از لاین نیولایف کاچیران در چیست؟

برای یافتن این پاسخ نباید اطلاعات این مقاله را از دست بدهید. چرا که سعی داریم به بهترین شکل این 2 مدل را باهم مقایسه کنیم.

چرخ خیاطی کاچیران سری نیولایف

لاین نیولایف یکی از محبوبت ترین سری های چرخ خیاطی های کاچیران است. هر یک از محصولات این لاین کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی دارند. به طور معمول هرچقدر مدل چرخ خیاطی بالاتر باشد امکانات آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. اگر از امکانات این سری بگذریم به راحتی نمی توانید از قیمت مناسب آن عبور کنید.

کاچیران با استفاده از بهترین متریال، چرخ خیاطی های مستحکم و با دوامی را تولید کرده است که عمر بالایی در برابر استهلاک دارند. کاچیران با توجه به دوام و کیفیت ساخت بالای این لاین، هرگز حمایت از مصرف کنندگان را کنار نگذاشته است. در همین راستا لاین نیولایف با قیمتی منصافه به بازار عرضه می شودو یکی از مهم ترین و خوش قیمت ترین مدل های این سری، چرخ خیاطی کاچیران مدلd5000 است.

معرفی سری C۵۰۰۰

چرخ خیاطی کاچیران مدل c 5000 از موتوری با سرعت 1000 دور در دقیقه بهره می برد. این مدل از سیستم شانه کار پیش بر بالا یا همان DFT استفاده می کند. چرخ خیاطی کاچیران مدل c 5000 امکان دوخت انواع مدل را برای کاربران مهیا کرده است و به صورت ترکیبی می تواند 139 طرح را بر روی پارچه ایجاد کند. دوخت های این مدل کیفیت بسیار بالایی دارند و محکم هستند.

بدنه دستگاه چرخ خیاطی کاچیران مدلc 5000 از ترکیب آلومنیوم و پلاستیک ساخته شده است و وزن بسیار پایینی دارد. یکی از محاسن این مدل امکان دوخت انواع پارچه های نازک، زخیم و پارچه های استرج (کشی) است. پدال این دستگاه نیز از نوع 2 سرعته الکترونیکی است که به کاربر این امکان را می دهد به راحتی بتواند میزان سرعت چرخ خیاطی را کنترل کند.

معرفی سری D۵۰۰۰

چرخ خیاطی کاچیران مدلd 5000 یکی از دستگاه های محبوب و بروز سری نیولایف کاچیران است. این دستگاه با در اختیار گذاشتن انواع دوخت های زیبا و متنوع این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند تمامی طرح های دلخواه خود را بر روی پارچه اجرا کنند. برای چرخ خیاطی کاچیران مدلd 5000 فرق نمی کند پارچه زخیم باشد یا نازک، پارچه معمولی باشد یا کشی، چرا که این دستگاه به راحتی می تواند هر نوع پارچه ای را بدوزد.

بدنه چرخ خیاطی کاچیران مدلd 5000 از جنس پلاستیک محکم و آلومنیوم است و وزن بسیار پایینی نسبت به رقبا دارد. این امر موجب شده تا کاربر به راحتی بتواند این چرخ خیاطی را جابجا کند. چرخ خیاطی کاچیران مدلd 5000 از سیستم DFT بهره می برد و میزان قدرت موتور این دستگاه تا 1000 دور دو دقیقه است. از طرفی دیگر کاچیران در ساخت سری نیولایف با موفقیت تمامی استانداردهای مهم ایران و فنی مانند تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، CB Scheme و CE اروپا را به دست آورده است.

سری D۵۰۰۰ بهتر است یا سری C۵۰۰۰

اگر به دنبال تفاوت در چرخ خیاطی کاچیران مدلd 5000 با چرخ خیاطی کاچیران مدلc 5000 هستید، باید در جوابتان گفت که این دو مدل تفاوت آنچنانی با یک دیگر ندارند و تنها 3 عامل در این2 مدل قابل مقایسه است.

  • اولین مورد سری ساخت است که چرخ خیاطی کاچیران مدل d 5000 تولید سال 2023 است ولی مدل c 5000 در سال 2021 ساخته شده است.
  • دومین عامل قسیمت است که به عامل اول بستگی دارد. هرچه قدر سری چرخ خیاطی مدنظرتان جدید تر باشد قیمت بیشتری را باید برای تهیه آن پرداخت کنید.
  • عامل سوم تنوع رنگی است. چرخ خیاطی کاچیران مدلd 5000 تنها با رنگ سفید به بازار عرضه می شود، این درحالی است که مدل c 5000 در رنگ های سفید بنفش و سفید صورتی در بازار یافت می شود.

نکاتی که زمان خرید چرخ خیاطی باید به آن توجه کرد

در هنگام خرید اکثر افراد به دنبال این هستند که چرخ خیاطی خود را با قیمتی مناسب و کم تهیه کنند و در واقع مهم ترین عامل در هنگام خرید را از یاد می برند. مهم ترین نکته در هنگام خرید چرخ خیاطی مراجعه به نمایندگی های معتبر است. نمایندگی های معبتر کاچیران مانند امیرعلی دوخت کالاهایی با کیفیت بالا و اورجینال را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در فروشگاه های معتبر برای هر محصولی ضمانت اصالت کالا ارائه می شود و پشتیبانی های پس از فروش به جهت حمایت از مشتری صورت می گیرد.

چرخ خیاطی کاچیران مدل 5000d

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا