ورزشی

ریگی، یاغی بی‌سر و صداست!

ایمان گودرزی؛ پرسپولیس برای حضور هر چه قوی تر در لیگ خلیج فارس لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته و با مهره های اصلی تیم تمدید کرده است. تنها قطعه گمشده پازل یحیی در حال حاضر یک مهاجم است که باید ببینیم عیسی آل کثیر در این تیم باقی خواهد ماند یا بازیکن جدید در این پست به تیم اضافه می‌شود. علیرضا محمد مدافع راست اسبق پرسپولیس از خریدهای تیم ابراز رضایت خودش را اعلام می‌کند و معتقد است که با تقویت خط حمله تیم به ترکیب ایده آلی خواهد رسید. در ادامه متن کامل مصاحبه را با علیرضا محمد می خوانیم؛
*پرسپولیس با خرید کنعانی زادگان خط دفاعی قدرتمند و البته پر ترافیکی را تشکیل داده است، نظر شما در این مورد چیست؟

حضور سه بازیکن سطح بالا کار را برای سرمربی سخت می‌کند اما شاید یحیی در فکر تغییر سیستم باشد و بخواهد با سه مدافع بازی کند تا بتواند از توانایی هر سه بازیکن استفاده کند.

*شایعاتی در مورد جذب سعید عزت اللهی نیز وجود دارد
سعید از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. جذب او کمک زیادی به تیم خواهد کرد و اگر به پرسپولیس بیاید در کنار کنعانی زادگان بهترین خریدهای باشگاه خواهند بود.

*ماندن سرلک و اضافه شدن ریگی کار را برای سروش رفیعی سخت نمی‌کند؟
به هر حال حتماً یحیی فکر همه چیز را کرده که بازیکن جدید جذب کرده است. قطعا پشت هر خریدی فکری وجود دارد و یحیی اجازه نمی دهد بازیکنان جدید ترکیب تیم را بر هم بزنند.

*کنار رفتن کریم باقری یکی دیگر از حواشی هفته های اخیر پرسپولیس است
همه می‌دانند که هیچ کس کاریزمای آقا کریم را ندارد و تیم به ایشان نیاز دارد. هنوز هیچ مسئولی در مورد دلیل کنار گذاشتن کریم صحبتی نکرده است و امیدواریم که اگر مشکل قابل حلی است به زودی برطرف شود و بار دیگر آقا کریم را روی نیمکت پرسپولیس ببینیم.

*با قرعه کشی زمان دربی مشخص شد و در هفته پنجم برگزار خواهد شد
دربی خوش‌موقع است و فکر می‌کنم تا آن زمان تیم‌ها به آمادگی خوبی می‌رسند و بازیکنان در تیم جدیدشان جا افتاده‌اند از این‌رو حتماً بازی جذابی را بین دو تیم شاهد خواهیم بود.

*از حالا می توان مدعیان لیگ را حدس زد؟
چهار تیمی که فصل قبل جزو مدعیان بودند برای فصل آتی هم بالای جدول خواهند بود اما با وجود این با تیم خوبی که یحیی بسته و شخصیت قهرمانی که از پرسپولیس سراغ دارم باز هم فکر می‌کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و می‌تواند باز هم به یکه‌تازی‌اش در لیگ ایران ادامه دهد.

*شهاب زاهدی یکی دیگر از بازیکنان جدید تیم است، ارزیابی شما از این خرید چیست؟
از نظر من شهاب مهاجم خوبی است و امیدوارم بتواند کیفیت اروپایی‌اش را هم در پرسپولیس نشان دهد. از نظر من با وجود شهاب تیم به دلیل حضور در آسیا باز هم به یک مهاجم تمام کننده نیاز دارد.

*شرایط دفاع راست و چپ تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خوشبختانه محمدمهدی احمدی با حضور در تیم ملی امید و نفت مسجدسلیمان با تجربه و بالغ به پرسپولیس آمده و حضورش در کنار وحید امیری یا نعمتی، دفاع چپ پرسپولیس را بیمه می‌کند. از سوی دیگر در جناح راست هم دنیال را داریم که عالی است ضمن اینکه فرجی هم بازیکنی است که می‌تواند در دفاع راست بازی کند و پتانسیل خوبی دارد.

*قهرمانی در آسیا اولویت هواداران پرسپولیس است. با وجود سرمایه‌گذاری تیم‌های عربی فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند آرزوی قهرمانی هوادارانش را محقق سازد؟
به نظرم امسال از پرسپولیس در آسیا خبرهای خوبی خواهید شنید چون با تیمی که یحیی بسته و تجربه‌ای که تیم با دو بار حضور در فینال آسیا پیدا کرده حتماً قابلیت قهرمانی را دارد و قادر است که خواسته هواداران در آسیا را برآورده سازد.

257 251

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا