ورزشی

رسمی: گزینه مورد نظر رونالدو، سرمربی النصر شد

همانطور که انتظار می رفت، لوئیس کاسترو به عنوان سرمربی جدید النصر انتخاب و جانشین رودی گارسیا شد. سرمربی پرتغالی که هفته قبل قراردادش را با بوتافوگو برزیل فسخ کرده بود، قرار است روی نیمکت یکی از تیم های مدعی عربستان بنشیند.

پس از برکناری رودی گارسیا که به دلایل غیرفنی و حواشی رختکن النصر صورت گرفت، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا در هفته های پایانی، دینکو یلیچیچ، سرمربی کروات تیم های پایه خود را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کنند و با پایان فصل گذشته، جستجوها برای انتخاب یک سرمربی مناسب را آغاز کردند.

در این میان نام های زیادی برای نشستن روی نیمکت النصر مطرح شد ولی سرانجام لوئیس کاسترو که سابقه هدایت پورتو، شاختار دونتسک و الدحیل را در کارنامه دارد، قراردادش را با بوتافوگو برزیل فسخ کرد تا هدایت النصر را برعهده بگیرد.

قرارداد کاسترو با این تیم عربستانی تا سال 2025 است و گفته می شود که رونالدو نقش مهمی در انتخاب وی داشته است. بنا به ادعای رسانه های سعودی، کریستیانو به مدیران باشگاه توصیه کرده بود تا کاسترو را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند که این اتفاق نیز رخ داد.

النصر این روزها در شهر فارو پرتغال به سر می برد تا اردوی پیش فصل خود را برگزار کند و حالا کاسترو باید راهی این شهر شود تا کارش را به صورت رسمی آغاز کند.

258 258

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا