اخبار ارز دیجیتال

تپ سواپ (TapSwap) چیست؟ آموزش استخراج تاریخ لیست شدن آن

تپ سواپ (tapswap) یک پروژه جدید دیفای می‌باشد که همانند پروژه نات کوین تلگرام قسمت قابل توجهی از عرضه توکن خود را بوسیله تلگرام به صورت رایگان در بین مردم توزیع می‌کند. در بیان تفاوت ارز تپ سواپ با نات کوین می‌توان به این نکته اشاره کرد که ایردراپ tap swap روی بلاکچین سولانا پیاده‌سازی شده است. همچنین عرضه توکن‌های تاپ سواپ برخلاف نات کوین دارای محدودیت است. استخراج تپ سواپ سولانا کاملا همانند نات کوین،تایم کوین و همستر کمبات می‌باشد. برای دریافت توکن tap swap شما باید به ربات تپ سواپ بروید و با کلیک کردن روی صفحه شروع به استخراج نمایید.

قیمت تپ سواپ با راه اندازی آن در صرافی غیرمتمرکز Orca تقریبا حدود 0.0085 دلار است. اما با نزدیک شدن به تاریخ لیست شدن ارز تاپ سواپ و فروش تپ سواپ شاهد افزایش قیمت tap swap خواهیم بود. این ایردراپ خیلی زود از جانب جامعه ارز دیجیتال مورد استقبال قرار گرفت و کاربران نیز با شرکت در فعالیت‌هایی همانند برنامه تپ تو-ارن حمایتشان را از این پروژه و برنامه tap swap نشان دادند.

تپ سواپ (TapSwap) چیست؟
تپ سواپ (TapSwap) چیست؟

ربات تپ سواپ تلگرام توانست در کمتر از چند هفته به بیشتر از 2 میلیون کاربر برسد و می‌توان آن را یکی از رقیب‌های اصلی نات کوین، یس کوین و سایر ایردراپ‌های جدید درنظر گرفت. در نتیجه ترکیب امکانات جدید دیفای با تکنولوژی بلاکچین سولانا، کاهش هزینه‌ تراکنش‌ها و همچنین افزایش سرعت آن‌ها رخ داد که این موضوع در دنیای ترید کریپتوکارنسی بسیار دارای اهمیت می‌باشد.

در ادامه این مطلب درباره tapswap از وب سایت صرافی ارز دیجیتال ویرا اکسچنج بیشتر به اینکه tap swap چیست؟ تپ سواپ کی لیست میشه، قیمت tap swap و اموزش تپ سواپ خواهیم پرداخت.

سلب مسئولیت: دقت کنید این مطلب فقط برای اهداف آموزشی و اطلاع‌رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه جهت توصیه مالی آورده نشده است. لطفا پیش از هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام جهت سرمایه‌گذاری ابتدا تحقیقات خود را به شکل کامل انجام دهید.
تپ سواپ چیست

فهرست مطالب

tap swap چیست؟

tapswap نوعی صرافی غیرمتمرکز جدید در بستر شبکه سولانا است که از مدل موفق Tap-to-Earn نات کوین برای توزیع قسمتی از توکن تپس، بهره گرفته است. پروژه تپ سواپ تلگرام با تاکید بر مدل حاکمیت غیرمتمرکز این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا بتوانند در تصمیم‌گیری‌های پروژه شرکت کنند.

عرضه ارز تپ سواپ برخلاف پروژه نات کوین که عرضه‌ی آن تا پیش از پایان استخراج، نامحدود بود؛ محدود به یک میلیارد واحد است. این موضوع در آینده می‌تواند افزایش قیمت تپ سواپ را به دنبال داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم پروژه تاپ سواپ، روش نوین تپ تو-ارن است که توسط ربات تلگرامی کار می‌کند. براساس این روش کاربران با انجام اعمالی ساده امکان دستیابی به توکن TAPS را خواهند داشت.

بدین ترتیب همه افراد می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال به کسب درآمد بپردازند. با توزیع توکن‌های ارز تاپ سواپ در اولین بار مشخص شد که تپ سوآپ تا چه حد برای ایجاد یک جامعه و مشارکت کاربران اهمیت قائل است.

کاربران ربات تپ سواپ سولانا با دعوت از دوستان خود و شرکت در پروژه امکان دریافت توکن را دارند و این مسئله باعث ایجاد حس مشارکت و تقویت رشد یکدیگر خواهد شد.

وایت پیپر تپ سواپ tap swap چیست؟

براساس وایت پیپر تپ سواپ تلگرام این پروژه، نقشه راهی دارد که دارای سه قسمت اصلی می‌باشد. براین اساس وایت پیپر tap swap با توزیع اولیه توکن توسط ربات تپ سواپ تلگرام شروع شده و با ایجاد قابلیت‌هایی مانند صرافی و قسمت استخراج نقدینگی ادامه پیدا کرده و با فعالسازی مدیریت جامعه و همچنین افزایش نقش سرمایه‌گذاران فعال پایان میابد.

مرحله اول ایجاد جامعه و افزایش مشارکت کاربران

توزیع توکن توسط ربات تاپ سواپ تلگرام
امکان مبادله امتیاز بوسیله بازی با توکن TAPS در ربات تلگرامی

مرحله دوم راه اندازی خدمات مهم برنامه tap swap

ایجاد یخش مبادله صرافی غیرمتمرکز
ایجاد بخش استخراج نقدینگی
ایجاد توکن TAPS و امکان شرایط برداشت

مرحله سوم فعال کردن حاکمیت جامعه و گسترش اختیارات سرمایه گذاران

بوجود آوردن سیستم پرداخت پاداش به سرمایه گذاران

اجرای طرح حاکمیت غیرمتمرکز پروژه توسط جامعه

توکن TAPS چیست؟

توکن تپس (TAPS) به عنوان توکن اختصاصی تاپ سواپ، در این سیستم وظایف مختلفی انجام می‌دهد. باتوجه به آنکه توکن‌های تپس به یک میلیارد محدود می‌شود، این توکن‌ها به راحتی قابل دسترس می‌باشند و ارزششان را هم حفظ می‌کنند. دارندگان توکن TAPS فقط سرمایه‌گذار نیستند، بلکه در تصمیم‌گیری‌های مهم نیز در برنامه tap swap امکان شرکت دارند. این افراد قادرند درباره tapswap و تغییرات بزرگ آن نظر بدهند و در ازای آن سود دریافت نمایند. همچنین می‌توانند از پاداش نقدی هم بهر‌ه ببرند.

این تنوع در بکارگیری توکن نشانگر هدف پروژه تپ سواپ در بوجود آوردن یک سیستم دیفای کامل برای تمامی افراد است. برای دریافت توکن TAPS با استفاده از لینک تپ سواپ زیر به ربات tap swap هدایت خواهید شد:

توکن TAPS چیست؟

توکن تپس (TAPS) به عنوان توکن اختصاصی تاپ سواپ، در این سیستم وظایف مختلفی انجام می‌دهد. باتوجه به آنکه توکن‌های تپس به یک میلیارد محدود می‌شود، این توکن‌ها به راحتی قابل دسترس می‌باشند و ارزششان را هم حفظ می‌کنند. دارندگان توکن TAPS فقط سرمایه‌گذار نیستند، بلکه در تصمیم‌گیری‌های مهم نیز در برنامه tap swap امکان شرکت دارند. این افراد قادرند درباره tapswap و تغییرات بزرگ آن نظر بدهند و در ازای آن سود دریافت نمایند. همچنین می‌توانند از پاداش نقدی هم بهر‌ه ببرند.

این تنوع در بکارگیری توکن نشانگر هدف پروژه تپ سواپ در بوجود آوردن یک سیستم دیفای کامل برای تمامی افراد است. برای دریافت توکن TAPS با استفاده از لینک تپ سواپ زیر به ربات tap swap هدایت خواهید شد:

قیمت تپ سواپ

نحوه توزیع توکن تپ سواپ tapswap چیست؟

هماگونه که گفته شد عرضه کل ارز تپ سواپ تنها محدود به یک میلیارد توکن است که به شکل زیر توزیع خواهد شد:

اعضای جامعه

50 درصد از عرضه کل tapswap برابر با مقدار 500 میلیون توکن TAPS بین اعضای جامعه توزیع می‌گردد. این افراد تمامی افرادی هستند که در بخش‌های معاملات روی پلتفرم، نقدینگی و رای‌گیری پروژه مشارکت می‌کنند.

خزانه داری پروژه

30 درصد از کل عرضه توکن tap swap برابر با 100 میلیون توکن TAPS در خزانه‌داری پروژه تپ سوآپ ذخیره می‌شود. روند آزادسازی توکن‌های موجود در خزانه‌داری به صورت مرحله‌ای است و حداکثر آن 5 درصد در ماه خواهد بود.

بنیان گذاران و تیم توسعه دهنده

10 درصد از عرضه کل توکن تاپ سواپ برابر با 100 میلیون تپس متعلق به بنیان‌گذاران و تیم توسعه دهنده آن است. این 10% قفل می‌باشد و به تدریج در عرض 4 سال آزاد خواهد شد.

تامین نقدینگی، بازاریابی و مشاوران

10 درصد از عرضه کل ارز تپ سواپ شامل 100 میلیون توکن تپس متعلق به هزینه‌های مشاوران، بازاریابی و تامین نقدینگی است.

روش توزیع توکن تپس بین کاربران

استراتژی توزیع توکن تپس باتوجه به پروژه نات کوین برطبق تعامل فعال و پاداش دادن به جامعه کاربران اجرا شده است. در زیر به توزیع مجموع 500 میلیون توکن تپس مختص به کاربران اشاره شده است:

30 درصد برابر با 150 میلیون توکن تپس توسط ربات تلگرام طی مدت 6 ماه توزیع می‌شود.

ایردراپ تپ سواپ

20 درصد برابر با 100 میلیون توکن TAPS توسط ایردراپ مختص کاربران فعال در برنامه tap swap دیفای خواهد بود.

لانچ پول ها

20 درصد برابر با 100 میلیون توکن تپس جهت ترغیب و تشویق به مشارکت در لانچ پول‌ها استفاده می‌شود. این استخرها به منظور عرضه توکن‌های جدید، نقدینگی مورد نیاز را فراهم می‌کنند.

تامین نقدینگی

30 درصد برابر با 150 میلیون توکن TAPS متعلق به افرادی است که در ساز و کار تامین نقدینگی مشارکت دارند.
ربات تپ سواپ

آموزش استخراج تپ سواپ و روش استخراج top swap چیست؟

برای شروع بازی تپ سواپ و اموزش تپ سواپ ، باید وارد لینک تپ سواپ که در بالا نیز آورده شده شوید و بر روی گزینه Start بزنید.
فروش تپ سواپ

در بین گزینه‌های نشان داده شده باید Start now را برگزینید.

تپ سواپ سولانا

در قسمت Tap روی تصویر رمز ارز برای دریافت امتیاز کلیک کنید. همانطور که در پایین صفحه می‌بینید برای ضربه زدن شما نیاز به انرژی دارید. در ابتدای شروع بازی تپ سواپ به شما روزانه 500 واحد انرژی داده خواهد شد. شما می‌توانید با انجام تسک‌های گوناگون این انرژی را افزایش دهید.
تاپ سواپ چیست

با کلیک بر روی گزینه Bronze شما متوجه جایگاهتان در بین سایر کاربران خواهید شد.

آموزش تپ سواپ برای دعوت دیگران به بازی تپ سواپ

شما می‌توانید از قسمت Ref و دعوت از دوستان خود امتیاز بیشتری را بدست آورید. برای این کار باید روی گزینه Invite a friend کلیک کنید و کد ریفرال خود را برای دیگر دوستان ارسال کنید. با عضو شدن هر کدام از دوستان به برنامه tap swap شما صاحب امتیازات بیشتری خواهید شد.

دریافت ارز tapswap بیشتر در بخش Task

در قسمت Task در ازای هر تسکی که انجام دهید، مقدار معینی توکن یا ارز tapswap دریافت می‌کنید. برای نمونه در تسک اول در ازای عضویت در حساب‌های اجتماعی تاپ سواپ به شما مقدار 200 هزار توکن ارائه خواهد شد. شما با انجام روزانه این تسک‌ها می‌توانید تپ سوآپ بیشتری بدست آورید. این تسک‌ها در بخش Special می‌باشند.

بخش Leagues در تاپ سواپ

گزینه بعدی در بخش تسک‌ها بخش Leagues است. در این قسمت برنامه tapswap براساس جایگاهی که در بازی دارید، امکان دریافت توکن را خواهید داشت.

بخش Ref Tasks در ربات tap swap

گزینه بعدی در ربات tap swap، بخش Ref Tasks است که مربوط به تسک‌های دعوت از دوستان می‌باشد. در این بخش از تاپ سواپ در ازای دعوت از هر یک نفر شما 2500 توکن و هر 3 نفر 50 هزار توکن و همچنین هر 10 نفر 10 هزار توکن و … دریافت خواهید کرد.

بخش Boost در برنامه tap swap

در بخش Boost شما با فیچرهایی موجود شما امکان ارتقای فرآیند استخراج تپ سواپ را خواهید داشت.
ربات تاپ سواپ

گزینه Taping Guru در بالا سمت چپ باعث چند برابر شدن درآمد شما از استخراج تپ سواپ می‌شود. برای نمونه در اینجا برای 20 ثانیه سرعت ضربه زدن و دریافت توکن 5 برابر می‌شود.

شما 3 بار در روز می‌توانید با زدن گزینه Get it برای 20 ثانیه با سرعتی 5 برابر ارز tapswap استخراج کنید.

گزینه کنار آن Full Tank است که برای به حداکثر رساندن سطح انرژی شما کاربرد دارد.

فیچر بعدی Multitap می‌باشد که با انتخاب آن و پرداخت 200 عدد توکن در ابتدا شما قادر به افزایش مقدار توکن‌هایی که با هر ضربه دریافت می‌کنید خواهید بود.

گزینه بعدی یعنی Energy Limit، با پرداخت 200 توکن در ابتدا، سطح انرژی شما را بیشتر می‌کند.

با انتخاب فیچر بعدی یعنی Recharging Speed و پرداخت 2000 توکن شما امکان افزایش سرعت شارژ انرژی خود را خواهید داشت.

گزینه آخر یعنی Tap Bot با پرداخت 200 هزار توکن امکان ضربه زدن به مدت 12 ساعت را به جای شما فعال می‌کند.

در بخش آخر نیز شما می‌توانید آمارهای بازی tapswap نظیر تعداد بازیکن‌ها، تعداد توکن‌هایی که قرار است توزیع شوند، کاربران روزانه و کاربران آنلاین را مشاهده نمایید.

تپ سواپ کی لیست میشه؟

توکن تاپ سواپ (TAPS) در حال حاضر در هیچ صرافی بزرگی لیست نشده است. اما براساس نظرسنجی صورت گرفته در صفحه X تپ سوآپ، توکن تپس احتمال دارد در صرافی بای بیت لیست شود. اخیرا گزارش‌های حاکی از آن است که لانچ پول tapswap در تاریخ 10 خرداد یا 30 می شروع می‌شود.

دقت کنید آنچه شما در ربات تپ سواپ تلگرام بدست آورده‌اید به عنوان سهام و نه توکن واقعی درنظر گرفته می‌شود. در تاریخ 30 می با ایجاد استخری برای TAPS درآمد شما از تپ سواپ تلگرام به توکن واقعی TAPS برای فروش تپ سواپ تبدیل خواهد شد. آنچه مشخص است آن است که فاز استخراج TapSwap تا هنگامی که به لیست شدن آن در صرافی‌ها نزدیک می‌شویم، همچنان ادامه دارد.

قیمت تپ سواپ چقدر است؟

قیمت تپ سواپ در تاریخ 19 اردیبهشت یا 8 می، همزمان با راه اندازی آن در صرافی غیرمتمرکز Orca در بلاکچین سولانا تقریبا برابر با 0.0085 دلار بوده است. اما با این وجود از آن زمان تا به حال که به لیست این توکن نزدیک می‌شویم، قیمت tap swap افزایش قابل توجهی داشته است.

آموزش وصل کردن ربات تپ سواپ به کیف پول فانتوم

یکی از کارهایی که در زمان نزدیک شدن به فهرست شدن این توکن در صرافی‌ها باید انجام گیرد که پاداشی نیز طی آن به کاربران تعلق می‌گیرد، اتصال کیف پول فانتوم به ربات تپ سواپ سولانا است. در ادامه قصد داریم به آموزش وصل والت فانتوم با ربات tap swap بپردازیم:

مرحله اول نصب و دانلود کیف پول فانتوم سولانا

درصورتی که کیف پول فانتوم را پیش از این نصب نکرده‌اید، باید ابتدا آن را از اپ استور و یا پلی استور دانلود نمایید. از طرفی شما با استفاده از این لینک نیز امکان دانلود کیف پول فانتوم را خواهید داشت.

مرحله دوم وصل کردن ربات تپ سواپ به کیف پول فانتوم سولانا

بدین منظور باید براساس مراحل زیر پیش روید:

1- باز کردن ربات تاپ سواپ تلگرام

در این مرحله باید ربات tap swap را استارت کنید.
قیمت tapswap

سپس گزینه Task را در پایین صفحه انتخاب نمایید.
قیمت تاپ سواپ

حال روی گزینه Connect Solana wallet کلیک کنید.
ربات tap swap

2- شروع ماموریت

در اینجا باید روی گزینه Start mission کلیک کنید. سپس باید روی دکمه Go در کنار کیف پول سولانا کلیک نمایید.
دانلود تپ سواپ

3- اتصال تپ سواپ به کیف پول فانتوم سولانا

در صفحه باز شده شما باید گزینه Select Wallet را انتخاب کنید.

سپس در پاپ آپ نمایش داده شده، گزینه اتصال به کیف پول فانتوم برای شما قابل مشاهده است.

بر روی گزینه Connect کلیک کنید. سپس در ادامه به صورت خودکار کیف پول فانتوم برای شما باز می‌شود.

در کیف پول فانتوم سولانا، باید بر روی Connect کلیک کنید.

درصورتی که به صفحه دانلود کیف پول فانتوم هدایت شدید، اطمینان حاصل کنید که از دسکتاپ مرورگر استفاده نمی‌کنید. در قسمت بالای سمت راست روی سه نقطه کلیک کنید و در مرورگر کروم با برداشتن تیک Desktop site به ادامه مراحل بپردازید.

4- امضای درخواست

در این مرحله شما مجددا به صفحه‌ای که در آن گزینه Connect را انتخاب کرده بودید برمی‌گردید.

در این قسمت بر روی Sign message کلیک کنید. با این کار مجددا کیف پول فانتوم با یک پاپ آپ به منظور تایید این امضا باز خواهد شد.
شما نیز باید روی گزینه Confirm کلیک نمایید.
۵- بررسی اتصال

در ربات tapswap مجددا به صفحه Tasks بازگردید. به‎منظور تأیید اتصال کیف پولتان، گزینه Check را برگزینید و سپس بر روی گزینه Finish mission، کلیک کنید. با اینکار گزینه Claim به شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب آن پاداش خود را برای اتصال کیف پول فانتوم به تپ سواپ دریافت می‌کنید.

با انجام این مراحل، شما کیف پول فانتوم را با موفقیت به ربات تپ سواپ اتصال دادید و 100000 واحد tap swap نیز به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.
هدف از اتصال کیف پول فانتوم به تاپ سواپ چیست؟

اتصال کیف پول فانتوم به تپ سواپ به منظور دریافت سکه‌های استخراج شده در زمان لیست شدن این توکن ضروری است. این ربات تلگرامی انتقال سکه‌ها را به کیف پول ارز دیجیتال شما آسان کرده و پاداشی را نیز بدین منظور درنظر گرفته است.

پروژه تپ سواپ سولانا معتبر است یا کلاهبرداری؟

درباره tapswap و معتبر بودن یا کلاهبرداری پروژه تپ سواپ سولانا بنابر آنکه هنوز هیچگونه کار عملی و فنی برای راه اندازی پروژه غیرمتمرکز خود تابه اکنون ثبت نکرده است، نمی‌توان چیزی گفت. با این وجود ربات استخراج تپ سواپ تابحال توانسته بیشتر از 3 میلیون کاربر جذب کند. این موضوع و اخبار لیست شدن tap swap در تاریخ مشخص شده، نشانگر اکوسیستم قوی پروژه می‌باشد.
چگونه می توان ارز tapswap بیشتری بدست آورد؟

کاربران می‌توانند با انجام امور گفته شده در مطلب مانند دعوت از دوستان خود، انجام تسک‌های گوناگون و .. توکن‌های بیشتری از ارز tapswap بدست آورند.

آیا ارز تاپ سواپ خرید و فروش می شود؟

درحال حاضر براساس فعالیت اولیه این ربات، هنوز شرایط خرید و فروش و قیمت تپ سواپ دقیق فراهم نشده است. اما براساس اخبار جدید، این توکن به زودی قرار است در صرافی‌ها لیست شده و قیمت tap swap مشخص شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا