دسته‌بندی نشده

آموزش برداشت و انتقال تپ سواپ + تاریخ لیست شدن

تپ سواپ (Tapswap) یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که امکان استخراج فقط با کلیک کردن را برای کاربران خود فراهم کرده است. پس از همستر کامبت و نات کوین، بسیاری از افراد به دنبال آموزش برداشت و انتقال تپ سواپ به کیف پول خود هستند تا ارزهایی که با کلیک کردن استخراج کردند را به فروش برسانند و درآمد کسب کنند. در این مطلب به آموزش برداشت و انتقال تپ سواپ به کیف پول ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

آموزش برداشت و انتقال تپ سواپ (Tapswap)

برای برداشت و انتقال تپ سواپ به کیف پول ارز دیجیتال خود، ابتدا باید ربات این ارز در پیام‌رسان تلگرام را به کیف پول مورد نظر خود وصل کنید. برای این کار وارد ربات این ارز شوید و گزینه Connect Solana Wallet را انتخاب کنید و تا کیف پول شما برای برداشت و انتقال تپ سواپ آماده شود.

آموزش برداشت و انتقال تپ سواپ (Tapswap)

البته استفاده از کیف پول فانتوم، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برداشت و انتقال تپ سواپ است و دارندگان این کیف پول می‌توانند دارایی‌های تپ سواپ خود را به کیف پول مورد نظر واریز کنند. بهتر است آموزش انتقال تون کوین به کیف پول ارز دیجیتال را به خوبی فرا بگیرید تا در صورت نیاز، ارز فانتوم یا سولانا را برای پرداخت کارمزدها به کیف پول خود واریز کنید.

آپدیت 20 خرداد: به نظر می‌رسد همکاری تپ سواپ با بلاکچین سولانا منتفی شده و کاربران باید از کیف پول دیگری برای برداشت و انتقال تپ سواپ استفاده کنند.

مشکل باز نشدن تپ سواپ

آپدیت 20 خرداد ۱۴۰۳: به نظر می‌رسد از امروز برای تپ سواپ، در برخی کشورهای جهان از جمله ایران، مشکلاتی به وجود آمده است و دسترسی افراد به این ربات قطع شده است. تا کنون تیم رسمی توسعه دهنده تپ سواپ، واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است. 

تاریخ لیست شدن تپ سواپ

طبق اعلام تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ، قرار بود این ارز در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) در چندین صرافی مطرح لیست شود اما بر اساس آخرین اطلاعیه، لیست شدن تپ سواپ به علت تغییر بلاکچین آن، یک ماه به تاخیر افتاده است و این ارز در تاریخ ۱ جولای در چندین صرافی بزرگ از جمله صرافی ارز دیجیتال بایننس لیست خواهد شد.

پس از لیست شدن این ارز در صرافی‌های مختلف و طی کردن فرایند برداشت و انتقال تپ سواپ، کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را در صرافی‌هایی که لیست شده است به فروش برسانند.

قیمت تپ سواپ

قیمت تپ سواپ بعد از لیست شدن در صرافی‌های مختلف و این موضوع که تپ سواپ در کدام صرافی‌ها لیست خواهد شد مشخص می‌شود. اما تپ سواپ می‌تواند مانند نات کوین، آینده قیمتی بسیار مناسبی داشته باشد و سود خوبی به کاربران خود اعطا کند.

اما قبل از لیست شدن این ارز، باید با فرایند برداشت و انتقال تپ سواپ آشنایی داشته باشید تا بلافاصله پس از لیست شدن آن، امکان فروش برای شما فراهم شود. در حال حاضر جدی‌ترین رقبای تپ سواپ، نات کوین و همستر کامبت هستند و آشنایی با فرایند انتقال نات کوین به کیف پول و برداشت و انتقال همستر کامبت، برای کاربران تپ سواپ ضروری است.

قیمت تپ سواپ 

پیش بینی قیمت تپ سواپ

تپ سواپ از ابتدا تا کنون طرفداران زیادی پیدا کرده است و احتمالا در زمان‌های ابتدایی عرضه، سود خوبی به کاربران اعطا کند. البته این ارزها به دلیل محبوبیتی که در شبکه‌های اجتماعی دارند، پامپ و دامپ‌های زیادی را تجربه خواهند کرد و این نوسانات قیمتی، برای بسیاری از کاربران جذاب است و فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد دلاری دارد.

البته باید بدانید ارزهایی مانند نات کوین و همستر کامبت که به این صورت استخراج می‌شوند و عرضه بالایی دارند، می‌توانند در بلند مدت دچار افت قیمتی شوند. از این رو پیش بینی قیمت تپ سواپ قبل از لیست شدن آن، بسیار دشوار است اما می‌توانید با استفاده از پیش بینی قیمت نات کوین، آینده قیمتی تپ سواپ را با کمترین خطا پیش بینی کنید.

کیف پول برای تپ سواپ

طبق اعلام تیم توسعه دهنده، کیف پول‌هایی مانند کیف پول ارز فانتوم که در بلاکچین سولانا فعالیت می‌کنند، بهترین گزینه برای برداشت و انتقال تپ سواپ هستند. اما طبق آخرین اخبار، احتمالا تپ سواپ از شبکه سولانا خارج خواهد شد و در بلاکچین دیگری فعالیت خود را آغاز می‌کند. تیم تپ سواپ، تا کنون اشاره‌ای به این موضوع نداشته است.

برای پرداخت کارمزدهای مربوط به برداشت و انتقال تپ سواپ، باید دید این ارز در بلاکچین کدام ارز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

آنچه در مقاله آموزش برداشت و انتقال تپ سواپ؛ آموختیم:

در این مطلب به آموزش برداشت و انتقال تپ سواپ پرداختیم تا کاربران عزیز بتوانند بلافاصله پس از لیست شدن این ارز در صرافی‌های مختلف، تپ سواپ‌های خود را به فروش برسانند و سود خوبی از این موضوع کسب کنند. این ارز احتمالا در صرافی‌های بزرگی مانند صرافی بایننس لیست خواهد شد و همین موضوع باعث افزایش قیمت تپ سواپ در هنگام لیست شدن خواهد شد.

آموزش برداشت و انتقال تپ سواپ (Tapswap)

برای برداشت و انتقال تپ سواپ به کیف پول ارز دیجیتال خود، ابتدا باید ربات این ارز در پیام‌رسان تلگرام را به کبف پول مورد نظر خود وصل کنید. برای این کار وارد ربات این ارز شوید و گزینه Connect Solana Wallet را انتخاب کنید و تا کیف پول شما برای برداشت و انتقال تپ سواپ آماده شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا