رپورتاژ

بهترین آیفون تصویری در بازار ایران کدام است؟

موضوع مقاله امروز ما بهترین آیفون تصویری است.   همه افراد زمانی که تصمیم می گیرند وسیله‌ای خریداری نمایند، از معیارهایشان برای خرید وسیله این است که مطابق با نیازهایی که دارند بهترین مدل از آن وسیله را خریداری کنند. این مسئله در خرید آیفون تصویری نیز صدق می‌کند زمانی که تصمیم می گیرید برای آپارتمان، منزل، اداره و… آیفون تصویری خریداری کنید، ابتدا به این فکر می کنید که آیفون تصویری مورد نیاز من باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ مثلاً آیا لازم است تصویری باشد یا نه آیفون صوتی کافی است؟ و اگر تصمیم گرفتید آیفون تصویری خریداری نمائید سوال های بعدی شما می تواند این موارد باشد :

  • آیا لازم است آیفون تصویری من حافظه برای ذخیره تصویر  داشته باشد؛ یا لازم نیست؟
  • آیا نیاز به اینترکام و ارتباط با سایر واحدها است؟
  • آیا نیاز به آیفون تصویری دارم که بتواند با نگهبانی و یا با سایر واحدها در ارتباط باشد؟
  • آیا آیفون تصویری من باید توانایی باز کردن و اتصال به دو درب را باید داشته باشد یا نه فقط اتصال به یک درب کافی است؟

و خیلی سوال های دیگر که ممکن است در زمان خرید به آنها فکر کنید بعد از اینکه معیارهای خود را و به عبارتی انتظارات خود را از آیفون تصویری موردنظرتان نوشتید در بین برند های مختلف آیفون تصویری دنبال آیفون تصویری متناسب با انتظارات خود خواهید گشت و انواع مدلهای آیفون تصویری را مورد بررسی خواهید قرار داد . مطمئناً عمر طولانی و کمتر دچار خرابی شدن آیفون تصویری می تواند از جمله معیارهای شما باشد؛ به این صورت که انتظار دارید در آینده کمتر دچار خرابی شود و تعمیر آیفون تصویری شما هزینه کمتری نیز داشته باشد.

نکته! برخی مواقع جنس آیفون تصویری خریداری شده توسط شما می تواند بسیار خوب باشد، اما به خاطر سایر علل خارجی مانند نوسان برق، آیفون تصویری شما معیوب شود. در ادامه به بررسی انواع برندهای آیفون تصویری در بازار ایران خواهیم پرداخت تا اطلاعات مورد نیاز را درباره هر کدام از برندهای آیفون تصویری به دست آورید.

تعمیر آیفون تصویری سیماران

بهترین آیفون تصویری کدام است؟

به مقایسه شناخته ترین برندهای آیفون تصویری می پردازیم ، شما عزیزان می توانید مطالب مربوط به هر برند را مطالعه نمائید و با توجه به مطالب ارائه شده درباره برند مناسب و بهتر تصمیم گیری نمائید.

آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما جزء برندهای معروف ایرانی می باشد که در حال حاضر به صورت کاملا انحصاری تولید و در بازار عرضه می‌شود و توانسته است در بازار آیفون های تصویری در کشور محبوبیت و مقبولیت لازم را کسب نماید. همانطور که در مطالب فوق اشاره شد این برند کاملا برند انحصاری می باشد لذا شیوه نصب و تعمیر آیفون تصویری تکنما  با بسیاری از برندهای آیفون تصویری متفاوت است که این مسئله موجب شده است تا هزینه نصب و تعمیرات مربوط به این برند آیفون تصویری نسبت به سایر برندها متفاوت باشد و کمتر کسی مهارت لازم را در تعمیر آیفون تصویری تکنما دارا می باشد و شاید تنها نقطه ضعف این برند را بتوان در کم بودن تنوع آیفون های تصویری تولید شده دانست.

تعمیر آیفون تصویری

محاسن و معایب آیفونهای تصویری تکنما

  1. دوربین با کیفیت
  2. تصویر و صدا مناسب
  3. برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب
  4. طول عمر بالای قطعات
  5. قابلیت کد دهی در آیفونها
  6. عدم نیاز به دکودر و سوییچر
  7. کم بودن تنوع محصولات
  8. مشکل در فراهم کردن قطعات در مناطق دوردست و شهرهای کوچک

آیفون تابا

آیفون تصویری تابا نیز همانند برند تک نما برند کاملاً انحصاری می باشد با شیوه تعمیر و نصب متفاوت که این برند همانند برند تکنما از برندهای معروف به شمار می آید و می توانید برای تعمیر آیفون تصویری تابا به نمایندگی‌های معتبر این برند مراجعه نمائید.

تعمیر آیفون تصویری تابا

مزایا و معایب آیفونهای تصویری تابا

  1. کیفیت مناسب در تصویر و صدا (تکنما رتبه بهتری دارد)
  2. نصب موازی و سری
  3. استفاده از سیستم چهارسیمه قدیمی
  4. قطعات برخی مواقع به مشکل و با قیمت گران در بازار یافت می شود

آیفون  الکتروپیک

سومین برند محبوب ایرانی آیفون های تصویری الکتروپیک می باشد ؛این برند آیفون تصویری از قدیمی ترین برندهای آیفون تصویری نیز می باشد اگر در مناطق با اقلیم مرطوب مانند شمال کشور زندگی می کنید بهترین آیفون تصویری آیفون تصویری الکتروپیک می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در مناطق با اقلیم مرطوب باشد.این دستگاه از جمله دستگاه هایی است که قطعات و تعمیرات ان به وفور در میان تکنسین ها یافت میشود برای تعمیر ایفون تصویری الکتروپیک به سایت ایفون سازان پایتخت مراجعه کنید.

مزایا و معایب آیفون های تصویری الکتروپیک

  1. خدمات پس از فروش مناسب
  2. کیفیت تصویر مناسب
  3. برخوردار از بردهای تغذیه با طول عمر بالا
  4. برخوردار از سیستم IP
  5. مشکل ضعف در صدا
  6. تغذیه دوربین پنل از گوشی واحدها
  7. پشتیبانی نکردن از سیستم خطی و سری

آیفون تصویری سیماران

چهارمین برند ایرانی آیفون تصویری برند سیماران است. محصولات فوق العاده شکیل و متنوع برند سیماران به راحتی می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. این برند آیفون های تصویری خود را از  ساده ترین مدل ها تا مدلهای برخوردار از وای فای را تولید می نماید. برای تعمیر آیفون تصویری سیماران نیز میتوانید به صفحه اصلی ما مراجعه کنید.

مزایا و معایب آیفون های تصویری سیماران

  1. قابلیت نصب بجای اکثر آیفون های تصویری بجز آیفون های انحصاری
  2. کیفیت و طول عمر بالا در قطعات
  3. کیفیت صدای مناسب در برخی محصولات (برخی از مدل های پایین صدای خوبی ندارند)
  4. برخوردار از خدمات پس از فروش مناسب
  5. غیر قابل نصب در سیستم تک خطی و سری
  6. دوربین ضعیف در شب

آیفون تصویری تابان

برندی ایرانی که جز برند های خوب آیفون تصویری می باشد و تا حدودی می توان محصولات این برند را با برند آیفون تصویری تکنما مقایسه کرد در ادامه قصد داریم به برخی از برندهای معروف آیفون تصویری اشاره کنیم که شرکت های سازنده این برند در ایران نمی باشد و در داخل کشور نماینده دارند و اگر اصل و به عبارتی محصولات اورجینال این برندها را خریداری نمایید مطمئنن می تواند جزء گزینه‌های مناسب آیفون‌ تصویری باشند اما از جهت پشتیبانی ممکن است در برخی از برندها دچار مشکل شوید. برای تعمیر و عیب یابی ایفون تصویری تابان نیز به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید.

آیفون تصویری کوماکس و کامکث

 آیفون تصویری کوماکس از قدیمی ترین برند ها می باشد که ساخت کشور کره بوده و در حال حاضر در بازار ایران نمونه چینی این محصول به عنوان کامکث عرضه می‌شود که نسبت به نمونه کره ای قیمت کمتری داشته و همچنین کیفیت پایین تری نیز نسبت به برند کره ای دارد زیرا آیفون تصویری کوماکس کره جزء مرغوب ترین و بهترین آیفون تصویری به شمار می رود.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس

مزایا و معایب آیفون های تصویری کوماکس

  1. قابلیت نصب بجای اکثر آیفون های تصویری بجز آیفون های انحصاری
  2. صدا و تصویر خوب در نوع  copy باکیفیت
  3. برخورداری از تنوع در نصب محصولات
  4. نصب آسان
  5. پیدا نشدن قطعات در تعمیرات در هر دو نوع چینی و های کپی
  6. کیفیت برد و صدا در محصولات تولید شده چینی (کامکث) ضعیف است و بعد از چند ماه دچار خرابی می شود.

تعمیر ایفون تصویری کوماکس یکی از مرسوم ترین گزینه های تعمیرات در بین تعمیرکاران از لحاظ خوش تعمیری میباشد.

آیفون تصویری سوزوکی

سوزوکی در اصل شرکتی ژاپنی است که در کشور سنگاپور محصولات آیفون تصویری سوزوکی را تولید می نماید و طی سال‌های اخیر نمایندگی‌های این شرکت معتبر در داخل کشور نیز در حال فعالیت هستند مدل های متنوع این برند را حتما مشاهده نمائید.

مزایا و معایب آیفون های تصویری سوزوکی

  1. تصویر و صدا مناسب
  2. شکیل و زیبا
  3. نصب موازی و سری
  4. قیمت مناسب
  5. خدمات ضعیف
  6. نیاز به دکودر و سوئیچر برای نصب سیستم کدینگ دارد

علاوه بر برندهای فوق برندهای دیگر آیفون تصویری نیز عرضه می شوند مانند:

  1. برندهای کنوی
  2. اکو
  3. و…

تعمیر آیفون تصویری تکنما

مدل های متفرقه اکثرا بجای سایر برندها بجز برندهای انحصاری قابل نصب هستند اما کیفیت قطعات در برندهای متفرقه پایین می باشد. همانطور که در مطلب فوق نیز به آن اشاره شد اگر هر محصول اورجینال را با پشتیبانی مطمئن تهیه کنید مطمئنن بابت نصب و تعمیر آیفون تصویری خود در آینده کمتر دچار مشکل خواهید شد.

در کلام آخر اگر بخواهیم درباره هزینه تعمیرات آیفون های تصویری صحبت نمائیم؛ آیفون های تصویری که انحصاری هستند هزینه تعمیراتشان  کمی نسبت به سایر برندها بیشتر می‌باشد و علت این مسئله کم بودن تعداد تعمیر کننده هایی است  که نسبت به تعمیرات این برندها شناخت دارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا