اجتماعی

ببینید | اطلاع‌رسانی شفاف و پشتیبانی هتل‌ها از مسافران بحران‌زده/ تشکل‌های استانی آماده رسیدگی به شکایات

به گزارش خبرآنلاین، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره اقدامات این جامعه برای اطلاع‌رسانی شفاف و پشتیبانی از مسافران در شرایط جنگی اخیر به خبرآنلاین توضیح داد: «از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردیم و پس از جنگ، جامعه هتلداران بیانیه‌ای صادر کرد که همه کنسلی‌ها بدون جریمه پرداخت می‌شود. اکثر هتل‌ها مسافران را رایگان پذیرایی کردند تا از این بحران عبور کنند. تشکل‌های استانی و مناطق آزاد نیز آماده رسیدگی فوری به شکایات و ارائه بازخورد به مردم هستند.»

۴۷۲۳۲

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا