اجتماعی

کشف قتل پیرزن ۷۰ ساله آملی

سرهنگ علی قیصری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع قتل فجیع پیرزنی ۷۰ ساله در شهرستان آمل در تاریخ ۷ اسفندماه سال ۱۴۰۱ و سرقت جواهرات و اموال قیمتی این زن، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس از بازماندگان و اولیای دم مقتول، ماموران رد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس سرقتی از شهرستان نور را در صحنه جنایت شناسایی کردند.

قیصری با اشاره به پیچیدگی پرونده قتل از اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص، خاطرنشان کرد: پس از گذشت کمتر از یک ماه کارآگاهان پلیس موفق شدند سه متهم اصلی پرونده را در شهرستان آمل و یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی از دستگیری متهمان به قتل درعملیات مشترک پلیس آگاهی استان و شهرستان آمل در محور هراز خبر داد.

قیصری با بیان اینکه بخشی از اموال مسروقه شامل یک دستبند و دو قطعه گردنبند طلا و مقداری طلاجات کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به قتل پیرزن با انگیزه سرقت جواهرات و اموال قیمتی مقتول اقرار کردند .

رئیس پلیس آگاهی مازندران همچنین از کشف یک قبضه کلت جنگی و یک قبضه سلاح شکاری خبر داد و بیان کرد: پرونده متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شد و موضوع در دست بررسی ویژه قضائی و انتظامی قرار دارد.

۲۳۳۲۳۳

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا