فرهنگی و هنری

چرا مجید صالحی و دیگر برندگان هنوز جایزه را نگرفته‌اند؟/ پاسخ مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیرو درج خبری با تیتر«اتفاقی عجیب/ بهترین بازیگر جشنواره هنوز جایزه‌اش را نگرفته است» مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جوابیه را منتشر کرده که در ادامه آن را می‌خوانید.

سیمون سیمونیان، مسئول دبیرخانه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درباره جوایز برگزیدگان جشنواره گفت: «واقعیت این است که در این جریان شرکت‌های خودروساز باید پاسخگو باشند. سازمان سینمایی و دبیرخانه جشنواره بعد از برگزاری اختتامیه برگزیدگان را در قالب نامه‌ای به دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا معرفی کرده و اگر تعللی در تحویل خودروها صورت گرفته، از سوی شرکت‌های خودروساز است.»

او ادامه داد: «احتمالا پروسه اداری تحویل این خودروها طولانی شده است. ما اسامی را اسفندماه به خودروسازان اعلام کرده‌ایم و واقعا اطلاعی ندارم که چرا تا به امروز تحویل خودروها با تاخیر مواجه شده است.»

سیمونیان تاکید کرد: «از طرف دفتر جشنواره فیلم فجر و سازمان سینمایی همه کارهای اهدای جوایز برگزیدگان طبق روال انجام شده و پیگیری‌های لازم هم صورت گرفته است. نامه رسمی معرفی برگزیدگان برای اهدای ۲۵ خودرو به برگزیدگان، خطاب به مدیران فروش این دو شرکت صادر شده است.»

ماجرا چیست؟

ماجرا از این قرار است که مجید صالحی در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر سال گذشته، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «شماره ده» شده بود و در تریبون اختتامیه اعلام کرد که جایزه مادی‌اش را به مردم خوی تقدیم می‌کند با انتشار استوری خطاب به مسئولان جشنواره فجر نوشت: «امان از دست مسئولین با وجدان و با شرف؛
به بنده یک دستگاه خودرو به عنوان جایزه بهترین بازیگر قرارشد بدهند و بنده با کمال افتخار تقدیم مردم زلزله زده مظلوم و مهربان خوی کردم. و زحمت آن را هم به هادی حجازی‌فر دادم که در آن برهه همراه خانم آیدا پناهنده در حال کمک رسانی به همشهریان شریفشان بودند. افسوس بعد از دو ماه و نیم هنوز تحویل ندادند و ای کاش حداقل در شب عید انجام می‌شد تا کمک کوچک و ناچیزی می شد برای فرزندان نازنین خوی چرا که آن روزها نیاز بیشتری داشتند. خدا رو شکر برای خودم نیست که تصور کنن ذی‌نفع مالی هستم.»

۵۷۲۴۵

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا