رپورتاژ

فروشگاه لوازم یدکی بی ام و

طراحی و ساخت خودروهای لوکس و گران­قیمت بی ام و به نحوی است که کمتر دچار خرابی می­شود و کیفیت و دوام قطعات آن فوق­العاده است. اما به آن معنا نیست که هیچ زمان خراب نمی شود و نیاز به تعویض پیدا نمی کند. حال این سوال پیش می آید که اگر با مشکل خرابی قطعات و لوازم یدکی بی ام و مواجه شدیم، راه چاره چیست؟ بهترین و مطمئن ترین راه خرید قطعات از یک فروشگاه و نمایندگی معتبر تامین قطعات است.

خرید قطعات بی ام و اورجینال

فروشگاه لوازم یدکی بی ام و تامین کننده تمامی قطعات اورجینال و اصل خودروهای سری 1 تا 7 بی ام و است و تلاش می‌کند تا نیاز مشتریان را به لوازم بی ام و رفع نماید. فروشگاه لوازم یدکی بی ام و افتخار دارد که لوازم یدکی اصلی را برای مشتریان خوش سلیقه خود با قیمتی مقرون به صرفه و در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم سازد.

نکات مهم برای خرید لوازم یدکی بی ام و 

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم بی ام و به آن توجه کرد، انتخاب صحیح قطعه است. از آنجایی که لیست لوازم یدکی بی ام و شامل طیف وسیعی از قطعات می‌شود، بهترین راه‌حل برای انتخاب قطعات و لوازم اورجینال بی ام و مشورت با متخصصان و تکنسین مورد اطمینان است.

خودرو بی ام و در تمامی مدل‌هایی که تا به حال تولید شده است، هزینه نگهداری نسبتا بالایی دارد و اگر از قطعات و لوازم یدکی بی ام و فیک و غیر اصلی استفاده شود، آسیب جبران ناپذیری به خودرو وارد می‌شود. بنابراین در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام و حتما به اصل و اورجینال بودن آن توجه کنید. فروشگاه لوازم یدکی بی ام و با دسترسی به منابع مستقیم قادر به وارد کردن قطعات اصل بی ام و و ارائه خدمات مختلف در تمامی نقاط ایران می‌باشد.

علاوه بر انتخاب درست لوازم یدکی، شما باید قطعه‌ای مناسب مدل خودروی خود را تهیه کنید. به همین دلیل، دومین نکته ای که دارندگان خودرو بی ام و در هنگام سفارش لوازم یدکی باید به آن آگاه باشند، مدل خودرو، کد سری و شماره اتاق است. طوری که هر شخصی با کوچک‌ترین توجه به خودرو می‌تواند تمامی اطلاعات لازم برای خرید قطعات بی ام و مورد نیازش را به دست آورد. فروشگاه لوازم یدکی بی ام و کار را برای بی ام و سواران راحت‌تر هم کرده است و شما می‌توانید با تماس با فروشندگان این مرکز اطلاعات لازم را به دست آورده و قطعه مورد نظر خودروی خود را تهیه و مشکل آن را برطرف کنید.

معتبرترین مرکز فروش لوازم یدکی بی ام و 

فروشگاه لوازم یدکی بی ام و یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های قطعات و وسایل بی ام و است که هم به صورت حضوری و هم آنلاین وسایل و قطعات بی ام و را در اختیار بی ام و سواران قرار می‌دهد. این مجموعه با هدف رفع مشکلات پیدا کردن لوازم بی ام و اصل شروع به کار کرده است و محصولاتی اورجینال را ارائه می‌دهد.

 لوازم ­یدکی بی ام و سری 1

سری ۱ بی ام و کد اتاق‌های E81، E82 ، E87 ،E88 ، F20 و F52 را شامل می‌شود. لوازم سری ۱ بی ام و برای هر کد اتاق متفاوت است و در هنگام خرید باید کد اتاق خودروی خود را درنظر داشته باشید.

لوازم­ یدکی بی ام و سری 2

دومین سری بی ام و شامل کد اتاق‌های F22، F23، F45 وF46 می‌شود. سری ۲ بی ام و از سال ۲۰۱۴ معرفی و روانه بازار شده است و تا به امروز تولید آن ادامه دارد. لوازم بی ام و سری ۲ به صورت اورجینال تولید می‌شود و می‌توان قطعه مورد نظر را از فروشگاه لوازم یدکی بی ام و تهیه کرد.

لوازم ­یدکی بی ام و سری 3

سومین سری بی ام و پرفروش‌ترین سری بی ام و نیز هست و توانسته رکود فروش بالایی را ثبت کند. طراحی جوان پسند و فوق‌العاده این مدل آن را به یکی از برترین‌ خودروهای دنیا تبدیل کرده است و محبوبیت بالایی را به دست آورده است. کد اتاق‌های سری ۳ بی ام و شامل E21، E30، E36، E46، E90، E92، E93، F30 و F35 می‌شود.

لوازم ­یدکی بی ام و سری 4

سری ۴ بی ام و شامل کد اتاق‌های F32 ،F33 ،F36  می‌شود. لوازم یدکی بی ام و سری ۴ شامل لوازم مصرفی اعم از روغن و فیلتر روغن بی ام و ، لوازم جانبی و بدنه در فروشگاه لوازم یدکی بی ام و موجود است.

 لوازم­ یدکی سری 5 بی ام و

کد اتاق E12، E28، E34،E39، E60، F10،G30 وG38  متعلق به سری ۵ بی ام و است. امکان خرید قطعات بی ام و سری ۵ در فروشگاه لوازم یدکی بی ام و وجود دارد و می‌توانید با تماس با کارشناسان و یا ثبت خرید در فروشگاه قطعه مورد نظر خود را تهیه کنید.

لوازم­ یدکی بی ام و سری 6

کد اتاق‌های سری ۶ شامل E24، E63، E64، F12، F06،F13 می‌شود. برای خرید قطعات خودروی بی ام و سری 6 داشتن شماره و کد اتاق آن الزامی است.

 لوازم ­یدکی بی ام و سری 7

در سری ۷ بی ام و شاهد سدان‌های لوکس و گران قیمت هستیم. این سری بالاترین سطح امکانات رفاهی را در بین تمامی مدل‌های بی ام و داراست. کد اتاق‌های E22، E32، E38، E65، E66، F01، F02، F04، G11 و G12 در سری ۷ قرار دارند.

لازم است هنگام خرید لوازم بی ام و سری ۷ و لوازم مصرفی آن، محصولات اورجینال و مورد تایید بی ام و را تهیه کنید. فروشگاه لوازم یدکی بی ام و محمد امکان فروش لوازم سری ۷ بی ام و اورجینال به صورت آنلاین را فراهم کرده است تا دغدغه‌های دارندگان این سری بی ام و را کاهش دهد.

علاوه بر قطعات اصلی خودروهای بی ام و که مطابق با کد اتاق آن ها در فروشگاه لوازم یدکی بی ام و عرضه می شود، سایر لوازم مورد نیاز هر یک از مدل های خودروی بی ام و شامل کیت بدنه بی ام و ،لوازم تزئینی و اکسسوری، لوازم مصرفی مثل فیلتر روغن بی ام و، فیلتر هوا بی ام و، صافی بنزین، ضد یخ بی ام و، تیغه برف پاک کن بی ام و، ریموت بی ام و و…را نیز می توانید در فروشگاه لوازم یدکی بی ام و سفارش و تهیه نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا