رپورتاژ

سایت دکتر گویا بهترین پزشکان ایران و تهران را معرفی می کند

سایت دکتر گویا بهترین پزشکان ایران و تهران را معرفی می کند

سایت دکتر گویا بهترین پزشکان ایران و تهران را معرفی می کند

همانطور که می دانید امروزه هدف از تلاش افراد برای پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن خدمات مختلف، تجربه زندگی یک زندگی کم دغدغه و راحت هستند؛ اما از آنجایی که در چند سال اخیر، چندان پیشرفتی در حوزه پزشکی حس نشده و همچنان دریافت نوبت از پزشکان برتر بسیار سخت بوده است، مجموعه های حرفه ای همچون مجموعه دکتر گویا، پا به عرصه گذاشتند که تا با وارد کردن خدمات پزشکی به عرصه خدمات اینترنتی، روند استفاده از اقدامات پزشکی را آسان کرده و خدمات زمان بری همچون نوبت گیری از پزشک را سرعت ببخشند. شما می توانید بعد از آشنایی با خدماتی همچون شناخت متخصصان برتر و دریافت ویزیت، از مجموعه دکتر گویا کمک بگیرید.

وب سایت دکتر گویا

وب سایت دکتر گویا در سال 1400 فعالیت خود را در پایتخت ایران آغاز کرده و با وجود شکست هایی که در این حوزه تجربه کرده است، همچنان فعالیت خود را ادامه داده و با این هدف پیش می رود که بتواند همزمان با پیشرفت تکنولوژی در حوزه های دیگر، در زمینه پزشکی هم پیشرفت را تجربه نمود و زمان انتظار بیماران برای ملاقات با پزشک را کاهش داد. همچنین از آنجایی که اغلب افراد ساکن در نقاط دور افتاده کشور، اغلب نمی توانستند از خدمات پزشکی با کیفیت بهرمند شوند، با استفاده از خدمات اینترنتی وب سایت دکتر گویا، این مسئله ممکن شده است.

این مجموعه در تلاش است با فراهم کردن شرایطی برای ارتباط آنلاین و غیر حضوری پزشک با بیمار، در زمان، هزینه و انرژی بیماران برای سفر به شهری دیگر و مراجعه به پزشک جلوگیری شود. همچنین با ارائه خدماتی همچون مشاوره رایگان به کاربران، تلاش می کند به سوالات ساده افراد پاسخ داده و در مواقع ضروری که کاربران ممکن است شرایط مراجعه سریع به پزشک را نداشته باشند، کمک کننده باشد.

دکتر گویا، معرف بهترین پزشکان

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که برای درمان بیماری خود نیاز به ملاقات با پزشک داشته باشید، اما به دلیل عدم شناخت پزشکان برتر در حوزه مورد نظر، مراجعه به پزشک را به تعویق بیاندازید. همچنین مشکلی که ممکن است شما با آن درگیر باشید، عدم اطلاع از پزشکان برتر در نزدیک ترین موقعیت مکانی به شما است. وجود مجموعه ای که بتواند برترین پزشکان را با توجه به موقعیت مکانی شما پیشنهاد کند، در این مواقع بسیار کمک کننده خواهد بود.

وب سایت دکتر گویا با این هدف که روند شناخت بهترین پزشکان را برای شما سرعت ببخشد، حوزه های مختلف پزشکی را دسته بندی کرده و توانسته تعدادی از بهترین متخصصان را در هر حوزه به شما معرفی کند. همچنین با قرار دادن فیلد نظرات در هر صفحه، امکان مشاهده نظرات دیگر کاربران را در رابطه با پزشک مورد نظر فراهم کرده است.

شرایط معرفی پزشکان در وبسایت دکتر گویا

پزشکان برتر و معرفی آنها در سایت، همه بر اساس معیار مشخصی انتخاب شده و همواره تلاش می شود، پزشکانی معرفی شوند که مورد اعتماد مراجعه کنندگان بوده و از سابقه قابل توجهی در این حوزه برخودار هستند. به طور کلی متخصصان مجموعه دکتر گویا از دو طریق برای معرفی در سایت انتخاب می‌شوند.

  1. در روش اول، پزشکان برتر خود وارد سایت شده و با پر کردن فرم عضویت، برای عضویت در سایت درخواست می دهند. در مرحله بعد، کارشناسان مجموعه دکتر گویا بعد از بررسی درخواست‌ها، بهترین متخصصان را با توجه به نمونه کارها، سابقه کاری، محل فعالیت و… انتخاب کرده و به عنوان پزشک برتر در سایت معرفی می کنند.
  2. در روش دوم، بازاریاب های مجموعه دکتر گویا، بعد از تحقیق در رابطه با تعداد زیادی از پزشکان، برترین متخصصان را یافته و تلاش می کنند از آنها برای عضویت در مجموعه دکتر گویا درخواست کنند. در صورت پذیرش درخواست عضویت، پزشک در سایت معرفی خواهد شد.

شرایط دریافت نوبت از پزشکان دکتر گویا

اگر نگاهی به لیست پزشکان برتر معرفی شده در وب سایت دکتر گویا بیندازید، نام چندین پزشک را به همراه میزان سابقه، آدرس و شماره تماس خواهید دید که با کلیک بر روی نام هر یک از آنها، می‌توانید بیوگرافی کاملی از متخصص مد نظر خود را مشاهده کنید. بعد از انتخاب پزشکی که قصد دریافت ویزیت از او را دارید، از دو طریق می توانید نوبت دریافت کنید:

  1. شما می توانید با شماره درج شده به همراه مشخصات پزشک تماس گرفته و نوبت ویزیت دریافت کنید. دقت داشته باشید در صورتی که پزشک مد نظرات موافقت کند، می توانید یا به صورت حضوری و یا آنلاین ویزیت شوید.
  2. در روش دوم، تنها کافی است بر روی گزینه دریافت نوبت پزشک که در کنار اطلاعات پزشک در سایت درج شده، کلیک کرده و پس از وارد کردن مشخصات خود همچون نام و نام خانوادگی، کد ملی، موقعیت زندگی، فیلترساعت و روز ویزیت برای شما نمایش داده خواهد شد که شما بعد از انتخاب زمان مورد نظر، می توانید نوبت خود را ثبت کنید.

دریافت نوبت غیرحضوری از پزشکان

از آنجایی که روند نوبت گیری اغلب برای بیماران بسیار آزاردهنده شمرده می شود، دکتر گویا تلاش کرده برای راحتی کاربران خود در شهرهایی غیر از تهران که دسترسی کمتری به برترین پزشکان دارند، امکان برخورداری از از نوبت غیر حضوری از پزشک مورد نظر را فعال کند.

البته این به معنای آن نیست که افراد ساکن تهران نمی توانند از خدمات غیر حضوری برخوردار شوند و این قابلیت برای تمامی افراد در تمامی نقاط ایران فعال است. شما می توانید برای دریافت نوبت غیر حضوری برای ویزیت حضوری یا آنلاین، هم از طریق سایت اقدام کرده و با انتخاب گزینه ویزیت آنلاین یا حضوری، زمان و نحوه ویزیت خود را انتخاب کنید و یا طی تماس با شماره پزشک، درخواست ویزیت آنلاین یا حضوری را مطرح کنید.

سخن نهایی

مجموعه دکتر گویا تلاش کرده نحوه نوبت گیری را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار دهد، اما این به معنای کاهش کیفیت خدمات ارائه شده نیست. به طور کلی چه شما قصد برخوداری از خدمات حضوری و چه آنلاین پزشکی را داشته باشید، با استفاده از خدمات مجموعه دکتر گویا، می توانید نسبت به استفاده از خدمات با کیفیت مجموعه این مجموعه مطمئن باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا