پزشکی

روان‌درمان؛ آسان‌ترین راه دسترسی به بهترین روانشناسان با پلتفرم اختصاصی پزشک خوب

روان درمان جامع‌ترین پلتفرم تخصصی سلامت روان، پزشک خوب

روان‌درمان؛ آسان‌ترین راه دسترسی به بهترین روانشناسان با پلتفرم اختصاصی پزشک خوب

انتخاب روان‌شناس یکی از مهم‌ترین و دشوارترین قدم‌ها در روند درمانی است. روان‌شناسی شاخه‌های مختلفی دارد و هر فرد باید براساس نیاز خودش بهترین و مناسب‌ترین متخصص سلامت روان را انتخاب کند. حالا وب‌سایت پزشک خوب پلتفرم روان‌درمان را برای پاسخ به این نیاز راه‌اندازی کرده است.

پزشک خوب یکی از نام‌های آشنا در حوزه سلامت است و در سال‌های اخیر توانسته‌ است موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد. این پلتفرم اطلاعات نزدیک به ۸۰٬۰۰۰ متخصص سلامت را در بر دارد و بیش از ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند. همچنین با نزدیک به ۴٬۰۰۰ متخصص سلامت همکاری می‌کند.

به‌گزارش بصیرت و به‌نقل از هفته‌نامه شنبه، حالا پزشک خوب تصمیم گرفته است به‌صورت تخصصی سامانه جامع خدمات سلامت روان را با نام روان‌درمان راه‌اندازی کند. روان‌درمان سامانه اختصاصی حوزه سلامت روان است. روان‌درمان، با دسترسی به بیشترین روان‌شناس، روان‌درمانگر، روانکاو و متخصص سلامت روان، پلی می‌زند میان تمامی کسانی که از هر جای به خدمات روان‌شناسی نیاز دارند و بهترین روان‌شناسان.

برای آشنایی بیشتر با روان‌درمان با محمد ریاحی، سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، گفت‌وگو کردیم تا درباره خدمات آن بیشتر بدانیم.

دلیل راه‌اندازی روان‌درمان چه بوده است؟

پزشک خوب مدت‌ها در حوزه سلامت روان فعالیت کرده است و بسیاری از متخصصان پزشک خوب متخصص سلامت روان هستند. به‌دلیل رشد بالای این حوزه در وب‌سایت پزشک خوب ما تصمیم گرفتیم پلتفرم روان‌درمان را راه‌اندازی کنیم. هدف از این کار ارائه خدمات‌ سلامت روان به‌صورت متمرکزتر و تخصصی‌تر است.

محمد ریاحی سرپرس مارکتینگ پزشک خوب و روان درمان

آیا تقاضا برای حوزه روان‌شناسی و روان‌کاوی به‌اندازه‌ای است که به یه پلتفرم مستقل نیاز داشته باشد؟

طبق تحقیقات بازار، این حوزه در سال‌های اخیر رشد چشمگیری کرده است، به‌صورتی که تقاضای آنلاین برای حوزه سلامت روان در ۱۰ سال اخیر بیش از ۱۰ برابر شده است. بااین‌حال فقط ۱ درصد از خدمات این حوزه به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود.

از آنجا که بخشی از حوزه‌های سلامت روان‌، ازجمله مشاوره و روان‌شناسی، امکان ارائه خدمات به‌صورت آنلاین دارند، با درنظرگرفتن ضریب نفوذ اینترنت و افزایش رفتار آنلاین کاربران و همین‌طور تغییر نسل، پیش‌بینی ما این است که رشد این حوزه سرعت بسیار بیشتری پیدا کند.

اگر بخواهیم رشد این حوزه را با معیارهای جهانی مقایسه کنیم، براساس سرانه استاندارد اتحادیه اروپا، نیاز داریم دست‌کم ۵ برابر تعداد فعلی روان‌شناس فعال در کشور داشته باشیم. حتی اگر تعداد رزروها را هم ثابت در نظر بگیریم، بازهم درصد بسیار بیشتری از آن‌ها به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند.

می‌توانیم بگوییم هم ترندها به‌سمت گسترش تقاضا برای خدمات روان‌شناسی است، هم استانداردهای فعلی ما با تغییر نسل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت و بالارفتن رفتار آنلاین بهبود پیدا می‌کنند. این‌ها از یک نیاز واقعی و ضروری برای خدمات حوزه سلامت روان خبر می‌دهند.

روان‌درمان قرار است چه خدماتی ارائه کند؟

انتخاب متخصص سلامت روان کار دشواری است و متأسفانه در این میان بسیاری از مراجعان، به‌دلیل انتخاب نادرست، صدمه‌های روحی متحمل می‌شوند. یکی از رسالت‌های روان‌درمان این است که کاربر به بهترین گزینه دسترسی داشته باشد.

در روان‌درمان می‌خواهیم با استفاده از بستری دقیق‌تر، ازجمله هوش مصنوعی، نیازهای کاربران را بهتر شناسایی کنیم و به‌خوبی پاسخ دهیم.

https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXdowOwknQXWsURZL87Fir2CT4jNnKAE6iapsFfHAhl8Z9H6RmIIf31voJyDhBXcft2WqlBcAPgdOqp6G4kj_erdMWHd5wKpyZNJlZPhT4Bs1p1pOdlc3mkAbCgt9qfwXewgA3UGdI3AondoNTbQT4sTuGwf?key=wkMMnVmAv6KuVC6uPoT6lQ

روان‌درمان چه مزیت‌هایی برای متخصصان دارد؟

روان‌درمان هم برای متخصصان سلامت روان و هم برای کاربران مزیت‌های فراوانی ایجاد می‌کند. تلاش کرده‌ایم با جمع‌آوری امتیازهای متخصصان به کاربران کمک کنیم؛ همچنین تخصص‌ها را تا حد امکان دقیق‌تر تعریف کرده‌ایم تا هم کاربران به مناسب‌ترین خدمات دسترسی داشته باشند و هم متخصص بتواند روند درمان را به‌بهترین شکل پیش ببرد.

ما متخصصانی داریم که به‌صورت اختصاصی در زمینه کودک، ازدواج، اعتیاد و … کار می‌کنند. روان‌درمان، علاوه بر ایجاد دسته‌بندی‌های دقیق‌تری متخصصان و رتبه‌دهی به آنان و استفاده از الگوریتم‌های پیچیده‌تر و تعریف مسیری دقیق‌تر، روند یافتن بهترین گزینه روان‌درمانی برای کاربر را بهبود می‌بخشد.

در مجله سلامت روان‌درمان هم دانش‌نامه جامعی داریم که همه مسائل این حوزه را پوشش می‌دهد. ما کامل‌ترین و جامع‌ترین منبع آنلاین حوزه روان هستیم و تقریباً تمامی مطالب پیش از انتشار به‌دست متخصصان حوزه روان‌شناسی تأیید می‌شوند.

روان‌درمان با کار تخصصی در سلامت روان مزیت‌های فراوانی هم برای متخصصان ایجاد می‌کند. آنان امکانات بیشتری در اختیار دارند و می‌توانند خود را بهتر معرفی کنند، روی حوزه تخصصی‌شان تمرکز کنند و همین‌طور برند شخصی‌شان را قدرتمندتر کنند؛ تخصصی‌شدن هم کمک می‌کند مراجعان بیشتری داشته باشند.

با رونمایی از روان‌درمان، پزشک خوب در چه مسیری فعالیت می‌کند؟

پزشک خوب اکنون تمامی حوزه‌های پزشکی به‌جز روان‌شناسی را پوشش می‌دهد. درواقع حوزه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی همچنان در پزشک خوب همچنان فعال هستند و پزشک خوب به مسیر خدمات‌دهی برای آنان ادامه می‌دهد.

چه چشم‌اندازی برای روان‌درمان در نظر دارید؟

روان‌درمان یک پلتفرم اختصاصی حوزه سلامت روان خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم خدمات تخصصی‌تری در این حوزه ارائه کنیم؛ همین‌طور سعی می‌کنیم تمامی متخصصان این حوزه را در روان‌درمان داشته باشیم. در حال حاضر هم بانک جامعی از تمامی تخصص‌ها در اختیار داریم و اکثر شهرهای ایران را پوشش می‌دهیم.

چشم‌اندازمان این است که با استفاده از ابزار مختلف، از مشاوره‌های آنلاین گرفته تا استفاده از داده‌ها و هوش مصنوعی و ارائه مطالب دقیق علمی، نیازهای مشخص کاربران را تشخیص دهیم و به آنان بهترین گزینه را پیشنهاد کنیم؛ همچنین خدمات‌مان را در تمامی شهرهای ایران ارائه کنیم و هم به متخصصان کمک کنیم بهتر دیده شوند و خدمات بیشتری ارائه کنند، هم مناسب‌ترین متخصص را به افرادی معرفی کنیم که به دنبال خدمات سلامت روان هستند.

منبع: هفته نامه شنبه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا