رپورتاژ

خرید کتاب زبان

امروزه یکی از نیاز های بی چون و چرای زندگی، آشنایی با زبان انگلیسی است. هر روزه بر تعداد زبان آموزان در تهران و ایران افزوده می شود. یکی از ملزومات شرکت در کلاس های زبان، خرید کتاب است. با وجود روش های مختلف دسترسی به کتاب های زبان انگلیسی، خریداران راه های متفاوتی را برای تهیه کتاب های مورد نیاز پیش روی خود میبینند. در این مقاله میخواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.

خرید کتاب زبان با 50 درصد تخفیف و ارسال رایگان

یکی از نکات حائز اهمیت این است که کتاب های چاپ شده در زمینه زبان های خارجی دارای تخفیف های گوناگون هستند. این امر به گونه ای است که تقریبا تمامی فروشگاه های تخصصی محصولات آموزشی زبان این تخفیف ها را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. این تخفیفات میتواند بسته به کتاب و انتشارات مختلف از 30% تا 60% متفاوت باشد. این امر باعث شده تا خریداران برای خرید کتاب زبان انگلیسی با تخفیف عموما به دنبال فروشگاه هایی با تخفیف بیشتر بگردند.

خرید کتاب زبان با تخفیف 50 درصد

بهترین انتشارات کتاب زبان انگلیسی

در زمینه زبان انگلیسی و سایر زبان ها چند انتشارات مهم مشغول به فعالیت هستند که از معروف ترین آنها میتوان به انتشارات جنگل، انتشارات رهنما و انتشارات اشتیاق اشاره کرد. بیش از نیمی از کتاب های پر مخاطب و محبوب را این مجموعه های انتشاراتی تولید و عرضه می کنند. در این بین کتاب های خاص را نیز ناشران خاص تری چاپ و روانه بازار کرده اند.

فروشگاه کتاب زبان انگلیسی تهران

یکی از قطب های خرید و فروش کتاب از جمله کتاب های زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و غیره را میتوان در میدان انقلاب و خیابان انقلاب تهران یافت. در این منطقه از شهر شما می توانید هر آنچه که احتیاج دارید به صورت حضوری پیدا و نسبت به خرید آن اقدام کنید. آما نکته ای که وجود دارد این است که دسترسی به این محله برای اکثر ساکنین تهران بسیار سخت است. زیرا این منطقه در مرکز شهر واقع گردیده و محدودیت های ترافیکی در طول روز مانع از ورود وسایل نقلیه شخصی می شود. همچنین اهالی شهرستان ها نیز به خرید حضوری از این منطقه دسترسی نخواهند داشت.

خرید اینترنتی کتاب زبان

امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد امکان خرید آنلاین کتاب های زبان، این امر با آسانی بیشتری انجام میشود. فروشگاه های زبان زیادی به صورت آنلاین فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده اند. از این میان، می توان به فروشگاه کتاب زبان مستر طبا (Mr. Taba) اشاره کرد. در این وبسایت علاوه بر تخفیف های 50 و 60 درصدی روی تمامی عناوین، شما می توانید از ارسال رایگان در صورت سفارش بالای 500 هزار تومان در تهران و 1 میلیون تومان در شهرستان ها بهره مند شوید. ارسال سریع و پشتیبانی 24 ساعته نیز از مزایای خرید از فروشگاه مستر طبا است.

در ضمن امکان خرید حضوری از این فروشگاه نیز وجود دارد. شما می توانید با ثبت سفارش خود در وبسایت این مجموعه برای تحویل کتاب های خود حضوری به محل فروشگاه واقع در بلوار کشاورز مراجعه فرمایید. برای اطلاع از کیفیت خدمات این مجموعه کافیست به وبگاه آن سری بزنید و نظرات خریداران و مشتریان را مشاهده فرمایید.

خرید کتاب زبان انگلیسی فرانسه آلمانی ایتالیایی خارجی

کتاب زبان اصلی از کجا بخریم

با افزایش تعداد زیاد خوانندگان به زبان انگلیسی، تقاضا برای دستیابی به محصولات زبان اصلی به خصوص کتاب داستان شدت گرفته است. ممکن است گاهی ترجمه کتابی که مد نظر داریم را بتوانیم به راحتی پیدا کنیم. اما یافتن زبان اصلی این کتاب می تواند برای ما کمی مشکل زا باشد. بنابراین نیاز است که در رابطه با کتاب زبان اصلی مورد نظر خود به مشاورین متخصص در حوزه کتاب زبان خارجی مراجعه کنیم. مشاوران مجموعه مستر طبا با شماره تلفن 02186054716 برای ارائه خدمات خود و مشاوره به صورت رایگان در خدمت همه زبان آموزان هستند.

دانلود رایگان pdf کتاب آموزش زبان انگلیسی

در دنیای امروز، دسترسی به منابع علمی و کتاب های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید شما ترجیح دهید از فایل های پی دی اف کتاب ها بجای نسخه چاپ شده آن استفاده نمایید. در این صورت علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، به حفظ منابع محیط زیستی نیز کمک بزرگی کرده اید. اگر به دنبال یک منبع معتبر برای دانلود رایگان PDF کتاب ها هستید، دسته بندی محصولات دانلودی (PDF) در سایت مسترطبا بهترین انتخاب برای شماست. در این قسمت می توانید به مجموعه ای گسترده از کتاب های الکترونیکی در بخش های مختلف دسترسی پیدا کنید. همچنین با این کار در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و به سادگی کتاب های مورد نیاز خود را دانلود می کنید.

دانلود رایگان پی دی اف pdf کتاب زبان انگلیسی

مسترطبا با ارائه کتاب های رایگان و همچنین پاسخنامه ها و کتاب های معلم در حوزه های مختلف زبان، از کتاب های عمومی گرفته تا منابع آزمون های بین المللی، به شما این امکان را می دهد که بروزترین و مفیدترین منابع را در اختیار داشته باشید. تمام فایل های کتب با کیفیتی فوق العاده و خوانایی عالی در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار می گیرد. همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی مسترطبا، از جدیدترین کتاب های اضافه شده به سایت و البته تخفیف های ویژه باخبر شوید.

خرید و دانلود جدیدترین منابع آیلتس خودخوان

آیلتس به عنوان یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی، نیازمند آمادگی دقیق و منابع به روز است. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید، انتخاب منابع مناسب کلید موفقیت شما خواهد بود. با تغییرات مداوم در نوع نحوه برگزاری آزمون آیلتس، استفاده از منبعی درست اهمیت بسیاری دارد. جدیدترین کتاب ها و منابع آیلتس به شما کمک می کنند تا با فرمت آزمون به خوبی آشنا شوید. همچنین سوالات متداول و تکنیک های موثر در کسب نمره ای قابل قبول به شما کمک شایانی می کنند. برای مثال به برخی از این منابع از جمله The Official Cambridge Guide to IELTS و مجموعه کتاب های Mindset می توان اشاره کرد.

خرید کتاب ها و منابع آزمون آیلتس

در این کتاب ها هر چهار مهارت زبان انگلیسی (Listening، Reading، Writing و Speaking) مورد بررسی قرار می گیرد و در راستای بهبود نمره شما بسیار موثر است. اگر به دنبال آمادگی آزمون آیلتس به صورت خودخوان هستید، حتما این منابع را بررسی کنید. کتاب هایی مانند Collins برای هر چهار مهارت به طور جداگانه تالیف شده اند. کتاب های دیگری همچون IELTS Cambridge نمونه هایی از آزمون آیلتس را جمع آوری کرده تا قبل از آزمون اصلی، با نحوه آزمون آشنایی پیدا کنید. چه به دنبال جدیدترین منابع آیلتس باشید و چه بخواهید به صورت خودخوان مطالعه کنید، فروشگاه مستر طبا بهترین و آخرین منابع را در اختیار شما قرار می دهد. با تهیه منابع درست، می توانید با اعتماد به نفس بیشتری در آزمون آیلتس شرکت کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا