رپورتاژ

خرید اینترنتی ساک و چمدان

از گذشته تا به امروز افراد از وسایل مختلفی برای حمل و جابجایی وسایل خود در سفر استفاده می‌کردند، یکی از مهمترین وسایل مورد استفاده برای حمل تمامی وسایل و بارها در سفر ساک و چمدان است. افرادی که در سفرها سبک بار سفر می‌کنند و دوست ندارند وسایل زیادی همراه خود ببرند، استفاده از ساک را ترجیح می‌دهند، اما افرادی که وسایل بیشتری دارند، از چمدان برای حمل بارهای خود استفاده می‌کنند. امروزه خرید اینترنتی ساک و چمدان جای خرید حضوری این محصول را گرفته است. خرید اینترنتی ساک و چمدان مزایای زیادی دارد، اما در برخی از موارد افراد با چالش‌هایی در هنگام خرید روبرو می‌شوند. در این مقاله قصد داریم خرید اینترنتی ساک و چمدان را در سایت بیستتر مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

انواع ساک و چمدان

قبل از انجام هرگونه خرید بهتر است انواع ساک و چمدان را به شما معرفی کنیم. برخی از مهمترین انواع ساک و چمدان عبارتند از:

  • ساک نوزادی
  • ساک بدون چرخ
  • ساک چرخدار
  • کیف خلبانی
  • انواع چمدان چرخدار
  • چمدان کودک
  • چمدان زوج
  • و …

هر یک از انواع ساک و چمدان‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، برای موارد خاص کاربرد دارند.

راهنمای خرید اینترنتی ساک و چمدان مسافرتی مناسب

در هنگام خرید اینترنتی ساک و چمدان متوسط مسافرتی حتماً باید به موارد زیر دقت داشته باشید:

وزن ساک و چمدان

معمولاً در قسمت مشخصات مربوط به محصول، وزن ساک و چمدان درج شده است. ساک و چمدان نباید وزن زیادی داشته باشند. به خصوص در سفر با هواپیما از آنجایی که وزن بار مهم است، وزن چمدان باید آنقدر سبک باشد که بتوان بار بیشتری را جابجا کرد.

اندازه ساک و چمدان

اگر قصد دارید از ساک و چمدان خود بیشتر در سفرهای طولانی استفاده کنید، چمدان بزرگ؛ و اگر قصد دارید از آن در سفرهای کوتاه استفاده کنید، یک ساک یا چمدان کوچک بخرید. اندازه چمدان در قسمت توضیحات مربوط به چمدان آورده شده است و می‌توانید با مطالعه کامل توضیحات بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

قفل‌دار بودن ساک و چمدان

در سفرها معمولا ساک و چمدان در قسمت بار قرار داده می‌شوند، از این رو امنیت ساک و چمدان اهمیت زیادی دارد. در خرید اینترنتی ساک و چمدان حتماً به قفل‌دار بودن این محصولات دقت کنید.

کیفیت و استحکام ساک و چمدان

در هنگام سفر ساک و چمدان در قسمت بار قرار داده و در برخی از موارد توسط کارکنان جابجا می‌شود، از این رو کیفیت و استحکام ساک و چمدان از اهمیت زیادی برخوردار است. ساک و چمدان با کیفیت از جنس‌هایی مانند کتان، برزنت، چرم طبیعی یا مصنوعی، پلی استر، پلی پروپیلن و آلیاژ‌های مقاوم فلزی تولید می‌شود. در هنگام خرید اینترنتی چمدان حتماً باید به جنس به کار رفته در چمدان دقت کنید.

کیفیت چرخ‌ها در ساک و چمدان

اگر ساک و چمدان شما از نوع چرخ‌دار است، کیفیت چرخ‌ها در ساک و چمدان از اهمیت زیادی برخوردار است. در خرید اینترنتی ساک و چمدان حتماً به این مسئله دقت داشته باشید که ساک و چمدان چهار چرخ نسبت به ساک و چمدان دو چرخ دوام و مقاومت بالاتری دارد و جابجایی آن راحت‌تر است. وجود ضربه‌گیر و کمک فنر در کنار چرخ‌ها دوام و مقاومت چرخ‌ها را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد.

تعداد فضاهای داخلی ساک و چمدان

هرچه تعداد فضاهای داخلی ساک و چمدان شما بیشتر باشد، نظم دهی به ساک و چمدان راحت‌تر می‌شود. یک ساک و چمدان خوب بهتر است حداقل ۴ تا ۵ فضای داخلی داشته باشد.

برند ساک و چمدان

اگر ساک و چمدان خود را از برندهای با کیفیت خریداری کنید، طول عمر و کیفیت ساک و چمدان شما بالاتر خواهد بود. برندهایی مانند برند گابل اسپانیا و برند پرسای ایران از جمله بهترین برندهای ساک و چمدان مسافرتی هستند.

سخت یا نرم بودن چمدان

اگر قصد دارید برای مسافرت خود چمدان تهیه کنید، سخت یا نرم بودن چمدان یکی دیگر از مسائلی است که باید به آن توجه کنید. چمدان مسافرتی سخت از جنس پلی اتیلن و پلی کربنات ساخته می‌شود. این مدل از چمدان‌ها برای جابجایی وسایل حساس و شکستنی مناسب هستند و به دلیل دارا بودن قفل یکپارچه میزان امنیت بالاتری دارند.

چمدان مسافرتی نرم معمولاً از جنس برزنت یا نایلون تولید می‌شود. چمدان مسافرتی نرم معمولاً در برابر سائیدگی مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهد، اما این نوع از چمدان نیز دارای مزایای مربوط به خود است. چمدان نرم معمولاً نسبت به چمدان سخت وزن کمتری دارد و به دلیل دارا بودن حالت انعطاف پذیر می‌توان وسایل بیشتری را در آن جا داد. این نوع از چمدان در هنگام باز شدن فضای کمتری اشغال می‌کند، بنابراین می‌توان آن را به راحتی باز کرد.

چرا خرید اینترنتی ساک و چمدان مسافرتی به صرفه است؟

زمانی که صحبت از خرید اینترنتی ساک و چمدان سخت مسافرتی می‌شود، یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که چرا خرید اینترنتی ساک و چمدان مسافرتی به صرفه است؟ در پاسخ به این سوال می‌توان به دلایل متعددی اشاره کرد. زمانی که شما برای خرید ساک و چمدان مسافرتی به صورت حضوری به مغازه‌ها مراجعه می‌کنید، مغازه به دلیل پرداخت هزینه‌های زیاد مانند هزینه‌های مالیات، هزینه اجاره، آب، برق، گاز و … ناچار است قیمت بیشتری روی محصولات خود بگذارد، از این رو قیمت تمام شده در هنگام خرید برای شما بالاتر خواهد بود.

علاوه بر مشکلی که در بالا به آن اشاره شد، در خرید حضوری ساک و چمدان شما باید مدت زمان زیادی را صرف مشاهده و خرید محصولات کنید، در نهایت ممکن است آنقدر در مغازه‌ها بچرخید و گیج شوید که نتوانید خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید و بعد از یک مسافرت متوجه شوید که ساک و چمدان اصلاً برای شما مناسب نیست. در خرید اینترنتی ساک و چمدان هیچ یک از این مشکلات برای شما به وجود نمی‌آید. از آنجایی که در فروش اینترنتی فروشندگان هزینه‌هایی مانند هزینه اجاره، آب، برق، گاز و … را نمی‌پردازند، می‌توانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنید. در خرید اینترنتی ساک و چمدان امکان مقایسه قیمت بین چندین سایت مختلف در کمتر از چند دقیقه برای شما فراهم است و در نهایت می‌توانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

تنها چالشی که در خرید اینترنتی ساک و چمدان مسافرتی پیش روی شماست، انتخاب سایت اینترنتی مناسب برای خرید محصول است. در ادامه این مقاله در این مورد راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم و شما را با یکی از بهترین سایت‌های خرید اینترنتی ساک و چمدان آشنا می‌کنیم.

بهترین سایت خرید اینترنتی ساک و چمدان

سایت اینترنتی بیستتر یکی از بهترین سایت‌های خرید اینترنتی ساک و چمدان است. در این سایت اینترنتی ساک و چمدان در بهترین برندها در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. در این سایت هم چمدان نرم و هم چمدان سخت موجود است، از این رو می‌توانید با توجه به نیاز خود مدل‌های مختلف چمدان در ابعاد متفاوت را انتخاب کرده و بخرید.

سایت بیستتر با دارا بودن اینماد، برخورداری از درگاه پرداخت مناسب، تنوع بالا در محصولات، امکان پرداخت آسان برای هر محصول، ارسال سریع به سراسر نقاط کشور و … یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ساک و چمدان با بهترین کیفیت ممکن است. برای خرید ساک و چمدان مورد نظر خود از سایت اینترنتی بیستتر می‌توانید به دسته‌بندی ورزش و سفر در سایت بیستتر مراجعه، و یا تنها با سرچ کردن عبارت ساک یا چمدان به تمامی محصولات موجود در سایت دسترسی پیدا کنید. امیدواریم با خرید اینترنتی ساک و چمدان مسافرتی از ما بهترین تجربه خرید را داشته باشید و جزو مشتریان دائمی ما شوید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا