سیاسی

تذکر جدی یک نماینده به وزیر اقتصاد درباره حقوق بازنشستگان و نوسانات بورس

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها در مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد بیان کرد: نوسانات زیاد بازار بورس و عدم ثبات آن موجب آسیب به سرمایه گذاران شده است.
رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: گرانی عجیب سرویس مدارس به دغدغه خانوارهای با چندین فرزند تبدیل شده و دولت باید به این موضوع ورود کند.
وی تاکید کرد: باید با ایجاد ثبات و رشد منطقی در بازار بورس شرایطی را فراهم کرد که سرمایه گذاران به جای هدایت سرمایه خود به سمت ارز و طلا، سرمایه خود را در بازار بورس بگذارند تا شاهد رشد و رونق در کشور باشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرانی عجیب سرویس مدارس به دغدغه خانوارهای با چند فرزند تبدیل شده و دولت باید ضمن تعیین قیمت منطقی برای حمل و نقل دانش آموزان، کارت رایگان حمل و نقل عمومی به دانش آموزان به ویژه خانوارهایی که چندین فرزند دارند، دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم باشد. تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای حق التدریس و خرید خدمات آموزشی هم باید در دستور کار قرار گیرد.

۲۷۲۲۰

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا