رپورتاژ

تاثیرگذاری سبوس برنج قهوه ای در لاغری

سبوس برنج

سبوس برنج از لایه بیرونی این ماده غذایی به‌دست می‌آید و عناصر موجود در آن، در کاهش جذب کلسترول و کلسیم به‌شکل موثری عمل می‌کنند. به همین دلیل، چنین ماده‌ای به جلوگیری از طیف گسترده بیماری‌های قلبی و کلیوی می‌انجامد.

می‌دانید که برنج ازجمله غذای دیرینه سراسر جهانیان، به‌ویژه مردم آسیایی به‌شمار می‌رود. این ماده غذایی از لحاظ شکل، رنگ و طعم‌های مختلف، در تنوع بی‌شماری وجود دارد که رایج‌ترین نوع آن، برنج سفید و قهوه‌ای است. جالب است بدانید که در روند فرآوری این محصول و در طی فرایند آسیاب، سبوس آن جدا می‌شود.

در واقع سبوس، لایه میانی قبل از دانه سفید برنج است که مواد مغذی ارزشمندی را داراست. شاید بپرسید با وجود فوایدی که در این قسمت میانی وجود دارد، چرا آن را جدا می‌کنند؟ در پاسخ باید بگوییم که سبوس‌های برنجی به‌دلیل ارزش غذایی بالایی که دارند، به‌طور مجزا در بازار به فروش می‌رسند. اگر مشتاقید که راجع‌به مزایای این پوسته نازک و شکسته بدانید، همراه ما در این مقاله باشید.

خواص سبوس برنج قهوه‌ای

سبوس‌های برنجی را می‌توانید به‌عنوان منبع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها در نظر بگیرید که حضور آن‌ها در بدن، به‌منزله وجود مبارزه‌کنندگانی قدرتمند با رادیکال‌های آزاد و درنهایت تقویت سیستم ایمنی بدن است.

تحقیقات دانشمندان درخصوص این ماده غذایی مبنی بر این بوده که برنج قهوه‌ای درقیاس با برنج سفید، از فیبر، آنتی‌اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی بیشتری برخوردار است. بر همین اساس، سبوس این محصول به‌منظور درمان گستره وسیعی از بیماری‌ها همچون دیابت، کلسترول بالا، فشارخون بالا، سرطان معده و روده بزرگ، بهبود عملکردهای ورزشی، پیشگیری از ایدز و درمان چاقی افراد توسط پزشکان توصیه می‌شود.

کنترل دیابت با سبوس برنج قهوه ای

اگر شما به‌عنوان یک فرد دیابتی، به‌دنبال دارویی گیاهی برای کنترل سطح قندخون خود هستید، ما به شما سبوس‌های برنج قهوه‌ای را پیشنهاد می‌دهیم که منبع فیبر آن، تاثیر معجزه‌آوری در بهبود دیابت و بیماری‌های ناشی از آن در افراد چاق دارد.

معمولا کسانی که حداقل 10 بار در هفته، این ماده غذایی را حالا به هر روشی موثر مصرف می‌کنند، شاهد پیشرفت‌های مطلوبی در عملکرد سازوکار قلب و کاهش سطح قندخون بودند.

آیا سبوس برنج قهوه ای برای لاغری موثر است؟

یک خبر خوب برای افرادی که دچار اضافه‌وزن‌های مکرر هستند داریم. فیبر موجود در سبوس‌های برنجی، با روش‌های مختلف به کاهش وزن شما منجر می‌شود. پس دیگر نیازی نیست که به‌دنبال خرید داروهای شیمیایی و استفاده از مکمل‌هایی باشید که عوارض جانبی ناشی از آن‌ها، صدمه‌هایی جدی به جسم شما وارد می‌کند.

فیبر موجود در سبوس، با ورود به دستگاه گوارش، آب زیادی را جذب کرده و حجم زیادی از معده را اشغال می‌کند. درنهایت افراد احساس سیری سریع‌تری دریافت کرده و از خوردن دست می‌کشند. همچنین جذب آب در روده، یک بافت رونده‌ای را در دستگاه گوارش ایجاد می‌کند تا مدفوع به‌شکل آسانی صورت بگیرد. (فراموش نکنید که یبوست، موجب چاقی افراد خواهد شد.)

مصرف سبوس برنج برای لاغری شکم و پهلو

دیگر وقت آن رسیده که با چربی‌های شکم و پهلو خداحافظی کنید. سبوس موجود در برنج، با خاصیت‌های فوق‌العاده دارویی و درمانی خود، منجر به افزایش سوخت‌وساز بدن، چربی‌سوزی، جلوگیری از جذب کلسترول‌های اضافه و افزایش تحرک‌های موج‌گونه روده‌ها می‌شود.

فیبر نامحلول این سبوس‌ها، غذاهایی که می‌خورید را تبدیل به یک ملین کرده و با تسهیل در روند هضم غذا، از یبوست پیشگیری یا آن را برطرف می‌کند. بنابراین؛ دیگر بابت آب‌کردن چربی‌های شکم و پهلو نگران باشید چراکه سبوس‌ها قدرت جادویی در رفع این مشکل دارند.

روش مصرف سبوس برنج قهوه ای

سبوس برنج دکتر بیز

طریقه مصرف سبوس‌های برنجی برای هر منظور، متفاوت است و ما در این بخش قصد داریم چند روش مختلف را برایتان شرح داده تا بتوانید از تاثیرات اعجاب‌انگیز آن بهره‌مند شوید. به این منظور مطالعه عناوین بعد را از دست ندهید.

روش مصرف سبوس‌های برنجی برای داشتن موهایی درخشان

به‌جهت داشتن موهایی زیبا و درخشان با ریشه قوی، مقداری از این ماده را با شیر جوشانده و زمان دهید تا سبوس‌ها ته‌نشین شوند. سپس آب این ترکیب را روی موهایتان قرار داده و بعد از دقایقی اندک، با شوینده‌ای ملایم، آن را از روی سرتان بشویید.

روش مصرف سبوس‌های برنجی برای داشتن پوستی شفاف

اگر خواستار پوستی لطیف و به دور از چین‌وچروک هستید، از سبوس‌ها به‌عنوان ماسک استفاده کنید. بدین صورت که مقداری از سبوس را با ماست مخلوط کرده و آن را به‌مدت 15 دقیقه روی صورت‌تان بمالید و سپس با آب ولرم شست‌وشو دهید.

روش مصرف سبوس‌های برنجی برای لاغری

افزودن مقداری سبوس به شیر و نوشیدن آن قبل از وعده صبحانه، یک راهکار موثر برای کاهش وزن است. همچنین می‌تونید در وعده‌های ناهار یا شام، مقداری از این ماده را به ماست یا سالاد خود بیفزایید.

روش مصرف سبوس‌های برنجی برای تمدد اعصاب

اگر می‌خواهید استرس خود را کنترل کرده، خوابی آرام را به وجودتان هدیه دهید، حافظه‌تان را قدرت بخشید و روانی سالم داشته باشید، می‌توانید با سبوس و گیاهانی همچون گل نسترن یا مریم گلی، یک دمنوش خوش‌طعم درست کنید.

سبوس برنج قهوه ای از کجا تهیه کنیم

سبوس برنج بین استار

اگر از سبوس‌های برنجی به‌عنوان یک ماده غذایی یا مکمل استفاده می‌کنید، بهتر است به‌دنبال برندی باشید که دارای سطوح بالایی از پروتئین، فیبر، ویتامین و مواد معدنی باشد تا بتواند نیازهای تغذیه‌ای شما را از مصرف برطرف کند. همچنین زمانی که صحبت از طعم و بافت می‌شود، نوع برند و روش فرآوری، عاملی موثر و حائز اهمیت شناخته می‌شود.

در این راستا سبوس برنج قهوه ای بین استار، یک منبع طبیعی با محتوای غذایی ایمن است که طعم و بافتی خنثی دارد و یک عنصر غذایی سالم برای افرادی است که می‌خواهند چنین مکملی را جایگزین داروهای شیمیایی برای لاغری، کنترل دیابت، بهبود وضعیت پوست و مو و درمان بیماری‌ها و مشکلات دیگر کنند.

بین استار، نام برندی از محصولات شرکت دکتر بیز است که تولیدات آن، باکیفیت، مرغوب، خالص و عاری از آلاینده‌هایی مانند مواد شیمیایی و آفت‌کش‌هاست که محتوای مغذی ارزشمند آن‌ها می‌تواند نیازهای تغذیه‌ای شما را به‌طور کامل مدیریت کند. با خرید سبوس‌های این برند، کیفیت و تازگی را به‌شکل واضحی احساس می‌کنید.

جمع‌بندی

دکتر بیز بین استار، یکی از بهترین مارک‌های سبوس در بازار و برندی محبوب است که از فرایند تثبیت و میکرونیزه‌کردن اختصاصی برای تولید محصولات خود با کیفیت بالا استفاده می‌کند. اگر می‌خوهید به جنگ با ناهنجاری‌های سلامتی بروید، فراموش نکنید که مصرف یک مکمل گیاهی سالم مانند همین لایه میانی برنج، می‌تواند یک سلاح تاثیرگذار برای شما باشد. برای خرید سبوس برنج قهوه ای بین استار  میتونید از سایت معتبر سفیر بیز تهیه کنید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا