رپورتاژ

بهترین نتیجه جراحی بینی با هزینه منصفانه را در کجا تجربه کنیم؟

برای جراحی بینی خود چه مقدار بودجه در نظر گرفته‌اید؟ یکی از دلایل اصلی که باعث می‌شود افراد زیباجو از جراحی بینی خود منصرف شوند یا آن را به تاخیر بیندازند، عدم دسترسی به بودجه کافی است. شاید برخی از کلینیک‌ها و مطب‌ها هزینه‌های زیادی برای جراحی بینی دریافت کنند اما ما در مطب دکتر شفیعی با منصفانه‌ترین هزینه‌ها می‌توانیم بینی خوش فرم و زیبایی به شما تحویل دهیم.

بنابراین برای عمل بینی خود خیلی نگران بودجه نباشید؛ زیرا هنوز هم می‌توانید با پرداخت هزینه‌های معقول نیز بینی خوش فرم و زیبا داشته باشید. با اینکه جراحی بینی زیبایی یکی از عمل‌های پرهزینه فعلی در جامعه به حساب می‌آید اما شما با انتخاب مطب دکتر شفیعی می‌توانید از منصفانه‌ترین هزینه‌ها برخوردار شوید. با وجود اینکه این پزشک حاذق یکی از باتجربه‌ترین متخصصان گوش، حلق و بینی فعال در زمینه جراحی بینی است. اگر شما نیز درباره هزینه عمل بینی کرج کنجکاو هستید، جالب است بدانید که هزینه عمل جراحی زیبایی این متخصص نسبت به برخی از جراحان با تجربه و تخصص مشابه کمتر خواهد بود.

آیا عمل بینی ارزش پرداخت هزینه را دارد؟

زمانی که صحبت از جراحی زیبایی به میان می‌آید، افراد بیشتر از اینکه به جراحی پروتز سینه و لیپوساکشن فکر کنند، ذهنشان به سمت عمل بینی کشیده می‌شود؛ زیرا این جراحی یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید و دلیل محبوبیت آن نیز به طور واضح قابل مشاهده است.

از آنجایی که بینی یکی از قسمت‌های برجسته صورت محسوب می‌شود، هر نوع تغییر فرم آن تاثیر بسزایی بر روی ظاهر افراد دارد. به همین دلیل با جراحی بینی شما می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید. همچنین عمل بینی اعتماد به نفس و عزت نفس شما را بالا می‌برد، با توجه به مزایای این عمل زیبایی حاضر هستید چقدر برای زیبایی چهره خود هزینه کنید؟

حتی با عمل بینی تعاملات اجتماعی مثبت شما نیز افزایش می‌یابند و با روابطی مداوم روبرو می‌شوید که همه این نتایج، از مزایای جراحی بینی هستند. با وجود تمام این مزایا شاید در جراحی بینی خود درنگ کنید و تنها دلیل تامل شما هزینه‌ها باشد اما نگران نباشید، در حال حاضر برخی از کلینیک‌های متخصص همانند مطب دکتر شفیعی با دریافت هزینه‌ای منصفانه بینی شما را به بهترین شکل جراحی خواهند کرد.

در نهایت اینکه با توجه به مزایایی که این عمل زیبایی دارد، به طور حتم پرداخت هر نوع هزینه برای جراحی بینی ارزش آن را دارد. البته که شما باید در انتخاب متخصص و جراح خود دقت و توجه کافی به خرج دهید.

جراحی بینی در کرج

چرا هزینه عمل زیبایی بینی زیاد است؟

یکی از بزرگ‌ترین موانع برای انجام عمل بینی، هزینه این جراحی است. شما به عنوان یک فرد متقاضی عمل بینی علاوه بر اینکه باید از نظر روحی و فیزیکی برای جراحی بینی آماده باشید، باید هزینه‌های مربوط به عمل بینی را نیز برآورد کنید و بودجه مشخصی را برای این جراحی در نظر بگیرید.

برای مثال هزینه‌های مربوط به داروی بیهوشی و اتاق عمل یا خدمات خاصی که کلینیک منتخب شما در اختیارتان قرار می‌دهند را باید به طور کامل در نظر بگیرید. همه این هزینه‌های جانبی تاثیر مستقیمی بر روی هزینه کلی عمل بینی شما خواهند داشت.

شاید بر این تصور باشید که هزینه عمل بینی بسیار زیاد است و شما نمی‌توانید این جراحی را انجام دهید اما با کمی بررسی و جستجو در فضای مجازی یا به صورت آنلاین به طور حتم می‌توانید متخصصی بیابید که با هزینه‌های منصفانه و مقرون به صرفه بینی شما را عمل کند و دکتر شفیعی یکی از همین متخصص به نام و مجرب است.

آیا عمل بینی برای افراد ثروتمند است؟

با توجه به افزایش هزینه‌های مربوط به عمل‌های زیبایی، بیشتر افراد بر این تصور هستند که تنها افراد ثروتمند و مشهور می‌توانند این جراحی زیبایی را انجام دهند. شاید هزینه‌های این عمل خیلی زیاد به نظر برسد اما هزینه‌های این عمل در هر کلینیک با مطب دیگر متفاوت است و در برخی مواقع شما حتی می‌توانید به طور اقساطی هزینه عمل بینی خود را پرداخت کنید.

براساس آمار به دست آمده تقاضا برای جراحی زیبایی بینی حتی در این شرایط بد اقتصادی همچنان روبه افزایش است. همچنین خبر خوب اینکه همه متخصص مجرب به دنبال دریافت هزینه‌های هنگفت نیستند، بلکه شما می‌توانید پزشک جراحی را پیدا کنید که منصفانه‌ترین قیمت‌ها را از شما دریافت کند.

با توجه به وجود این متخصصان، حتی افرادی که درآمد متوسط دارند نیز می‌توانند جراحی زیبایی بینی را تجربه کنند. اگر فردی مایل به عمل بینی هستید و هزینه‌های این جراحی برای شما ترسناک است، توصیه می‌کنیم با مطب دکتر شفیعی تماس بگیرید و مشاوره کاملی را از کارشناسان این مطب دریافت کنید.

آیا عمل بینی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد؟

متاسفانه هیچ یک از عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند. به عبارت دیگر شرکت‌های بیمه تنها هزینه جراحی‌ها و خدمات درمانی را پوشش می‌دهند که برای سلامت شما الزامی باشند. تاثیر بینی بر روی ظاهر صورت شما بسیار زیاد است اما این مسائل مربوط به بهبود ظاهری هرگز برای شرکت‌های بیمه مهم نیستند.

در واقع تنها عملکرد بینی شما برای شرکت‌های بیمه قابل اهمیت خواهند بود. در صورتی که شما با اختلالات تنفسی شدید روبرو هستید و پزشک یا کارشناس منتخب شرکت بیمه این اختلال را تایید کند، شما می‌توانید هزینه جراحی بینی خود را از شرکت بیمه دریافت کنید. در غیر این صورت پرداخت تمام هزینه‌ها بر عهده فرد متقاضی خواهد بود.

در برخی از موارد اختلالات ساختاری و بدشکلی‌های شدید بینی می‌تواند باعث بروز نقص‌هایی در عملکرد و سلامت بینی شود که به همین دلیل شما می‌توانید از شرکت بیمه برای پرداخت هزینه‌ها کمک بگیرید. برخی از جراحی بینی که تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند را در زیر نام می‌بریم:

  • انحراف سپتوم بینی
  • صدمات و آسیب‌های قدیمی یا کهنه بینی
  • اختلال در تنفس
  • نقایص مادرزادی
  • نقایصی که باعث علائم آلرژی شدید یا مداوم شوند
  • عفونت‌های سینوسی

قیمت عمل بینی در کرج

ارزان‌ترین مطب جراحی بینی

با وجود اینکه عمل زیبایی بینی یکی از جراحی‌های پرهزینه و پردردسر به حساب می‌آید اما دکتر شفیعی که فردی متخصص در انجام این جراحی زیبایی است، از بیماران خود هزینه منصفانه‌ای دریافت می‌کند. از این رو بیشتر بیمارانی که بینی خود را در مطب دکتر شفیعی متخصص گوش، حلق و بینی جراحی کرده‌اند نه تنها از کیفیت نتیجه نهایی عمل بینی خود راضی هستند بلکه از هزینه‌های مقرون به صرفه و منصفانه این مطب نیز تعریف و تمجید می‌کنند.

منبع: https://dralishafiee.com

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا