رپورتاژ

بهترین راهکارهای زود بازده برای چاق شدن

از دهه های پیش موضوع تنظیم وزن به یکی از دغدغه های افراد در جوامع مختلف تبدیل شده است. چاق باشی میگویند لاغر شو و لاغر باشی میگویند چاق شو! جدا از بحث های فی مابین تنظیم وزن یک راز سلامتی و زیباییست. اگر وزن متعادلی داشته باشید کمتر خسته میشوید، زیبا بنظر میرسید و مهمتر از همه از شخصیت بیشتری در جامعه سود میبرید.

ما در این بخش میخواهیم در رابطه با راههای چاق شدن در منزل باشما سخن بگوییم، معجون های در دسترس را یاد آور شده و چند مکمل شناخته شده را برایتان تشریح کنیم. امید است با خواندن این مقاله سریعتر به وزن دلخواه خود نزدیکتر شوید.

بهترین راهکارهای زود بازده برای چاق شدن
بهترین راهکارهای زود بازده برای چاق شدن

اصلاح عادت غلط در زندگی

برخی از ما از روی تقلید یا سبک زندگیه سنتی خود نسبت به برخی چیزها بی تفاوت هستیم. برای اینکه چاق شوید بهتر است از خود سوال بپرسید که دلیل لاغری شما در حال حاضر چیست؟ آیا عادات غذا خوردن را رعایت میکنید؟ به حد کافی در روز پروتئین دریافت میکنید؟ تحرک شما در چه حدیست؟

بگذارید چند راهکار خوب غذایی را همین ابتدا برای شما یادآوری کنیم تا در مسیر چاق شدن به شما کمک کند:

  1. قبل از غذا به هیچ وجه آب نخورید، خوردن آب میتواند راهی برای سیری شما قبل از تغذیه باشد
  2. از غذاهای حاویه پروتئین و ویتامین زیاد استفاده کنید
  3. خامه عسل میتواند به شما در چاقی کمک کند
  4. نسبت به قبل از ظروف بزرگ برای غذا خوردن بهره ببرید
  5. در معرض رستوران های خوشبو قرار بگیرید
  6. ورزش کنید، ورزش همیشه باعث افزایش اشتها میشود
  7. تا میتوانید شیر بنوشید
  8. مصرف دخانیات را کنار بگذارید

یکسری دلایل خاص برای لاغری وجود دارند که فارق از جبنه های تغذیه ای فرد را درگیر کرده اند، برای نمونه وارثت یا درگیری با کارهای سنگین روزمره، یکسری مشکلات روانی، بیماری های خاص از جمله ی مهترین دلایل میتوانند باشند.

تقویت روانی برای چاق شدن

چاق شدن نیازمند بازنگری در رفتارهای کلیشه ای است. برای مثال وقتی شما نمیخورید نباید انتظار چاق شدن داشته باشید. هیچکس بخودیه خود چاق نمیشود مگر اینکه بیماریه خاصی داشته باشد. شما برای چاقی باید هر چه میتوانید بخورید آنهم از خوراکی های پر کالری.

برای چاق شدن باید کالری کمتری بسوزایند، مثلا اگر عادت دارید از پله های متعدد برای رسیدن به محل کار خود استفاده کنید آن را با آسانسور تعویض کنید. سعی کنید تعریق کمتری در طول روز داشته و در این زمان خاص ماشینی عمل کنید.

برای چاق شدن بهتر است وعده های غذایی خود را سنگین تر و بیشتر کنید. هر چه فاصله ی غذا خوردن های شما کمتر شود میتوایند کالری بیشتری دریافت کرده و اندام خود را به دین منظور عادت دهید.

برای کالری بیشتر به غذاهای خود اضافه کنید، مانند پنیر در کاسه یا کره آجیل روی نان تست غلات کامل. همچنین می توانید برای دریافت پروتئین و کالری اضافی، شیر خشک یا شیر مایع را به غذاها اضافه کنید. برخی از نمونه ها پوره سیب زمینی یا سوپ هستند. اسموتی و شیک را امتحان کنید.

از نوشیدنی هایی با مواد مغذی یا کالری کمی مانند نوشابه رژیمی خودداری کنید. اما اگر در حال حرکت هستید، ترکیبی از مواد مغذی و پرکالری در اسموتی یا شیک می تواند به شما کمک کند. نوشیدنی های جایگزین وعده غذایی نیز ممکن است بخشی از تلاش شما برای افزایش وزن باشد.

اما مراقب باشید چه چیزی و چه زمانی می نوشید. نوشیدنی ها می توانند به شما احساس سیری دهند. اگر برای شما اینطور است، از نوشیدن در حین غذا یا قبل از آن اجتناب کنید. اما مطمئن شوید که در طول روز به اندازه کافی نوشیدنی می نوشید.

از مکمل های چاق کننده استفاده کنید

داروخانه ها همواره گزینه های خوبی را برای چاق شدن در اختیار شما قرار میدهند. برخی از قرص های اشتها آور آنقدر تاثیر گذار هستند که میتوانید براحتی به آنها اعتماد کنید. در عین حال همیشه بخاطر داشته باشید که استفاده از مکمل ها بایستی برای یک یا دو دوره بکار گرفته شوند، زیرا ممکن است از لحاظ گوارشی در آینده مشکلاتی را برایتان بوجود بیاورد.

این سری از داروها به تشدید گرسنگی شما کمک میکنند و از لحاظ رونی بعنوان یک محرک اشتها آور شناخته میشوند.

بررسی های بسیاری نشان میدهند که در ساختار داروهای چاقی از یکسری مواد تحریک کننده استفاده میشود تا فرد در مسیر بهتری قرار گیرد. مشکل اکثر مردان و زنان لاغر در بحث چاقی، عدم اشتهاست و برخی برندهای خاص میکوشند تا شما را برای خوردن بیشتر تشویق کنند.

ما در زیر سری میزنیم به سه محصول چاق و تپل کننده بدن و با معرفی آنها به شما قصد داریم تا مسیر چاق شدن شما را هموار تر کنیم.

چاق کننده ی یکواخت بدن fat fast

این یکی از شناخته شده ترین داروهای چاقی در ایران است. استفاده از بهترین مواد معدنی+افزودنی های ویتامینی باعث شده تا فت فست به عنوان پر آوازه ترین قرص چاقی سر زبان ها بیفتد.

وعده ی افزایش وزن تا 15 کیلو گرم در ماه توسط قرص چاقی فت فست هر فردی را برای تهیه آن وسوسه میکند.

این دارو معمولا در بسته های 30 و 60 تایی عرضه میشود و افرادی که فاقد بیماری های زمینه ای باشند میتوانند نسبت به تهیه و استفاده از آن اقدام کنند.

این قرص با تنظیم آنزیم‌ها و تغییرات در کارکرد غدد،‌ اشتهای اشخاص را بیش‌تر می‌کند و بدین ترتیب، می‌تواند به‌صورت طبیعی میزان کالری ورود بدن را افزایش دهد و با استفاده از ویتامین‌هایی که در خود دارد.

منابع پر اعتمادی نظیر درمان طب یا فرزین طب نسبت به فروش چنین نسخه هایی اقدام کرده اند.

مکمل چاقی در صورت fat face

این مکمل در کنار نسخه ی بالایی قرار گرفته با این تفاوت که یک متد زیبایی محسوب میشود. در این دارو خبری از چاقی نواحیه مختلف بدن نخواهد بود و تنها شخص قادر به تپل کردن صورت و گونه های خود میباشد.

در شرایظی شخص ورزشکار میخواهد بدون تاثیر در فرم بدنیه خود تنها صورت خود را فرم داده و تپل تر کند، پزشکان برای این مورد معمولا نسخه فت فیس را در نظر میگیرند.

این دارو به موازات برخی از متدهای هندسیه پزشکی قادر است در مدت زمان کوتاهی صورت افراد را چاق تر کند.

چاقی سریع با مخمر آبجو(Brewers Yeast)

دارویی سرشار از ویتامین های ضروریه بدن که بصورت پودر و قرص در داروخانه های شهری و اینترنتی بفروش میرسد.

قرص مخمر آبجو هلث اید یک فرآورده طبیعی حاوی مخمر آبجو است. مخمر آبجو سرشار از مواد مغذی مفیدی است که در موارد بسیاری برای ارتقاء سلامت عمومی بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های خاص مخمر آبجو، کمک به افزایش وزن در کنار داشتن رژیم غذایی مناسب بوده، که معمولا روند نسبتا سختی است. همچنین ترکیبات به کار رفته در قرص مخمر آبجو هلث اید سبب کمک به افزایش سطح انرژی نیز می شود. علاوه بر این کروم موجود در مخمر آبجو می تواند با بهبود حساسیت به انسولین، به کاهش سطح قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند.

معجون های چاقی کدامها هستند؟

برای چاق شدن بهتر است از ترکیبات مواد غذایی سرشار از ویتامین ها نظیر آجیل ها استفاده کنید. آجیل ها معمولا از مغز مقوی ترین خوراکی ها در کنار هم تشکیل میشوند که برای ساخت و ساز و افزایش کالری بدن بسیار مفید و موثر هستند.

برای نمونه ترکیب آجیل با میوه، ماست و عسل میتواند یک معجون استثنائی را پیش روی شما قرار می دهد.

برای اینکه معجون های بهتری در دسترس داشته باشید بهتر است از اطلاعات کتاب های آشپزی، عطاری ها و یکسری از سایت های طب سنتی کمک بگیرید.

شمار معجون های موثر برای چاقی روز به روز بیشتر میشود و همه روزه یافته های جدیدی در این مورد کشف و ظبط میشود.

معجون ها شاهراه چاقی در خانه محسوب میشوند که استفاده از آنها میتواند شما را برای رسیدن به مقصود مورد نظر یاری نماید.

خلاصه مطالب

در زندگیه شخصی برای داشتن اعتماد بنفس بیشتر بهتر است نسبت به ظاهرتان حساس تر باشید. امروزه ظاهر نقش اساسی در ارتباطات اجتماعی دارد. گاهی کمبود وزن شخص را ضعیف تر نشان میدهد و بهتر است حداقل کمی پرتر دیده شود.

همیشه انسانها از بعد فلسوی نگاه نمیکنند و ممکن است ظاهر در مواردی به اولویت اصلی آنها نسبت به شما تبدیل شود، ما میدانیم شما در زندگیه شخصی خود بسیار کوشا و موفق هستید اما بهتر است به نقیصه های خود نیز سرپوش بگذارید.

در این مقاله کوتاه سعی شد تکنیک های مفیدی در اختیارتان قرار گیرد تا بتوانید براحتی وزن اضافه کرده و قویتر شوید، امید است با این راهکارهای پزشکی براحتی از بس کار لاغری خود بربیایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا