رپورتاژ

سوالات آیین نامه رانندگی 1403 تمرین عالی برای یادگیری رانندگی

سوالات آیین نامه رانندگی آیا تاثیری در روند قبولی دارند ؟ البته پاسخ هم بله هست و هم خیر . اگر در آموزشگاه رانندگی برای گرفتن گواهینامه رانندگی وارد شده باشید می دانید دارای مراحلی است که باید طی کنید و بعد از طی شدن این مراحل می توانید گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنید اما 2 مرحله بسیار سخت پیش روی شماست و اولین مرحله آزمون آیین نامه رانندگی و دومین مرحله آزمون عملی رانندگی و یا آزمون شهریست .

در این مقاله به بررسی نکات بسیار مهم در این زمینه می پردازیم پس با ما همراه باشید .

images_1723010605_66b30e2d0217d.jpg

سوالات آیین نامه چیست ؟

اصولا وقتی در آموزشگاه رانندگی ثبت نام می کنید در ابتدا باید در جلسات آیین نامه رانندگی و قوانین رانندگی حضور پیدا کنید و در این شرایط است که شما باید قوانین رانندگی را به خوبی بیاموزید و درصورتی که توانستید قوانین رانندگی را به خوبی یاد بگیرید نوبت آن رسیده تا خود را برای آزمون آیین نامه رانندگی آماده کنید در این شرایط شما باید به خوبی کتاب آیین نامه رانندگی را خوانده باشید و در این صورت است که می توانید با اعتماد به نفس بالا در جلسه آزمون تئوری قوانین رانندگی حضور پیدا کنید .

در این شرایط به شما 30 سوال تستی از تمامی قوانین رانندگی راه ها و یا تابلو ها و یا حتی موارد امدادی و یا حتی موارد ماشین داده می شود و شما باید به این موارد پاسخ دهید در این شرایط است که شما فقط 20 دقیقه زمان برای پاسخ دادن به این سوالات دارید و در صورتی که بتوانید 26 مورد از این سوالات را به درستی پاسخ دهید در این آزمون قبول شده و باید به مرحله بعدی آموزشگاه رانندگی بروید و در صورتی که در این آزمون مردود شوید برای شما راهی به جز آزمون مجدد نمی ماند و شما باید هفته ها برای این آزمون در صف انتظار بایستید که هزینه های مالی و زمانی زیادی را از شما خواهد گرفت .

پس سوالات آیین نامه رانندگی یکی از مهم ترین مراحلی است که باید طی کنید و در صورتی که نتوانید در این مرحله پیروز شوید زمان گرفتن گواهینامه رانندگی برای شما مدت زمان زیادی طول خواهد کشید . بسیار خب بیایید ببینیم چطور می توانیم در این آزمون رانندگی قبول شویم .

راه های قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی چیست ؟

در مرحله اول شما باید حتما بعد از پرداخت هزینه گواهینامه رانندگی پایه 3 در جلسات آموزش آیین نامه رانندگی و یا قوانین رانندگی حضور داشته باشید که در این حالت به شما تمامی قوانین رانندگی از تابلو ها تا موارد راه ها و یا امدادی و یا فنی ماشین آموزش داده می شود و در این حالت شما با قوانین رانندگی به خوبی آشنا می شوید . حالا نوبت آن رسیده تا خود را برای آیین نامه رانندگی آماده کنید در این حالت شما باید کتاب آیین نامه رانندگی را به خوبی بخوانید و در این صورت است که قبولی شما کمی درصدش بالاتر می رود اما آیا با کتاب آیین نامه می توانید در این آزمون سخت قبول شوید ؟

بله اما واقعا سخت است . بهترین راه برای آزمون آیین نامه رانندگی چیست ؟ بدون شک خواندن و تمرین کردن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی که در این صورت شما می توانید با تمرین صدها نمونه سوال استخراج شده از کتاب آیین نامه رانندگی قبولی خود را تضمین کنید اما سوال اینجاست آیا فقط با خواندن سوالات آیین نامه رانندگی می توانیم در این آزمون موفق شویم ؟ بدون شک خیر .

در صورتی که می خواهید در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید باید قوانین رانندگی را به خوبی بخوانید و از طرف دیگر تمامی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را تمرین کنید در این صورت است که می توانید قبول شوید اما باید حتما بعد از خواندن کتاب آیین نامه رانندگی سوالات آیین نامه رانندگی را بخوانید و فقط در این صورت است که شانس قبولی شما واقعا بالا می رود .

images_1723010626_66b30e42b04f1.jpg

سوالات آیین نامه رانندگی در تمامی کشور ها قابل اجراست ؟ 

شاید بهتر باشد بگوییم آیا در تمامی کشور های جهان آزمون آیین نامه رانندگی گرفته می شود و یا خیر و یا آیا از کتاب آیین نامه رانندگی استفاده می شود و یا خیر . بله ببییند در تمامی کشور ها برای گرفتن گواهینامه رانندگی شما باید حتما قوانین رانندگی آن کشور را از کتاب آیین نامه رانندگی به خوبی بخوانید و فقط در این حالت است که می توانید قوانین رانندگی را به صورت تئوری بیاموزید و بله برای قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی هر کشوری شما باید حتما سوالات آیین نامه رانندگی آن کشور را تمرین کنید و بعد به خوبی مجدد کتاب آیین نامه رانندگی را بخوانید .

سخت ترین کشور در این زمینه کشور های آلمان و بلژیک و فرانسه هستند و در صورتی که به مرحله آزمون آیین نامه رانندگی رسیدید باید بدانید اگر نتوانید به خوبی آزمون آیین نامه رانندگی را تمرین کنید شک نکنید تعداد دفعات زیادی مردود می شوید و هزینه های زیادی برای شما به جا خواهد گذاشت .

مرحله بعد از قبولی آزمون آیین نامه رانندگی چیست ؟

بعد از آنکه موفق شدید و در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شدید وقت آن رسیده تا خود را برای کلاس های عملی رانندگی آماده کنید و اینجاست که تمامی سوالات آیین نامه رانندگی که به خوبی یادگرفتید و پاسخ دادید به کمک شما می آید و قوانین رانندگی به شما کمک می کند تا به خوبی رانندگی را به صورت اصولی و عملی بیاموزید در این شرایط مربی رانندگی آموزشگاه رانندگی که در آن هستید به شما یک ماشین می دهد و خود آن شخص هم در کنار شما می نشیند تا به شما رانندگی را به صورت عملی بیاموزد و در این شرایط است که شما یاد می گیرید که باید به چه صورت رانندگی کنید .

در صورتی که به شما رانندگی اصولی یاد داده شود شما می توانید خود را برای مرحله بعد و یا مرحله آخر آموزشگاه رانندگی آماده کنید و آن چیزی نیست جز تست مهارت رانندگی با افسر رانندگی .

images_1723010632_66b30e48c761a.jpg

آزمون رانندگی عملی !

وقتی در آزمون تئوری و یا آزمون آیین نامه رانندگی قبول شدید و همینطور به مرحله بعد رفتید و به خوبی رانندگی را یاد گرفتید حالا نوبت آن رسیده تا برای آخرین مرحله آماده شوید و آخرین مرحله چیزی نیست جز رانندگی عملی و شاید باید بگوییم این مرحله سخت ترین مرحله تست رانندگی آموزشگاهی می باشد .

در این حالت شما باید در کنار افسر راهنمایی و رانندگی بنشینید و از شما تست عملی رانندگی بگیرد و در صورتی که در این مرحله به شدت سخت قبول شوید می توانید گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنید و در صورتی که مردود شوید باید هفته ها هزینه های زیادی بپردازید تا در این آزمون شرکت کنید .

در دوره یادگیری رانندگی با مربی سعی کنید تمامی تلاش خود را برای یادگیری رانندگی انجام دهید و در این صورت است که شما می توانید در این آزمون نتیجه بسیاری خوبی بگیرید و با شادی و خوشحالی به آموزشگاه رانندگی رفته و گواهینامه رانندگی موقف خود را دریافت کنید و فقط در این شرایط است که شما می توانید در شهر رانندگی کنید . در نهایت می توانید از سایت گواهیران تمامی قوانین رانندگی جدید را به خوبی بررسی کنید .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا